Oud 26-04-2002, 21:16
babelson
babelson is offline
Hey mensen

Afgelopen maandag met blowen viel het al helemaal verkeerd en gisteren en vandaag gingen we weer, omdat we niet meer naar school hoeven (examen) Gisteren was alles vet relaxed en hadden een batsie of 4 gerookt.Vandaag had ik nog hasj over en dat dus helemaal opgerookt.We waren met zn 2en en zaten te chocken bij hem op zijn kamer.Op het eind van de middag had ik er echt helemaal geen trek meer in en nu heb ik echt het idee dat ik het niet meer zo vaak ga doen en bovendien wil doen. Iemand eerder zo`n gevoel gehad dat ie niet meer wil????

Enne nog ff een vraagie. We hadden ook nog paar shotjes bij elkaar gedaan (je weet wel: handen op elkaar en in elkaar mond blazen) Daar werd ik echt stoned van, maar is dat slechter dan gewoon een bats roken of maakt het geen verschil?

GreetZ
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2002, 21:32
dopehead
dopehead is offline
jah ik doe het ook niet veel alee nals ik er echt zin in heb,enne maakt nix uit hoor met die shotjes volgensmij.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 21:47
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Dat gevoel heb ik ieder zondag ochtend... dan word je wakker met een duf gevoel in je harses en een droge bek, dan loop je naar beneden en merk je dat je vergeten bent drinken te halen voor zondag... dan denk ik weleens van: "ik stop ermee" maar als ik dan weer een beetje wakker ben en in het park zit in het zonnetje met een biertje in mijn hand dan denk ik... aaahhh wat een heerlijk leven heb ik!
Oud 29-04-2002, 19:17
dopehead
dopehead is offline
bier? het gaat hier over joenkoe toch? of zit ik er weer eens naast?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten