Oud 27-11-2003, 11:52
Negrotiator
Negrotiator is offline
WinXP heeft zojuist een SCSI/Raid Host-Controller gedetecteerd en daarvoor drivers geïnstalleerd. Een bijzondere detectie, aangezien ik geen SCSI/Raid Controller heb!!
Na het automatisch installeren hiervan, werd ook mijn scanner opnieuw geïnstalleerd. De computer crashte met een driver-error. Opnieuw opgestart. Weer werden de "spookcontroller" en scanner opnieuw geïnstalleerd. Weer crash!
Ik koppel scanner af=>Weer werd de controller opnieuw geïnstalleerd maar ditmaal crashte mijn computer niet. Ik zou mijn scanner graag gebruiken. Waar kan dit aan liggen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2003, 22:30
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 27-11-2003 @ 12:52:
WinXP heeft zojuist een SCSI/Raid Host-Controller gedetecteerd en daarvoor drivers geïnstalleerd. Een bijzondere detectie, aangezien ik geen SCSI/Raid Controller heb!!
Na het automatisch installeren hiervan, werd ook mijn scanner opnieuw geïnstalleerd. De computer crashte met een driver-error. Opnieuw opgestart. Weer werden de "spookcontroller" en scanner opnieuw geïnstalleerd. Weer crash!
Ik koppel scanner af=>Weer werd de controller opnieuw geïnstalleerd maar ditmaal crashte mijn computer niet. Ik zou mijn scanner graag gebruiken. Waar kan dit aan liggen?
Gebruik je dan neit toevallig gewoon een scsi scanner? (HP Scanjet's waren vaak scsi).

Maarem, gebruik je toevallig oude/verkeerde drivers oid? Bv 98drivers onder 2000 werken neit, of nt drivers onder 2000 ofzo. Gaat allemaal fout. Even nieuwe drivers downen? Wat voor scanner is het?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten