Oud 22-04-2002, 14:24
Kirk22
Kirk22 is offline
... per week zie ik haar 1 keer. Steeds een avond ofzo.
Ze is enorm lief en ik wil haar beter leren kennen, maar dat gaat wel wat moelijk zo.
Ik snap niet wat ze nou eigenlik wil, ze mist me, en ze wil me zien zegt ze, maar ik merk er weinig van.
Ik snap ook wel dat ze druk is met school, werk en sport, maar dring ik me op als ik zeg dat ik ze dingen moet laten gaan voor mij? Elkaar vrij laten vind ik belangrijk.
Oud 22-04-2002, 14:29
Verwijderd
ehm hebbe jullie verkering?

je kan op zich nog wel blij zijn dat je haar zo vaak ziet hoor. ik heb me lief al 2 en een halve maand nie gezien...

maar je hebt wel gelijk dat ze eens wat moet laten voor jou...mja

'k weet het ook nie...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 15:32
sunflouwer
sunflouwer is offline
ik kan me haar goed voorstellen. Dat hadden ik en mijn ex ook. HIJ was te opdringerig, ik moest(en ben) de wereld nog helemaal aan het ontdekken enzow. Ik vind vriendinnen heel belangrijk, en doe veel aan dansen, omdat ik daar in de toekomst mee door wil. De kans dat ik lang (een helebeoel jaar ) met hem door zou brengen was klein, en dat wist ik. Daarom heb ik mijn leven niet omgegooid voor hem, zodat ik na hem gewoon door kon gaan met leven...

Mijn huidige vriend laat me heel veel los, maar toch ook niet. Dat vind ik fijn. HIj wil graag mij me zijn, en is snel jaloers, maar als ik zeg dat ik liever even wat met vriendinnen doe, of omdat ik het druk heb niet kan, accepteert hij dat. Ik heb ook momenten dat ik gewoon alleen wil zijn, en dat snapt hij. Hij is dan wel teleurgesteld, maar geeft me niet het gevoeldat ik voor hem dingen moet opgeven. Dan neemt hij ook genoegen met even bellen of een sms-je... HIj heeft ook momenten dat hij liever niet heeft dat ik langs kom, en dat snap ik ook... We zien elkaar al elke dag op school, en ook nog heel vaak 's avonds en we zeggen gewoon wat we denken, dat helpt
Oud 22-04-2002, 15:32
snoopy
snoopy is offline
heb je dit al een keer met haar besproken? Ik weet uit ervaring dat dit een hoop kan helpen. succes
Oud 22-04-2002, 16:58
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
sunflouwer schreef:
ik kan me haar goed voorstellen. Dat hadden ik en mijn ex ook. HIJ was te opdringerig, ik moest(en ben) de wereld nog helemaal aan het ontdekken enzow.
ik heb haar noog nooit gevraagd iets niet te doen. Ik laat haar vrij, alleen vraag ik me af of ze naast tijd hebben ook tijd kan maken. Da's toch vrij normaal?
Oud 22-04-2002, 18:14
Verwijderd
Heb je het al eens met haar drover gehad? Ms heeft ze geen enkel idee dat het je dwarszit en zou anders wat meer tijd vrijmaken voor jou. Ieders prioriteiten liggen anders, maar dat betekent nog niet dat ze jou dan niet mist en alles.. Tuurlijk moet ze es dingen laten gaan voor jou maar dat ligt eraan wat voor dingen, gaat dat om een avondje tv kijken of om huiswerk? Zijn totaal verschillende dingen..

Denk dat je gwoon drover moet praten, lijkt me enige oplossing toch?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 09:04
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef:
ehm hebbe jullie verkering?

je kan op zich nog wel blij zijn dat je haar zo vaak ziet hoor. ik heb me lief al 2 en een halve maand nie gezien...

maar je hebt wel gelijk dat ze eens wat moet laten voor jou...mja

'k weet het ook nie...
2,5 maand!!!
M'n vriendin en ik wonen 300km van elkaar ofzow (Haarlem-Hengelo) maar ik zie haar meestal wel om de week
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 10:28
Verwijderd
overdrijven...300 km..kdacht het niet, tussen haarlem en hengelo is zo'n 150 km....
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 10:30
Verwijderd
ik woon zo'n 140 km (2 uur teinen+1 uur extra vervoer) van mn vriend en zie hem elk weekend van vrijdagavond tot zondagmiddag, soms langer...

ik zou zeggen, praat er met haar over, want ze zal heus wel iets meer tijd hebben als 1 dag per week, en anders kan ze die heus wel maken
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 20:49
Verwijderd
Citaat:
danique2 schreef:
overdrijven...300 km..kdacht het niet, tussen haarlem en hengelo is zo'n 150 km....
Haarlem-Hengelo wel
maar Lisse-Haaksbergen niet
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 21:01
Verwijderd
tsja bij mij is het ook drie uur, middelburg-maastricht

maar ja overleef ik wel...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 21:21
AMDFreak
AMDFreak is offline
mahja.. ken het.. ik ben mijn lievje ook pas 2 keer gezien in 2 maanden zo iets..

En alles moet ook van mijn kant komen

ik denk ook dat ik binnenkort met die relatie nok.. want zo is het geen doen voor mij!
Oud 23-04-2002, 22:55
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik vind het terecht als je zegt dat ze iets moet laten gaan.
Tis echt geen doen om elkaar weinig te zien.
Daarom begin ik ook niet meer met relatie op lange afstand of in ieder geval met iemand die ik nooit zie.

Heb nou een vriendje die ik heel vaak zie en hij maakt ook veel tijd voor me vrij
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 14:58
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
hallow man ................1kir in deweeek! das toch nix..
Oud 24-04-2002, 14:59
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
oh en trouwens... 1kir in de week is niet nooit nooit is dat je dur nooit mir siet ofsow
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten