Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ooit de eerdere albums van Bep geluisterd? Ontopic: Bach De muziek het gevoel de passie keer op keer weet het werk gespeeld door eigen orkest mij kippenvel te bezorgen. KoRn/Jd : Niet al zijn teksten bevatten het woord haat ![]() Inme : Zo jong zo goed gevuld met emotie en dagelijks leed gevormd in een lekker stukje muziek. Dredg : Dit hoef ik waarschijnlijk niet te onderbouwen.
||
Citaat:
Inme en genieeen. die gasten komen net kijken. Hebben nog geen fuck gedaan, leveren een iets-beter-dan-modaal-album af, en ze zijn meteen genieen. Je schiet door, kalibrator. Ow, BeP vind ik gewoon niets. een mislukte wyclef kloon, een white thrash bitch, een zogenaamde stoere dancer en nog een idioot die een prijsvraag heeft gewonnen voor hij erbij kwam. dank je.
||
Citaat:
Maar goed, ik kan niet ontkennen dat hij 1van de mooiste stemmen heeft van de muziekindustrie. Maar maakt dat hem een genie. En Deadnation: Nou fucking en dat ze langer bestaan. Dan is hij vanaf nu een wyclef kloon. Al was ie vroeger pizzabakker in nigeria. Hij is nu een wyclef-cloon.
|
kzal dan bij deze NIET black eyed peas gaan zeggen (ze knutselen wel netjes een eindje weg, daar niet van).
kee, komt et, pleaaaaaaase start laughing ![]() Elvis Presley A: hij heeft een dijk van een stem, B: het is zo'n heerlijke tijd, de rides, de inrichtingen van huizen... zoooo chill
||
Citaat:
Ik vroeg niet om 'retegoeie bands' . Ik vroeg om fucking genieen. Als ik vraag om een roomkoek, geef jij toch ook geen pak boter?
|
Elliott Smith - Vanwege zn knappe gitaarspel in combinatie met een aparte zang.
Billy Corgan - De liedjes van Sp zijn voornamelijk van Billy afkomstig. Vind zijn werk bijzonder geniaal. Paul Mccartney en John Lennon - Spreekt voor zich Mja echt geniale dingen zie je tegenwoordig denk wat minder.
||
Citaat:
Ontopic: Jim Morrisson, Robert Smith, Ian Curtis, David Bowie etc. En ik heb geen zin het te onderbouwen. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ohw, helemaal vergeten. Een enorm muziekgenie van Neerlandse bodem: Arjen Anthony Lucassen. Het enorme genie van Ayreon. Heb van de goede sint het album Into The Electric Castle gekregen ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind Bach toch wel één van de grootste genieën, nog wel meer genie dan mozart en beethoven.
In de moderne tijd vind ik The Living End behoorlijk genieus, onder andere door de identieke mix tussen jazz en punk. Het supergoede en altijd aansluitende gitaarspel. En het feit dat het allemaal zo perfect inmekaar valt. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|