![]() |
|
Ik denk dan niet dat het heel erg fout is, gezichtsproblemen heel soms misschien btw.
Maar ik heb op school wel de vernedering dat ik bij zo'n stom balspel dat men al sinds groep 4 doet ik de bal niet kan vangen (meestal niet dan) ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Moeheid kan het idd verergeren, maar als je een vermoeidheidsziekte hebt, dan zou je dat ook normaal wel merken.
Misschien krijg je te weinig zuurstof binnen als je je zwaar of langdurig inspant...'t lijkt me dat je daar ook coördinatieproblemen en hoofdpijn van kunt krijgen en duizelig van kan worden. Astma of iets wat daar op lijkt oid? En/of je motoriek is gewoon matig (balspellen, balans en coördinatie bv), kan ook nog. 'k zou een keertje langs de dokter gaan, hij/zij heeft er meer verstand van en kan eventueel ook onderzoeken doen. |
![]() |
|
Misschien komt het doordat je suikerspiegel daalt na inspanning. Als ik echt zware inspanning verricht dan ga ik na een poosje heel erg trillen, kan niet meer zelf bepalen waar ik mn voeten neer zet enzo. Bij mij komt het doordat mn bloedsuikerspiegel dat te veel daalt. Het helpt dan wel om iets van Dextro Energy ofzo te nemen.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|