Oud 15-11-2003, 06:33
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Ik heb na en tijdens zware en/of langdurige inspanning lichte coördinatieproblemen, soms erger en met lichte hoofdpijn en/of duizeligheid.

Normalitair merk ik het nauwelijks, lopen is vrijwel geen probleem. Maar als er meer balans en coördinatie nodig is ga ik telkens half op mijn bek. Dat probleem heb ik ook bij LO bij spellen waar je je veel inspant en goed met coördineren, dat laatste doet me vermoeden dat het misschien niet normaal is dat dit gebeurt.

Maar k, is het normaal en zonee, wat is het en wat doe ik er tegen?

En nog iets bedenk ik me, soms ben ik een paar dagen achter elkaar nogal slap. Dat ik ga fietsen en na 200 meter al moeite heb met vooruit komen (niet buiten adem) - meestal fiets ik door met een gang van 20-25 km/u. - maar dat kan ook gewoon zijn...
Oud 15-11-2003, 10:16
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Als ik me zwaar inspan heb ik het ook wel een beetje erna. Ik ga dan gewoon even zitten, het gaat gelukkig best wel snel over bij mij. Als ik dan zou gaan lopen val ik steeds half tegen de muur aan enzo.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 10:21
Qamra
Qamra is offline
Meer alcohol drinken *lol*

Het klinkt niet echt gezond, mijn gedachten gaan meer richting een vermoeidheidsziekte. Het is waarschijnlijk te drastisch gedacht, maar ik denk dat de dokter wel een goed idee is..
Oud 15-11-2003, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 15-11-2003 @ 11:21:
Meer alcohol drinken *lol*

Het klinkt niet echt gezond, mijn gedachten gaan meer richting een vermoeidheidsziekte. Het is waarschijnlijk te drastisch gedacht, maar ik denk dat de dokter wel een goed idee is..
sportarts zou ik zeggen...
Het kan zijn da je je iets te vaak in een korte tijd hebt ingespannen... miss iets te hard getraind ossow de laatste maand. Bij overtraining ben je namelijk wa gevoeliger voor van alles en nog wa...

Heb je trouwes een vreemd gevoel in je hoofd? En kun je moeilijk je ogen scherpstellen op iets da ver weg is??
Dat heb ik namelijk welles op de middellange afstanden...
Het verstandigste is dan om ff te gaan zitten. Wss is er teveel bloed naar je benen gestroomd, en raken je evenwicht en gezichtsvermogen een btje van slag doordat ze minder zuurstof krijgen.
Meer kan ik er nog nie over zeggen, en als je het egt zkr wilt weten dan zou ik es langs een sportarts gaan, of zelfs je gymleraar als ie niet al te lang geleden van zn opleiding af kwam.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 14:30
Rerisen Phoenix
Ik denk dan niet dat het heel erg fout is, gezichtsproblemen heel soms misschien btw.

Maar ik heb op school wel de vernedering dat ik bij zo'n stom balspel dat men al sinds groep 4 doet ik de bal niet kan vangen (meestal niet dan) - wat kan ik er tegen doen, erg strakke broek aandoen die het bloed uit mijn benen houdt - btw, dat bloed in benen vind ik toch iets minder geloofwaardig nu ik het zo zeg.
Oud 15-11-2003, 17:22
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
echt heel veel kan je er niet aan doen. je kunt dit wel bevorderen door inderdaad veel spellen te doen met coordinatie. zoiets moet je gewoon bijhouden zeg maar. mijn coordinatie is subliem dat komt door t dansen.
moeheid kan zoiets verergeren trouwens.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 09:15
Verwijderd
Moeheid kan het idd verergeren, maar als je een vermoeidheidsziekte hebt, dan zou je dat ook normaal wel merken.

Misschien krijg je te weinig zuurstof binnen als je je zwaar of langdurig inspant...'t lijkt me dat je daar ook coördinatieproblemen en hoofdpijn van kunt krijgen en duizelig van kan worden. Astma of iets wat daar op lijkt oid?

En/of je motoriek is gewoon matig (balspellen, balans en coördinatie bv), kan ook nog.

'k zou een keertje langs de dokter gaan, hij/zij heeft er meer verstand van en kan eventueel ook onderzoeken doen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 20:36
Rerisen Phoenix
Vandaag is het opeens veel erger... - concentratieproblemen, sinds 5 uur duizelig. coördinatie erg slecht, hoofdpijn.

Ga morgen naar dokter ja.
Oud 17-11-2003, 20:50
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Misschien komt het doordat je suikerspiegel daalt na inspanning. Als ik echt zware inspanning verricht dan ga ik na een poosje heel erg trillen, kan niet meer zelf bepalen waar ik mn voeten neer zet enzo. Bij mij komt het doordat mn bloedsuikerspiegel dat te veel daalt. Het helpt dan wel om iets van Dextro Energy ofzo te nemen.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten