Oud 26-11-2003, 13:00
CD-R
CD-R is offline
Ik heb gisteren een camera gekocht bij de (jawel) Marskramer, de Trust 350FS Powerc@m Flash , maar (zoals de topictitel al verraad) steeds als ik 'm aansluit, start de pc opnieuw op. Ik heb alles volgens het boekje geïnstalleerd en geen andere apparaten op een usb poort, behalve m'n mp3 speler die geen problemen geeft.

Even ter infoprmatie nog wat zooi, ik heb dus Windows XP (Home Edition), volgens mij alle drivers enz.

Offtopic: En het is mij onduidelijk of dit nu bij Software, Multimedia of Hardware hoort. :bloos
Oud 26-11-2003, 13:45
Verwijderd
oeh die camera hebben wij thuis ook,
maar ik vind 'm niet zo goed, de powerc@m zoom is beter van trust (die heb ik zelf )

maar ik kan je niet helpen, sorry!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 18:06
Tuinkabouter !!
Tuinkabouter !! is offline
Citaat:
CD-R schreef op 26-11-2003 @ 14:00:
Ik heb gisteren een camera gekocht bij de (jawel) Marskramer, de Trust 350FS Powerc@m Flash , maar (zoals de topictitel al verraad) steeds als ik 'm aansluit, start de pc opnieuw op. Ik heb alles volgens het boekje geïnstalleerd en geen andere apparaten op een usb poort, behalve m'n mp3 speler die geen problemen geeft.

Even ter infoprmatie nog wat zooi, ik heb dus Windows XP (Home Edition), volgens mij alle drivers enz.

Offtopic: En het is mij onduidelijk of dit nu bij Software, Multimedia of Hardware hoort. :bloos
Lijkt net, of je ff een heel kort kortsluitinkje krijgt. Probeer het eens op een andere pc met dat ding, als ie eht daar ook doet, omruilen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten