Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En hoe zou het eruit moeten zien, als je het ontwikkeld hebt? Wat zou je dan bijv. kunnen? Geef eens een voorbeeld? Heb je dat voorvoelende ook bij andere dingen als getallen? Bijv. wie er aan de telefoon is, wie je tegen zal komen, enz.? En heb je zelf iets met mystiek, of hou je je daar nooit mee bezig? peter. |
![]() |
||
Citaat:
en SOMS weet ik met tegenkomen, maar dat is niet erg vaak.. en eigenlijk houd ik me niet zo bezig met mystiek..
|
Tja, sommige mensen hebben de gave dat ze in dromen dingen zien gebeuren die later uitkomen, maar kunnen alleen dingen zien die met hun naasten te maken hebben, of juist dingen die niet met hun naasten te maken hebben etc. Best selectief dus soms.
Zo zullen er ook mensen zijn die getallen goed kunnen voorspellen. Echt spiritueel hoef je daar niet voor te zijn, sommige mensen lijken heel 'gewoon' maar hebben toch een gave meegekregen....dan ben je in feite al een beetje 'mystiek'.....nu moet je alleen leren je gave goed te begrijpen en te gebruiken. Hehe, doe er je voordeel mee zou ik zeggen! Lijkt mij persoonlijk toch wel handig als ik continu alle getallen goed zou hebben....ik zou me acuut opgeven voor de loterij hehe....En wellicht als je echt altijd 80 procent goed hebt, kun je mensen adviseren over hun lotto-getallen etc. Hier ergens op dit forum of een ander forum staat een link naar een internettest om figuurtjes te raden...hoe meer je er goed hebt, hoe begaafder je bent dus. Heb je deze test al gedaan? Ik zal nog wel ff kijken anders waar ie staat. |
![]() |
|
![]() |
ik heb dus echt vaak dat ik in mijn droom zeg mar hints krijg over wat ik het beste kan doen en zo. en dan de volgende dag of een paar dagen daarna heb ik een deja vu en dan herinner ik me ineens die droom weer. als ik dan doe wat ik volgens die droom zou moeten doen dan blijkt dat later meestal het beste te zijn. klinkt vaag maar is best raar.
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
21 mei 2011 SJP | 64 | 01-06-2011 21:43 | |
Toekomst voorspellen Iwein | 49 | 02-11-2008 11:46 | |
>> Geloven in God << Lord Dolphin | 378 | 17-11-2005 22:03 | |
Welk geloof heb jij Raven | 112 | 15-01-2005 14:24 | |
Seksualiteit |
Voorspel Fixion XXL | 50 | 17-01-2004 05:38 | |
Psychologie |
Wat is er met me aan de hand? Paranomaal? ** Phoebe ** | 13 | 24-12-2001 13:17 |