Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geen nood! |
![]() |
|
Waarschijnlijk heb je wel gelijk. Stel dat ik nu een cd met beveiliging krijg, dan moet ik tóch rippen (of kopieert Nero een beveiliging mee? Dit was wel het geval met Clone cd geloof ik..)
Ik heb mijn drives geconfigureerd, maar zou nu niet weten welke instelling ik nu werkelijk aan moet passen voor de toonhoogtes etc. B.v.d,
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wanneer je je drives 100% juist ingesteld hebt, zul je naar alle waarschijnlijkheid niet èèn CD tegenkomen die je niet kunt rippen. Bovendien biedt het gebruiken van een kopie versus een originele met beveiliging nog meer voordelen; sommige beveiligingen maken het voor discmans en/of auto-CDspelers bijzonder lastig. Met een kopie heb je die potentieële problemen dus niet meer. Het instellen van toonhoogtes e.d. is, met een goed geconfigureerde Exact Audio Copy, uit den boze. Als EAC goed staat, is je resultaat 100%. Onomstotelijk. Als je dan tóch geen zuiver geluid hebt ligt het hoogstwaarschijnlijk puur aan je media (CD-R's) of aan lasnaden door buffer-underruns. Wellicht heb je ook een matige CD-speler die een ongelukkige manier van foutcorrectie toepast? |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|