Lindatje schreef op 20-11-2003 @ 12:01: Heb jij in je studentenhuis een kamer over?
Ken jij iemand die nog een plekje heeft?
Of ga je zelf binnenkort een kamer verlaten?
Laat het mij weten.
Ik ben op zoek naar een kamer in Eindhoven voor onbeperkte tijd en minimaal 9m2. Het liefst met wastafel.
Maarem, ik kom daar in februari te zitten, tegen die tijd kan het zijn dat er nog een kamer vrijkomt, dat zou ik dan moeten nagaan. Maarja ik neem aan dat dat te laat is.
miro schreef op 24-11-2003 @ 11:30: Ik heb dr lekker al 1
Maarem, ik kom daar in februari te zitten, tegen die tijd kan het zijn dat er nog een kamer vrijkomt, dat zou ik dan moeten nagaan. Maarja ik neem aan dat dat te laat is.
Als de kamer in februari vrijkomt en ik zou van tevoren daar kunnen kijken dan is het nog wel interessant voor mij aangezien mijn stage in februari aanvangt. (als ik dus wanhopig ben en dan nog niks heb )
Lindatje schreef op 24-11-2003 @ 17:22: Als de kamer in februari vrijkomt en ik zou van tevoren daar kunnen kijken dan is het nog wel interessant voor mij aangezien mijn stage in februari aanvangt. (als ik dus wanhopig ben en dan nog niks heb )
Het is tegen die tijd ook pas bekend of die kamer vrijkomt of niet, van te voren kijken is er dan ook niet bij (nu al bedoel ik dus)
miro schreef op 25-11-2003 @ 00:27: Het is tegen die tijd ook pas bekend of die kamer vrijkomt of niet, van te voren kijken is er dan ook niet bij (nu al bedoel ik dus)
Dan heb ik er inderdaad niet veel aan maar geeft niet.....