Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() 1) klopt 2) dat is niet haar kin, misschien een klein gedeelte, maar daar zit nog een gedeelte van haar wat achterlangs valt 5) die achtergrond ![]() 6) waarom britney.....hahaha, de foto was gewoon mooi..om na te tekenen groetjes
Laatst gewijzigd op 09-07-2013 om 18:40. Reden: Naam weggehaald op verzoek |
![]() |
|
Een paar *commentaartjes*
![]() ![]() de ogen, ogen zijn zooooooooo moeilijk..en uhmm..ik weet niet waarom, maar ze geven me geen britney gevoel...ze zijn niet..leeg genoeg, klinkt stom maar je hebt te veel gevoel in haar ogen gelegt de schaduw achter haar arm is echrt ronduit briljant, klintk weer heel vreemd maar ik kick echt totaal op dat soort dingen. verder haar haar, het valt heeeeeeel erg mooi ![]() ![]() het enige wat misschien nog iets aan de tekening is een wat intenser licht-donker contrast..het donker donkerder maken en het lichter daardoor lichter maken....dan wordt alles nog wat dramatischer en dat hoort wel bij britney de dramaqueen ![]() verder heeeeeel goed werk ![]() ooook een kuzzz van mij ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Mijn mening over muziek :-P Verwijderd | 30 | 14-05-2004 23:14 | |
Films, TV & Radio |
Videoclip Britney Spears - Everytime Love_Fulfilled | 44 | 27-04-2004 19:56 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Verhalen & Gedichten |
het echte systeem grandmommy | 8 | 21-12-2003 18:54 | |
Lifestyle |
Dragqueens. Horror Kitty | 68 | 25-02-2003 18:06 | |
ARTistiek |
Als er een daan en lester online zijn die zich vervelen is dit het resultaat: Punk-Is-Verzet | 18 | 30-03-2002 19:38 |