![]() |
|
Ik zou niet vertrouwen op je 'goede weerstand'
![]() ![]() Het ligt eraan welke vorm van Pfeiffer ze heeft. De zogenaamde keel-versie of de lever-versie. De keel-versie is heftig, maar snel weer over. De lever-versie houdt veel langer aan. Maar ik weet niet zeker of de duur van de Pfeiffer zelf, ook de besmettingsperiode verlengt. Ze kan natuurlijk een bloedtest doen om te kijken of het virus nog aanwezig is, maar ik weet niet of de huisarts voor is... en als jij haar een beetje nonchalant wilt versieren, kan dat ook niet ![]() Maar na een paar maanden is de kans sowieso miniem om besmet te raken.
|
Niet iedereen die zoent met iemand die pfeiffer heeft krijgt ook pfeiffer (de ex-vriendin van een vriend van me had ook pfeiffer, hij heeft het nooit gekregen(en ze hebben dus wel gewoon gezoend etc.)). Maar ik zou er niet op vertrouwen..
Ik dacht dat je een half jaar moest wachten voordat het niet meer besmettelijk was. Overigens werken die testjes niet altijd even goed, als ze niet aantonen dat je pfeiffer hebt hoeft het niet zo te zijn dat je het ook werkelijk niet hebt (andersom is het natuurlijk wel zo). |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Tegen mij zeiden ze dat ze dat nooit konden zeggen.
Eventueel alleen door weer een bloedtest te doen. (Ik had dan wel een ernstige, aparte vorm, sowieso de lever-versie). [nieuwsgierig] Wiens advies heb je naar geluisterd? Wel gezoend of niet? ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zou aan de veilige kant gaan zitten iig. Nog nooit gehad, maar ik vermijd het liever. Dan zoen ik wel even niet, of ik doe andere dingen.
Hee, als je nou een blowjob krijgt van iemand met pfeiffer, kan het dan ook op die manier worden overgedragen? En don't get any ideas, ik vraag het me gewoon af. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ach, bijna iedereen heeft wel es pfeiffer gehad, maar je merkt er geen kloot van. OP die paar mensjes na die er echt lang ziek van zijn.
Meestal heb je de 'griep' maar dan was dat eigenlijk pfeiffer. Meesten weten niet of ze het gehad hebben.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hoe lang blijft een Pfeiffer-patiënt besmettelijk?
Vanaf een week na de besmetting kun je het virus hele lange tijd bij je dragen. Je kunt zelfs één of een paar jaar later anderen nog besmetten. Bron: http://www.ggdgezondheidsinfo.nl/ond...6&Onderwerp=70
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|