Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hij pakt sommige dingen heel anders op dan ik ze bedoel. Hij gaat dit jaar 5 weken weg dus ik zeim moet je me wel een brief van 100 kantjes schrijven he?!'
En toen zei hij als je het zo vraagt krijkg je helemaal nix(dat was van hem serieus bedoeld) Terwijl het meer bedoeld was als ik ga je missen maarja. En hij doet soms nogal uhm, raar bij sommige van zijn vriendin, dat zijn tot nu toe de einge minpunten die ik heb ontdekt. |
![]() |
|
hij trekt graag conclusie en wil alles zelf doen (...ik óók...) verder kan hij zich over kleine dingentjes soms enorm opwinden.... Hij is ook soms wat te makkelijk en denkt dat ik alles wel goedvind...
![]() maar verder ben ik helemaal gelukkig ![]() ohja hij ergert zich eraan dat ik sommige dingen niet zo serieus opvat en niet alles precies heeeel netjes wil doen en dat ik heel erg onhandig ben ![]() Maar hij verder ook helemaal gelukkig hoor ![]()
Laatst gewijzigd op 01-06-2003 om 22:00. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het enige waar ik me aan irriteer opt moment is dat hij NIET met mij naar prom gaat (en dat valt helaas niet te verdraaien) %$#&&^%
![]() ![]() ![]() ![]() En hij kan zulke lulverhalen ophangen, dat is echt niet te geloven, alles word overdreven. (met opzet dat wel, en mensen weten ook dat hij dat doet, tis ammal voor de gein) maar dat irriteerd me soms wel. En z'n schoenen, hij moet nieuwe schoenen. (leuke schoenen, maar z'n voeten zijn zo groot dus dat word nog een probleem) ZO, hart gelucht. gheghe *evilness* |
![]() |
|
Verwijderd
|
Niet aan veel dingen... maar nu ik ongesteld moet worden kan ik wel een lijstje maken
![]() ![]() - aan hoe hij telkens alleen eet, en vergeet dat ik ook eet, en dus nooit de tafel ofzo eens dekt. - aan dat hij soms erg druk kan doen, echt aan me trekken, duwen, knijpen, pluizen, gillen, lachen, schreeuwen... daar kan ik echt gek van worden. - aan dat hij mij vaak veroordeelt ( 'Jij doet nooit wat interessants! Vroeger las je nog boeken! Nu zit je alleen maar achter de computer!' ) terwijl hij zelf véél erger is ![]() - aan dat hij soms niet weet wanneer hij op moet houden. Maar ja, dat is over een week weer helemaal anders, dan snap ik niet dat ik die dingen genoemd heb... want hij is toch heel lief?! Ja, hij is ook heel lief, maar niet perfect, hij blijft een mens(je) ![]() |
![]() |
|
Dat hij zovaak sorry zegt
Dat hij zo ver weg woont Dat ik alles uit hem moet trekken, hij komt er zelf praktisch nooit mee
Laatst gewijzigd op 02-06-2003 om 11:26. |
![]() |
|
Verwijderd
|
aan dat hij soms niet weet wanneer hij op moet houden.
(maar dat heb ik soms ook wel..) heb vaak echt zoiets van.. keej, nu even niet. En als ie soms echt dingen achter elkaar doet terwijl hij weet dat ik dat heel irritant vind. Hij heeft bv een plekje ontdekt waar het heel erg kietelt en kriebelt bij mij en dat vind ik echt zo irritant en dan zeg ik dat ie op moet houden, maar dan doet ie t gerust nog drie keer en dan zeg ik ook op een gegeven moment heel geirriteerd iets in de trand van 'hou op'. En t feit dat ie als iets m dwarszit dat hij dan zegt dat er niets is terwijl ik weet dat er iets is. Dat voel/merk ik dan. En dan ga ik ook weer twijfelen aan mijzelf enzo.. En t feit dat als ik af en toe gewoon niet zo klef ben dat ie zich dan afgewezen voelt. Maar ik merk dan dat ik waarschijnlijk precies hetzelfde zou reageren... Soms wel stom dat we zo op elkaar lijken. Maar dan kan ik me dus wel ergeren dat ie zo afgewezen doet, want dat bedoel ik niet zo. En vaker heeft ie dat ie dingen verkeerd opvat. Zoals dat ik per ongeluk mijn rug naar m toe keer, maar zo had ik dat zelf niet gezien. Ik dacht: ow, dan komt ie lekker naast me staan. Maar hij voelde zich afgewezen en dacht dat ik m er niet bij wou hebben ofzo.. Beetje maf. Maar echt voor de rest is het echt de leukste jongen die je je kan voorstellen en dit valt allemaal in het niet en er is best heel erg goed mee te leven ![]() Ik hou gewoon van m. En ook juist om dit soort kleine dingetjes.. Dat maakt gewoon wie hij is. ![]() |
![]() |
|
eehmmm ik vind het soms irritant als ik hem een beetjuh probere te verleiden etc en ik zeg dat ik ga douchen in de hoop dta hij meegaat dta hij gewoon een fancy gaat lezen..
of als hij zegt dat zn vrienden altijd op de eerste plaats komen.. offeeee *denkt diep na* dat als we sex hebben altijd de eerste zet van mij moet komen.. ik moet altijd beginnen met zijn t shirt uitdoen, nooit zla hij eens beginnen met dat soort dingen.. maar me echt ergeren doe ik niet aan hem.. daar is hij te lief voor ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
-Hij rookte
-Hij was veel langzamer dan ik, nam overal meer de tijd voor -Hij kwam vaak een beetje te laat (5 minuten ![]() -Hij wilde nooit met me wandelen -Hij deed beloftes die hij niet vaak waar maakte -Hij was ontzettend opvliegerig -Ik vond 'm niet vaak romantisch Maar goed, nu is hij m'n 'ex' en ik erger me ook helemaal niet meer aan hem, al zien we elkaar nog regelmatig. Ik waardeer nu alles wat hij doet, en ik heb met het roken leren leven. Hij is het helemaal, met of zonder die minpunten. En wat dat 'romantische' betreft: nu zie ik wat hij eigenlijk allemaal wél voor me doet. Hij geeft gemiddeld 30 euro uit aan me/ons als we een avondje wat leuks doen, hij doet heel erg zijn best om er een paar leuke uurtjes van te maken en dat is natuurlijk super. Dat 'ie niet dagelijks een e-card stuurt is dan totaal niet erg meer. Laatst gewijzigd op 02-06-2003 om 11:28. |
![]() |
|
Dat ie altijd alles maar goed vindt en dat ie zelf bijna nooit met dingen komt. Hij voelt zich ongelukkig met zichzelf en wat hij bereikt heeft en daar doet ie dan niets tegen en blijft ongelukkig en hij kan soms echt vreselijk koppig zijn..
Maar verder is ie heel lief hoor ![]()
||
Citaat:
ja misschien dattie zo gedisciplineerd is dattie precies de trein terugneemt die die had gepland en daarom niet langer bij me blijft.... *mist m heel erg* |
![]() |
|
![]() |
als we plannen maken voor bijvoorbeeld de vakantie of als ik hem uitnodig voor bijvoorbeeld mijn diploma-uitreiking zegt ie vaak: 'we zien nog wel'
en hij bedoelt dat dan niet zo (zegt ie), maar het komt dan zo onverschillig over en zo, zo niet geinteresseerd. verder euh...ff denken ![]() hmm meer kan ik ff niet verzinnen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
dat zn bevestigende hmhm net klinkt als een watzegjehm?
en als ie heel den tijd met zn broertje op de bank aan het stoeien is zo wild dat de hele veranda schudt en zo hard dat ik de gesprekken niet meer kan volgen waardoor er niks anders op zit dan te kijken naar hen, en naar stoeiende mensen kijken is altijd irri. En verder weet ik het nog niet ![]() |
![]() |
|
Dat hij vaak te laat is ( daar kan ik dus ECHT niet tegen aangezien ik zo'n altijd-op-tijd-liefst-nog-eerder iemand ben )
Hij kan behoorlijk kinderachtig en druk zijn. En hij vindt van mij irri dat ik bijvoorbeeld naar huis wil en dan belt iemand me op als ik net de bus ik stap of ik nog effe wat kom dirnken en dat doe ik dan en dan is hij boos omdat ik dan bij hem had moeten blijven *ik ben gemeen ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 21:52 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Liefde & Relatie |
In de knoop met mezelf? Verwijderd | 22 | 02-09-2005 17:29 | |
VWO |
Filosofie Upior | 79 | 06-06-2005 09:35 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |