![]() |
|
Ff een vraag(je) naar aanleiding van een artikel in linuxmagazine van oktober 2003. Daarin staat een artikel, over hoe postfix en spamassassin te configureren. Ikke dus druk aan de slag op mn debian-woody bak, en alles gedaan wat er in dat artikel staat, maar als ik nu een mailtje verstuur naar een ander e-mailadres op mn mailserver worden ze gebounced . De inhoud is verwijderd, en in het vak "aan" staat alleen nog undisclosed recipients. Ik heb geen idee waar het aan ligt, de _spelling_ heb ik 3x gechecked, en er staan voor zover ik weet geen fouten meer in. Ik wordt gek van de spam op moment, maar ik heb nou ook nog niet zoveel ervaring ermee dat ik het op kan lossen. Suggesties zijn welkom
Configscripts zijn hier vinden in main.cf staat de regel die de mail door het filter stuurt uit, en de regel erboven in gebruik. anders komt er helemaal niks binnen, ik weet dat deze 2 omgedraaid moeten worden en dat allebei niet werkt.
|
![]() |
|
Ben de pagina's aan het inscannen. ze zijn hier te vinden.
--edit-- en dat mn server traag is weet ik zelf ook, maar er is helaas nog geen alternatief op een 8mbit verbinding na, maar dat is net iets te duur
Laatst gewijzigd op 08-11-2003 om 11:49. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|