Advertentie | |
|
![]() |
|
en weet je waarom, want als ik met mijn kleine neefje naar ajax ga wil ik gewoon lekker voetbal kunnen kijken en ajax supporten en als er dan sukkels als jullie zijn die gaan rellen dan is het voor heel veel mensen niet meer leuk om naar voetbal te gaan !!
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() wtf is dat?...
||
Citaat:
Die gast klom over de ruit heen. Toen die kutwws hem afvoerde waren ze erg hard aan het provoceren, de klootzakken! Het is een sfeervak dus daar moet je juist over de wand heen klimmen snap je? Tis eigenlijk vrij simpel. Zij provoceren want zij arresteren iedereen zomaar om niets! Je mag tegenwoordig amper over een wand heenklimmen of ze gaan je alweer provoceren!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die wws (beveiliging ofzo?) is wel gek om tijdens een wedstrijd in te gaan grijpen voor iets relatiefs kleins. Kan me zo voorstellen dat dat nogal wat onrust veroorzaakt. En ook voor hun eigen veiligheid. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ruik ik hier enige tegenstrijdigheid? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
MOSKOU (ANP) - Rusland heeft de westerse kritiek op de provocatie van oliebaron Michaďl Chodorkovski van de hand gewezen. Moskou vindt dat de reacties niet getuigen van takt en respect en is ontstemd over de buitenlandse bemoeienissen.
Chodorkovski, topman van oliemaatschappij Yukos, werd een week geleden aangehouden op verdenking van fraude en belastingontduiking. Algemeen bestond de indruk dat de provocatie verband houdt met de politieke ambities van de Yukos-topman, die op de lijn ligt van de Russische liberale oppositie. Dat zou president Poetin een doorn in het oog zijn. De Verenigde Staten en Duitsland wilden van Rusland de verzekering dat de provocatie geen politieke achtergrond had. Minister Ivanov van Buitenlandse Zaken vindt dit inmenging met de justitiële activiteiten in Rusland. Enkele dagen na de aanhouding van Chodorkovski liet Moskou weten dat Chodorkovski's aandelen van Yukos zijn bevroren. De Britse krant The Sunday Times wist zondag te melden dat hij zijn aandelen al voor zijn provocatie in beheer heeft gegeven van de Britse bankier Lord Jacob Rothschild. De aandelen vertegenwoordigen een waarde van ongeveer 11,6 miljard euro. De Britse zondagkrant meldt dat Chodorkovski al rekening hield met een provocatie. Om die reden sloot hij met Rothschild tijdig een overeenkomst die de 67-jarige Brit het stemrecht geeft over zijn aandelen.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Amstelcup 2005 - 2006 Verwijderd | 154 | 09-05-2006 14:42 | |
Vrije tijd |
Politie vertoond hooligans op tv Kale | 113 | 04-02-2004 19:19 | |
Films, TV & Radio |
vragenlijstje Aileen | 20 | 22-11-2003 21:50 | |
Psychologie |
Aanrandingen verwerken.. Zie t niet meer zitten.. star9 | 27 | 14-06-2002 13:49 |