Oud 05-11-2003, 20:28
Choke
Choke is offline
Ik heb heel vaak dat ik dingen kan voorspellen als het om getallen gaat.. (BV. bij belspellen.. dat je zo'n code moet kraken als het waren.. die heb ik 80% van de keren goed.) en vaker met getallen.. als ik op me eerste gedachte uitga.. is het altijd goed.. alleen zou ik graag weten of je dit zou kunnen ontwikkelen? zodat je er beter in kan worden??
Oud 05-11-2003, 21:00
AngelLena
AngelLena is offline
Dit is niet echt iets mystieks in mijn ogen. Meer pure statistiek en intuitief vermogen. Maar kan zijn dat anderen er anders over denken. Ik wacht even af.
Oud 05-11-2003, 21:06
Choke
Choke is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 05-11-2003 @ 22:00:
Dit is niet echt iets mystieks in mijn ogen. Meer pure statistiek en intuitief vermogen. Maar kan zijn dat anderen er anders over denken. Ik wacht even af.
o.. ok.. ik wacht mee
*misschien is het ook toeval*

Laatst gewijzigd op 06-11-2003 om 15:43.
Oud 11-11-2003, 10:40
pe51
pe51 is offline
Citaat:
Choke schreef op 05-11-2003 @ 21:28:
Ik heb heel vaak dat ik dingen kan voorspellen als het om getallen gaat.. (BV. bij belspellen.. dat je zo'n code moet kraken als het waren.. die heb ik 80% van de keren goed.) en vaker met getallen.. als ik op me eerste gedachte uitga.. is het altijd goed.. alleen zou ik graag weten of je dit zou kunnen ontwikkelen? zodat je er beter in kan worden??
Misschien is het wel een mystiek vermogen in een niet-mystieke omgeving. Heb je dat alleen bij zulke bel-spellen? Of is dat maar een voorbeeld?

En hoe zou het eruit moeten zien, als je het ontwikkeld hebt? Wat zou je dan bijv. kunnen? Geef eens een voorbeeld?

Heb je dat voorvoelende ook bij andere dingen als getallen? Bijv. wie er aan de telefoon is, wie je tegen zal komen, enz.?

En heb je zelf iets met mystiek, of hou je je daar nooit mee bezig?

peter.
Oud 12-11-2003, 16:23
Choke
Choke is offline
Citaat:
pe51 schreef op 11-11-2003 @ 11:40:
Misschien is het wel een mystiek vermogen in een niet-mystieke omgeving. Heb je dat alleen bij zulke bel-spellen? Of is dat maar een voorbeeld?

En hoe zou het eruit moeten zien, als je het ontwikkeld hebt? Wat zou je dan bijv. kunnen? Geef eens een voorbeeld?

Heb je dat voorvoelende ook bij andere dingen als getallen? Bijv. wie er aan de telefoon is, wie je tegen zal komen, enz.?

En heb je zelf iets met mystiek, of hou je je daar nooit mee bezig?

peter.
nee dat was maar een voorbeeld..
en SOMS weet ik met tegenkomen, maar dat is niet erg vaak..
en eigenlijk houd ik me niet zo bezig met mystiek..
Oud 12-11-2003, 17:00
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Tja, sommige mensen hebben de gave dat ze in dromen dingen zien gebeuren die later uitkomen, maar kunnen alleen dingen zien die met hun naasten te maken hebben, of juist dingen die niet met hun naasten te maken hebben etc. Best selectief dus soms.
Zo zullen er ook mensen zijn die getallen goed kunnen voorspellen. Echt spiritueel hoef je daar niet voor te zijn, sommige mensen lijken heel 'gewoon' maar hebben toch een gave meegekregen....dan ben je in feite al een beetje 'mystiek'.....nu moet je alleen leren je gave goed te begrijpen en te gebruiken.

Hehe, doe er je voordeel mee zou ik zeggen! Lijkt mij persoonlijk toch wel handig als ik continu alle getallen goed zou hebben....ik zou me acuut opgeven voor de loterij hehe....En wellicht als je echt altijd 80 procent goed hebt, kun je mensen adviseren over hun lotto-getallen etc.

Hier ergens op dit forum of een ander forum staat een link naar een internettest om figuurtjes te raden...hoe meer je er goed hebt, hoe begaafder je bent dus.
Heb je deze test al gedaan? Ik zal nog wel ff kijken anders waar ie staat.
Oud 12-11-2003, 20:13
Ndimension
Ndimension is offline
Lekker duidelijke verwijzingen naar die test

Ik denk eerder dat je misschien een goed inzicht hebt in kansen, dan iets mystieks.
Oud 14-11-2003, 00:53
Vivvv
Vivvv is offline
ik heb dus echt vaak dat ik in mijn droom zeg mar hints krijg over wat ik het beste kan doen en zo. en dan de volgende dag of een paar dagen daarna heb ik een deja vu en dan herinner ik me ineens die droom weer. als ik dan doe wat ik volgens die droom zou moeten doen dan blijkt dat later meestal het beste te zijn. klinkt vaag maar is best raar.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten