Oud 20-02-2004, 13:25
ronilo
ronilo is offline
Soms als ik zit te eten, en ik ik heb un paar happen gehad, krijg het gevoel dat als ik iets wil doorslikken dat ik moet overgeven, dan krijg ik het gwoon niet meer naar binnen, terwijl ik nog wel honger heb

het is egt heel erg vervelend, en ik heb ut al un half jaar ofzow, niet egt heel erg vaak, maar af en toen heb ik ut tog weer, ik had het voor ut eerst in de zomervakantie, we waren uit eten en het stonk er ongeloofelijk naar vis ofzow, en toen werd ik dus misselijk, maar nu heb ik het owk zomaar, ineens als ik zit te eten...
weet iemand hier wat op?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 16:51
one-monkee
one-monkee is offline
Citaat:
ronilo schreef op 20-02-2004 @ 14:25:
Soms als ik zit te eten, en ik ik heb un paar happen gehad, krijg het gevoel dat als ik iets wil doorslikken dat ik moet overgeven, dan krijg ik het gwoon niet meer naar binnen, terwijl ik nog wel honger heb

het is egt heel erg vervelend, en ik heb ut al un half jaar ofzow, niet egt heel erg vaak, maar af en toen heb ik ut tog weer, ik had het voor ut eerst in de zomervakantie, we waren uit eten en het stonk er ongeloofelijk naar vis ofzow, en toen werd ik dus misselijk, maar nu heb ik het owk zomaar, ineens als ik zit te eten...
weet iemand hier wat op?
Heb ik ook last van, bij mij begon het ook ineens van de 1 op de andere dag
heel irri...
weet alleen niet wat je er tegen kan doen.. ik loop er nu ook al ongeveer 2 maanden mee,...
Oud 20-02-2004, 18:47
artless
artless is offline
Stress, depressie? Teveel gepieker? Ik heb er ook last van gehad. Let ook eens op je ademhaling en probeer die te controleren.

Het is niets lichamelijks in ieder geval, zit tussen je oren.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 19:05
perfectme
perfectme is offline
Als ik stress heb kan ik niet meer eten, mss jij ook?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 19:38
mariamne
mariamne is offline
Welke gedachten heb je voordat je begint met eten? en hoe is dat onder het eten?.
Oud 20-02-2004, 19:46
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
ik heb het ook.. zie topic Eetprobleem
Ik wordt er helemaal gek van
en ik val er heel erg van af
ik ben aardig dun en ik woog 54 kilo.. nu weeg ik nog maar 47 kilo
Ik voel me er ook zwak door, en snel moe
Het is een maand geleden uitgegaan met m'n vriendje en ik zit daar nog steeds mee...
Ik weet niet of het daardoor komt..
Ik heb ook meer dorst dan dat ik echt honger heb.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 20:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb dit altijd in mijn toetsweek en daardoor komt het vermoedelijk door stress en spanning. Ik denk dat het bij jou (iig voor een deel) psychisch is. Misschien denk je onbewust steeds terug aan van de zomer en dat je daardoor je eten niet naar binnen krijgt.
Oud 21-02-2004, 12:29
ronilo
ronilo is offline
ja dat van problemen en stress kan idd misschien wel kloppe; ksit in me examenjaar en heb uhm btje probleem met mezelf zeg maar, maja... okey thnx ;-)
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 12:33
The0
The0 is offline
Klinkt als wat ik heb, ik krijg het alleen van verliefd zijn. Misschien bij jou ook?
Oud 21-02-2004, 13:19
ronilo
ronilo is offline
tsjah.....ik ben idd behoorlijk verliefd, maar dat was ik ng niet toen het begon...dus ik denk niet dat het daardoor komt
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 13:29
The0
The0 is offline
Citaat:
ronilo schreef op 21-02-2004 @ 14:19:
tsjah.....ik ben idd behoorlijk verliefd, maar dat was ik ng niet toen het begon...dus ik denk niet dat het daardoor komt
Komt bij mij ook al als ik meisje ook maar 'beetje leuk vind', misschien ongemerkt dus.

Probeer eens terug te denken aan andere keren dat je jongleuk vond, was het toen ook? Dan komt het waarschijnlijk daar door.
Oud 23-02-2004, 08:38
ronilo
ronilo is offline
uhmm neej als ik iemand leuk vind heb ik alle bekende symptonen, maar ik kan wel eten, ik heb pas 1 x gehad dat ik nie meer kon eten door iemand, maar dat was anders. toen had ik owk geen trek, maar nu heb ik wel trek maar krijg ik ut gwoon nie naar binnen
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 12:04
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Niet kunnen eten terwijl je nog honger hebt:

Dit heb ik ook gehad gelukkig maar iets van een paar weken en niet langer. Het komt voort uit stress dat weet ik wel. Op dat moment zat ik helemaal in de knoop met mezelf, gevoelens en school. Ik stond teveel onder druk.

Dus van de een op de andere dag kon ik niet meer eten, ik ben toen ook iets van 6 kilo afgevallen, nu gaat het gelukkig wel beter

Wat ik zou aanraden is:
-bij jezelf nagaan of je ook onder druk staat, door je vriend/in, school, werk of wat dan ook
- zo ja, ga naar de huisarts en zeg het zeker tegen je moeder/ vader, die kunnen je helpen
-neem ruim een week vrij van school/ werk
- en als het niet lukt om te eten, neem dan drankjes waar veel inzit. Zoals drinkontbijt, chocomel etc.
-Kleine beetjes eten helpt ook nog wel. Vaak een beetje eten, dan wordt je niet zo snel misselijk.

Good luck!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten