![]() |
|
ik heb op een saaie zondag een website gemaakt,
![]() maar ik wil verder, ik wil hem mooier en groter hebben wie kan mijn kritiek geven? mijn website! Laatst gewijzigd op 10-11-2003 om 18:18. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Daar bestaat al een sticky over:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=617199 Toch maar wat commentaar geven, aangezien ik een (domme) fout zie. Heel wat foto's doen het niet en wel hierom: file:///C:/Documents%20and%20Settings/Sander/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/coollogo_com_218441780.gif Je linkt ze naar je lokale HDD...
Laatst gewijzigd op 10-11-2003 om 18:23. |
![]() |
||
Citaat:
maar hoe doe ik dat anders dan? ik heb mijn website ook al bij andere mensen uit geprobeerd en vond hem verschrikkelijk traag is dat mischien een reden dat ie zo traag is/was ? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat doe je dus gewoon door die foto's (of wat het is) op je webspace of op 'n uploadsite te zetten. Vervolgens link je dus naar die lokatie.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
tsja.. ik zou m'n site zelf niet zo maken... maar goed, er zitten nogal wat fouten in... als je die nou verbeterd, is het al minder erg! probeer ook eens een WYSIWYG editor... word de site mooier van! (eoo:hzenu!)*
*=geloof me, dit wil je niet weten!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|