Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Zo relaxed mogelijk doen en net doen of je vertelt wat je gisteravond hebt gedaan werkt altijd bij mij.
![]() ![]() Écht bekende oneliners heb ik nog niet gebruikt. |
![]() |
|
![]() |
Heeft iemand soms een algehele tip om humor in je spreekbeurt/presentatie te brengen zonder dat het geforceerd overkomt? Uit angst daarvoor heb ik humor namelijk nog nooit durven te proberen. Sowieso, als je het instudeert, ratel je het maar op en dan klinkt het zo nep. Voor echte, leuke humor moet je misschien een niet zo duidelijk op papier gezet verhaal hebben.
|
![]() |
|
![]() |
One-liner? Moet je doen als de sfeer wat gespannen is, of als je niet goed uit je woorden kan komen ofzo. Heb je direct en de aandacht, en bij de meeste docenten is het gewoon een pluspunt voor de presentatie. (Als ook: 'Je stond zo ontspannen voor de klas ,echt heel leuk om naar te kijken.
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb een keer tijdens presentatie verteld dat er verschillende soorten vegetariërs zijn en niemand lette echt op... Ik wachtte een paar seconden tot het muisstil was en zei toen op licht vragende toon:"... as we all know', dat vond men wel grappig en ik had weer de aandacht.
Wachten tot het stil is en dan een opmerking maken die suggereert dat iedereen het al wist werkt vrij goed bij mij. |
Advertentie |
|
![]() |
|
haha een meisje bij mij uit de klas dacht dat ze ook ff grappig kon zijn...het was nog al rumoerig dus zei :BIERTJUUUUH
en zij is dus echt super stuud zag er echt heel raar uit....toen moesten er een paar heel hard lachen
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|