![]() |
|
nou zal ik dan maar eens even een normaal antwoord geven?? Jaa laat ik dat doen...
hier kun je er alles over lezen. Natuurlijk moet je er ook gewoon met je vriend over kunnen praten, hoewel dat in het begin misschien eng lijkt... Succes ermee!! Offtopic: Ik heb eens gezocht voor haar, en het valt me op dat op geen enkel topic over aftrekken serieus geantwoord wordt... Op een uitzondering na dan he...T lijkt me toch wel een vraag voor dit topic. Maar ook dat kan aan mij liggen...
|
![]() |
Om nog maar even een serieuze reactie toe te voegen:
ik maakte me daar van te voren ook ontzettend druk om, net als meer mensen; het is helemaal niet vreemd om je dat af te vragen. Mijn vriend wist dat ik nog nooit iemand afgetrokken had, en hij heeft me de eerste keer geholpen, met zijn hand op mijn hand. Dat lijkt me de makkelijkste manier om voor de eerste keer iemand af te trekken. De keer daarop kun je het zelf proberen, zal niet meteen geweldig gaan, maar je leert ervan... [edit]Hier vind je een topic met dezelfde vraag, misschien is de laatste reactie (van Poesiefox) wel nuttig... [/edit] Laatst gewijzigd op 12-09-2003 om 08:31. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik vind het lekker als het meisje wat meer aandacht geeft (strelen) aan de eikel en de ballen, en af en toe het gewoon omheen klemmen en op en neer gaan, (ben trouwens besneden en ik heb geen idee of dat verschilt)
|
het valt me overigens op dat jhet vooral jongens zijn die hier lomp op reageren
dat jullie nou de mogelijkheid hebben het vanaf je geboorte te oefenen let maar niet op de lompe reacties, en ga in op de serieuse
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
wel vingeren, maar niet aftrekken *marinn* | 61 | 19-07-2003 00:32 | |
Seksualiteit |
weetjes over aftrekken meastrecks | 12 | 07-04-2003 23:58 | |
Seksualiteit |
aftrekken...? DuShI*PuSsY | 20 | 14-02-2003 13:21 | |
Seksualiteit |
mijn vriend vind pijpen veel lekkerder dan aftrekken **~yvie~** | 12 | 20-11-2002 12:54 | |
Seksualiteit |
Meer meisjes die aftrekken niet leuk vinden? Verwijderd | 32 | 26-09-2002 20:57 | |
Seksualiteit |
aftrekken nac-breda-no-1 | 19 | 06-02-2002 23:06 |