jah, weet ge, we zijn eerst altijd beste vrienden geweest tot dus een half jaartje trug. en wij hebben altijd over ALLES gebabbeld met elkaar en soms jah, kweetni, mss moet ge wel ni altijd alles zeggen heb ik zo het gevoel. en hij zegt echt alles wat hij op dat moment voelt. das natuurlijk beter dan dat hij nooit met zn gevoelens tegen mij praat maar toch.. ochja

ik maak mij waarschijnlijk te veel zorgen, want het is echt wel een schatje, maar zooo gevoelig.. echt het omgekeerde van de normale man

bijv. als ik zo eens iets om te plagen zeg, begint hij 3 op de 4 keer te wenen

enja als hij dan zoiets zegt als nu, moet ik dat maar normaal vinden.. en hij is ook zoo bang om mij te verliezen, zegt ie altijd, waardoor hij soms rap lastig is als ik hem zo eens plaag met een andere jongen ofzo (voor de grap natuurlijk) maarja, door zo lastig te zijn, gaat hij mij natuurlijk net ni houden e

dit wist ik wel voor we er aan begonnen natuurlijk dat ie zo gevoelig en open met zn gevoelens is enzo, maar nu twijfel ik er eigenlijk aan of ik het er eens met hem over moet hebben of nie..

mm