![]() |
|
Verwijderd
|
mijne staat niet eens!!
ik ben namelijk meisje.. duss... maarreuh.. boeit het mij welke kant ie op staat of naar afwijkt of weet ik ut.. als het maar geen hoek van 90 graden is, oftewel.. als ie maar past toch? boeit het jou of bij een meisje de rechter binnenste schaamlip een centimeter langer is dan de linker binnenste schaamlip, alsof geslcahtsdelen zo mooi zijn, ik vind iig van niet.. nuttig wel ![]() |
![]() |
|
![]() |
idd geslachtsdelen vind ik zowieso niet erg mooi.
Het zou mij echt niks uitmaken als ie afwijking heeft hoor als ie maar werkt! Ik let daar eigenlijk niet zo op mijn vriend heeft het ook nu ik erover nadenk. kvind het eigenlijk wel leuk issie tenminste niet zo standaard ![]()
|
![]() |
Mijne iets naar links, ik heb me er echt zorgen over gemaakt en ben dus een beetje "anonïem" het internet op gegaan en kwam erachter dat het heel veel is en dat eigenlijk meer mensen zich zorgen maken. Ik dacht echt een keer dat het een erge afwijking was en durfde er niet over te praten met anderen maar ik ben er achter gekomen dat het niet vreselijk is
![]()
|
![]() |
sinds wanneer is het een afwijking dat ald je lul teveel naar lings hangt ??? of als een meid dr binnenste schaamlippen groter zijn als der buitendste .... wie bepaald wanneer t een afwijking is ???? als de meerderheid eeen scheve leuter heb kan je het moeilijk een afwijking noemen ... ja toch ???
maarre ff to the point je leuter komt dus zo scheef van het aftrekken komt door de kracht die je erop zet enzo maar ja ... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
enne als jij bewijs wil moet je wat vaker naar sex programmas kijken ... zoals de show goedele ( weet je wel die belgische sexuloge , of was dat veel voor jou tijd ???? AIGHT ) want daar was dat feit bewezen !!!! |
![]() |
|
![]() |
ej niet schelden op mn thread he...
![]() ![]() ik hoor het wel van jullie grz |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb mijn mening gezegt .....
ik heb er een bron bij gezet ...... en als dan nog niemand wil geloven dat je leuter scheef ken gaan staan van teveel trekken .... dan niet hoor lekker boeie !!!! als jullie t allemaal zo erg beter weten ..... waarom word er dan in hemelsnaam een vraag naar gesteld ??? enne trouwens slimme jongens , het hoeft niet in alle gevallen daardoor tekomen he neem ik aan ...... maar ja mzzzzzzzl |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ALS het maar werkt ![]() "Sjaak" heeft een "afwijking" naar links... is volges mij wel normaal hoor... Citaat:
![]() linkerhand trekken >>>> penis naar rechts ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Gekrompen penis (niet altijd) Verwijderd | 12 | 14-11-2017 08:43 | |
Seksualiteit |
Schamen voor te grote penis Verwijderd | 13 | 30-09-2013 19:56 | |
Seksualiteit |
Vagina vs. Penis Blueper | 69 | 23-12-2006 18:44 | |
Seksualiteit |
Vreemdvormige penis Roman Dvarenko | 51 | 06-06-2006 18:07 | |
Seksualiteit |
Maakt de grootte van de penis uit bij een jongen tijdens de sex? meisje833 | 78 | 31-03-2005 10:24 |