Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee, dat lijkt me geen goed plan.
Er zijn zoals gezegd al veel sticky's op S&M. Bovendien kunnen PHP vragen prima met [PHP] tag in de topictitel, dan blijft alles overzichtelijk. Bij PHP is de vraagstelling vaak veel complexer dan bij HTML. De situatie is anders, MySQL komt er vaak ook bij kijken, veelal wordt er ook PHP code gepost, hetgeen de layout verpest. Zo'n sticky of centraal topic gaat een chaos worden. Vooralsnog met [PHP] tags dus. Ik ben er wel voor om veel meer centrale topics aan te maken, bijvoorbeeld een centrale discussie zoals: "PHP vs ASP". Wat mij betreft kan er dan een sticky topic bij met links naar deze discussies. Maar de topics zelf worden dan niet sticky. Wat vinden jullie hiervan?
|
![]() |
Missschien is het een beter idee om S&M in te twee stukken te hakken.
Dus Software en een andere Website/Scripting/Hosting oid Hierdoor krijg in geen 6 stikcy topics met Html, Grote hosting topci en daarna nog een PHP en niet te vergeten de sitecheck Ik denk dat het de overzichtelijkheid ten goede komt waardoor het ook voor de gebruikers makelijkers is om het te gebruiken. Wat vinden jullie er van
||
Citaat:
|
Zoals Manuzhai al zegt is S&M hier niet groot genoeg voor. Bovendien treedt er dan steeds meer fragmentatie op in het forumaanbod.
Het is juist een leuk onderdeel om zo mensen met minder kennis van computers naar S&M te trekken (zoals sitecheck topic) en zo leren ze toch het e.e.a. van computers en software.
||
Verwijderd
|
Citaat:
als dat probleem eerst word opgelost.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|