Oud 11-11-2003, 19:31
Verwijderd
Zou 'n sticky PHP topic niet handig zijn? Voor korte vragen, niet van die enorme lappen script maar als je gewoon ff snel iets moet weten of wil zeggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2003, 01:04
Manuzhai
Manuzhai is offline
Geen slecht idee, denk ik. Er zijn veel te veel PHP topics, en heel veel ervan zijn nogal dommig. Een groot PHP topic zou erg geschikt zijn (hoewel het dan wel erg druk wordt qua stickies).
Oud 12-11-2003, 08:14
Verwijderd
Ik vind het een slecht plan,
het word dan te druk met sticky's.
Zoveel topics zijn er niet.

Veel vragen over PHP zijn idd te makkelijk om er een topic voor te openen,
maar veel ook niet, daar komen toch vaker wat meer posts bij kijken, en dat zou erg onoverzichtelijk worden denk ik.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 08:28
Fade of Light
Fade of Light is offline
JE kunt ipv een sticky ook 'het grote -korte vragen- php' topic kunnen maken ofzo. Als er veel op gereageerd wordt, blijft die toch wel hoog staan.

Voor vragen als "welke functie zorgt ervoor om ... " enzo.

toch?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 12-11-2003 @ 09:28:
JE kunt ipv een sticky ook 'het grote -korte vragen- php' topic kunnen maken ofzo. Als er veel op gereageerd wordt, blijft die toch wel hoog staan.

Voor vragen als "welke functie zorgt ervoor om ... " enzo.

toch?
'm niet sticky maken is denk ik wel een optie, maar dan kan ik je nou al vertellen dat mensen eht toch niet zien want niemand zoekt..
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 10:21
Verwijderd
In die sticky topics krijg je gewoon geen antwoord op je vragen - tenminste dat idee krijg ik dan.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 10:46
Martin
Martin is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 12-11-2003 @ 11:21:
In die sticky topics krijg je gewoon geen antwoord op je vragen - tenminste dat idee krijg ik dan.
Klopt wel, in sticky topics wordt minder gereageerd en gelezen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Martin schreef op 12-11-2003 @ 11:46:
Klopt wel, in sticky topics wordt minder gereageerd en gelezen.
Ik denk dat het beter werkt als die topics gee sticky meer zijn, maar wel dik gedrukt zijn..
Dan vallen ze toch op..
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 12:26
Enlightenment
Enlightenment is offline
Nee, dat lijkt me geen goed plan.

Er zijn zoals gezegd al veel sticky's op S&M. Bovendien kunnen PHP vragen prima met [PHP] tag in de topictitel, dan blijft alles overzichtelijk.

Bij PHP is de vraagstelling vaak veel complexer dan bij HTML. De situatie is anders, MySQL komt er vaak ook bij kijken, veelal wordt er ook PHP code gepost, hetgeen de layout verpest. Zo'n sticky of centraal topic gaat een chaos worden.

Vooralsnog met [PHP] tags dus. Ik ben er wel voor om veel meer centrale topics aan te maken, bijvoorbeeld een centrale discussie zoals: "PHP vs ASP". Wat mij betreft kan er dan een sticky topic bij met links naar deze discussies. Maar de topics zelf worden dan niet sticky. Wat vinden jullie hiervan?
Oud 12-11-2003, 12:36
TIGEK
TIGEK is offline
Missschien is het een beter idee om S&M in te twee stukken te hakken.

Dus Software
en een andere Website/Scripting/Hosting
oid

Hierdoor krijg in geen 6 stikcy topics met Html, Grote hosting topci en daarna nog een PHP en niet te vergeten de sitecheck

Ik denk dat het de overzichtelijkheid ten goede komt waardoor het ook voor de gebruikers makelijkers is om het te gebruiken.

Wat vinden jullie er van
Oud 12-11-2003, 12:51
Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
TIGEK schreef op 12-11-2003 @ 13:36:
Wat vinden jullie er van
Leuk plan (niet erg origineel), maar ik denk dat S&M dan toch nog net iets groter moet zijn. Als je het nu gaat opdelen is er toch niet heel veel over voor het Programming & Webscripting gedeelte, vlgs mij.
Oud 12-11-2003, 12:59
Enlightenment
Enlightenment is offline
Zoals Manuzhai al zegt is S&M hier niet groot genoeg voor. Bovendien treedt er dan steeds meer fragmentatie op in het forumaanbod.

Het is juist een leuk onderdeel om zo mensen met minder kennis van computers naar S&M te trekken (zoals sitecheck topic) en zo leren ze toch het e.e.a. van computers en software.
Oud 13-11-2003, 23:45
Verwijderd
Hmm nou ja ok, het was maar 'n idee. Ik vind het vaak vervelend om 'n heel topic te openen voor idd zo'n korte 'hoe luidde die functie ook alweer' vraag, maar goed.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 08:02
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 14-11-2003 @ 00:45:
Hmm nou ja ok, het was maar 'n idee. Ik vind het vaak vervelend om 'n heel topic te openen voor idd zo'n korte 'hoe luidde die functie ook alweer' vraag, maar goed.
De meeste zoeken ook niet eerst,
als dat probleem eerst word opgelost..
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 09:26
Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
********** schreef op 14-11-2003 @ 09:02:
De meeste zoeken ook niet eerst,
als dat probleem eerst word opgelost..
Bij jou zou het verplicht moeten worden gesteld dat je eerst je posts door de spellings- en grammaticacontrole van Word heen haalt.
Oud 14-11-2003, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Manuzhai schreef op 14-11-2003 @ 10:26:
Bij jou zou het verplicht moeten worden gesteld dat je eerst je posts door de spellings- en grammaticacontrole van Word heen haalt.
Ja, vertel mij wat..
Al lees ik het 10x over dan zie ik nog een hop fouten niet..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten