Oud 03-06-2004, 17:19
Mu
Mu is offline
Hoeveel vrienden heb jij? Hoe deel je je vrienden in? (Kennissen, vrienden, vrienden+ )? Waarom zijn het je vrienden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2004, 17:24
Sjoerd
Sjoerd is offline
Geen zin om allemaalh te vertellen..
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 17:25
hasseltboy
hasseltboy is offline
Ik heb geen vrienden, ik wil geen vrienden en ik kan geen vrienden krijgen...
Oud 03-06-2004, 17:33
Balance
Balance is offline
Dit is meer iets voor L&R.
Oud 03-06-2004, 17:34
Mu
Mu is offline
Het was gewoon een gezellig topic Balance. Ik wil niet echt serieuze verhalen horen ofzo
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 17:36
droomkoningin
droomkoningin is offline
Dan maken we er hier toch een gezellig topic van?
Oud 03-06-2004, 17:57
Nasischijf
Nasischijf is offline
veel. Soms wel is het idee dat iedereen wat van me wil ofzo, ik heb dan ook best wel vaak dat ik dan ff een tijdje helemaal niemand hoef te zien. lekker rustig
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 18:05
esmi
esmi is offline
6 hele goede vrienden en nog wat mensen daaromheen die ik ook wel vrienden zou kunnen noemen. Waarom? Het klikt, bij hun verveel ik me nooit en kan ik altijd mezelf zijn. Als ik in een dip zit halen hun me er altijd weer uit.

Top vliendjes dus
Oud 03-06-2004, 18:10
luchtballon
luchtballon is offline
Ik heb een vriendje.
Ik heb nog een stuk of 5 mensen waarvan ik echt blij wordt als ze in mijn buurt zijn en die noem ik ook altijd wel echt vrienden
Verder nog een stuk of 10 mensen die wel vrienden zijn maar waar ik nou niet heel vertrouwelijk mee omga, meestal noem ik ze ook vrienden.

Laatst gewijzigd op 04-06-2004 om 09:47.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 18:38
Arwyn
Arwyn is offline
1 hele goeie vriendin die echt alles weet, 1 hele goeie vriend die zo goed als alles weet en dan nog een hele goeie vriend die ietsje minder weet dan de andere 2...
En dan nog best wel veel gewone vrienden zeg maar. En een boel kenissen. Heel gezellig hier
Oud 03-06-2004, 18:44
Verwijderd
Ik heb een heel lief vriendinnetje waar ik echt gek op ben

Voor de rest heb ik geen vrienden.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 18:50
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Stuk of zes vriendinnen/vrienden, ik noem mensen niet zo snel vriend, waarvan ik er met een paar wel wat beter bevriend ben dan met de anderen. Kennissen? Dat wel meer, gewoon mensen als ik ze tegenkom een praatje meemaak. Waarom? Gezelligheid is gewoon belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 19:21
Verwijderd
ik heb een vriendje, ik heb een paar goede vriendinnen, ik heb een paar goede vrienden, en natuurlijk lieverds waar ik al mn hele leven mee omga, maar die gewoon gezinsvrienden zijn, zeg maar. en verder kennisen en 'ik praat met je, en dat is gewoon gezellig'-mensen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 19:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Twee beste vriendinnen, vier goede vriendinnen, drie vrienden en de rest zijn kennissen, maar wel heel gezellige!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 19:59
Gammaray
Gammaray is offline
Ik heb 2vrienden en ik kan met mijn vriending ze kameraden erg goed op schieten dus in totaal 7 maar ik heb nog een maatje en die is toch wel het belangrijkste mijn vriending

Laatst gewijzigd op 03-06-2004 om 20:06.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 20:36
ABrules
ABrules is offline
tja een stuk of 500 ofzo

mmmz, serieus... zou ik het eigenlijk niet zo weten... euhmz... 8 vrienden waarmee ik op vakantie ging enzo... wat echt relaxed was...

mja, collega's die ook wel vrienden zijn geworden... stuk of 6 ofzo...

tja... ik weet niet... zijn veel mensen die mij een "vriend" noemen maar ik weet het niet zo.
Oud 03-06-2004, 20:46
Tesca
Tesca is offline
een heeeeel lief vriendje, 7 beste vriendinnen, en 1 beste vriend. Verder gewoon mensen op wie ik altijd kan rekenen maar ja dat zijn toch minder vrienden als die andere
Oud 03-06-2004, 20:48
Luna
Luna is offline
3 beste vriendinnen
verder een hoop meisjes waar ik goed mee omga en af en toe iest mee doe maar niet te vaak
een stuk of 7 goede vrienden die ik soms regelmatig dan weer en tijdje niet zie, verschilt per persoon.
verder een hoop jongens waar ik goed mee omga en af en toe iets mee doe.
ohja, en een soort van vriendje maar toch ook weer niet die ik 1 tot 2 keer per week zie.
Oud 03-06-2004, 20:50
Bubba
Bubba is offline
veel kenissen
(werk ik de horeca dus..)
veel vrienden ook wel maar echt vrienden die veel of alles wel van m weten zijn dr 3 mn ex een goede vriend en n goede vriendin van me!
tnx btw voor jullie steun mafketeles!
Oud 03-06-2004, 21:05
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb maar een paar echte vrienden, die ik echt vertrouw en waarmee ik mn gevoelens deel.
De rest zijn ook wel vrienden, maar die behandel ik toch anders... Tegen hun vertel in minder wat er precies in me omgaat, meestal ga ik met hun leuke dingen doen en verder niets.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 21:06
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik heb een redelijk grote groep kennissen / uitgaansvrienden.
Alleen maar 1 iemand die ik als een vriendin beschouw, omdat zij de enige is om wie ik echt veel geef.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 09:37
cyntha
cyntha is offline
Ik heb 1 hele goede vriendin en 1 hele goede vriend die bijna alles van me weten. Dan heb ik ongeveer 6 vriendinnen die ook vrij veel van me weten. En een heleboel kenissen waar ik gezellige dingen mee doe. Dat zijn bijvoorbeeld collega's, mensen van school en mensen uit het ziekenhuis.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 12:27
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb mijn vriend (1 dus ), 1 beste vriendin, 7 'goede' vriendinnen, 3 'goede' vrienden, en verder een boel kennissen/'gewone' vriend(inn)en.
Mijn vriend(inn)en zijn dat omdat ik goed met ze overweg kan en leuke dingen met ze onderneem.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 14:42
Verwijderd
Als je het zonodig wil weten...

Ik heb 2 "vriendinnen" waar ik eens in de maand mee praat... ik heb daarnaast nog 1 "goeie vriend", die woont in de buurt maar zie ik eigenlijk nooit, praat ik wel heel vaak mee op msn. Daarnaast heb ik 2 mensen; "vrienden" over msn waar ik heel goed mee kan praten... Ik heb dus niet echt goeie vrienden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten