![]() |
|
ik heb het ook.. zie topic Eetprobleem
Ik wordt er helemaal gek van en ik val er heel erg van af ik ben aardig dun en ik woog 54 kilo.. nu weeg ik nog maar 47 kilo Ik voel me er ook zwak door, en snel moe Het is een maand geleden uitgegaan met m'n vriendje en ik zit daar nog steeds mee... Ik weet niet of het daardoor komt.. Ik heb ook meer dorst dan dat ik echt honger heb. |
![]() |
|
Ik heb dit altijd in mijn toetsweek en daardoor komt het vermoedelijk door stress en spanning. Ik denk dat het bij jou (iig voor een deel) psychisch is. Misschien denk je onbewust steeds terug aan van de zomer en dat je daardoor je eten niet naar binnen krijgt.
||
![]() |
Citaat:
Probeer eens terug te denken aan andere keren dat je jongleuk vond, was het toen ook? Dan komt het waarschijnlijk daar door.
||
Citaat:
Dit heb ik ook gehad gelukkig maar iets van een paar weken en niet langer. Het komt voort uit stress dat weet ik wel. Op dat moment zat ik helemaal in de knoop met mezelf, gevoelens en school. Ik stond teveel onder druk. Dus van de een op de andere dag kon ik niet meer eten, ik ben toen ook iets van 6 kilo afgevallen, nu gaat het gelukkig wel beter ![]() Wat ik zou aanraden is: -bij jezelf nagaan of je ook onder druk staat, door je vriend/in, school, werk of wat dan ook - zo ja, ga naar de huisarts en zeg het zeker tegen je moeder/ vader, die kunnen je helpen -neem ruim een week vrij van school/ werk - en als het niet lukt om te eten, neem dan drankjes waar veel inzit. Zoals drinkontbijt, chocomel etc. -Kleine beetjes eten helpt ook nog wel. Vaak een beetje eten, dan wordt je niet zo snel misselijk. Good luck! |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Boa constrictor wizkid | 47 | 11-11-2005 12:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #5 Verwijderd | 342 | 12-08-2005 10:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #30 Mara | 482 | 22-01-2005 16:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
[eten] Wat moet ik nou? Giovanna | 24 | 25-02-2004 19:41 | |
Psychologie |
Goed blijven eten? HestHer | 3 | 19-02-2004 20:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #8! Snufje | 335 | 03-03-2003 18:41 |