Advertentie | |
|
![]() |
|
Het feit dat jij je ergert aan deze persoon zegt iets over jezelf.
Als ik jouw tekst lees dan zie ik dat je een soort allergie hebt tegen mensen die zich dominant opstellen. Je kunt er achter komen wat deze persoon in jou aantikt of triggert door een simpele methode toe te passen. Ik zal je die een keer uitleggen maar het heeft te maken met "kernkwaliteiten" en "valkuilen".
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je een negatieve eigenschap dus bij iemand anders opmerkt dan spiegelt die persoon jezelf. En het zegt dus ook iets over mezelf. Ik weet alleen niet zo goed wat. Misschien wel omdat ik graag dominant wil zijn en mijn mening altijd wil kunnen zeggen, maar dat ik dat niet kan omdat ik verlegen en onzeker ben? Ik weet niet waarom ik allergisch ben voor dominantie mensen. Waarschijnlijk omdat ik mezelf dan nog veel meer geremd voel dan normaal. Geen ruimte zeg maar. Vertel mij maar een keer over die methode, want ik ben wel benieuwd. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil dus met dit alles niet zeuren over een zeikwijf in mijn klas ofzo. En ook niet omdat ik er toevallig last van heb door wat ik in mijn vorige post schreef.
Maar ik zou graag reacties van jullie willen. Waar komt zo'n ergernis vandaan? Wat doet het met jezelf? Herkennen jullie zoiets? |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|