Oud 15-12-2003, 18:51
ssens
ssens is offline
Het is nu twee weken uit met mijn vriendin waar ik 16 maanden iets mee gehad heb. We waren voor die tijd al goede vrienden.
We hebben echt een geweldige tijd gehad samen en we dachten allebei dat het niet meer stuk kon. We zagen elkaar bijna iedere dag al was het maar heel eventjes. We konden ook allebei niet zonder elkaar. maar de laaste maand van onze relatie werd alles zo normaal. We deden geen leuke dingen samen maar hingen elke keer samen voor de tv. Ik had het te druk om haar echt aandacht te geven en heb haar te weinig liefde gegeven de laaste tijd ookal was ik smoorverliefd. Ik hou echt ziels veel van haar. Ze heeft echt alles wat ik zoek in een vrouw. Maar zij heeft het dus uitgemaakt omdat ze daar de kleine dingetjes die er niet meer waren niet meer aanwezig waren in onze relatie. en dat heeft haar liefde doen verminderen. We gaan nog wel om met elkaar als vrienden en dan kan ik ook echt mijn gevoelens opzij zeten en hebben we weer echt lol samen. Maar als ik dan met uitgaan of op school kijk naar andere meisjes zie ik hoe perfect ze eigenlijk niet was. Ik heb gewoon nog geen meisje gezien wat zo knap was als haar en daarbij niet arrogant is. En ook niet zo lief. En op die momenten ga ik me echt klote voelen omdat ik gewoon geen meisje kan vinden die ook maar een beetje aan haar kan tippen. Het aller liefst zou ik haar nu terug willen maar zij zegt dat dat er voorlopig nog niet inzit. En zij heeft het wel leuk. De jongens staan nu voor haar in de rij. En ik gun het haar ook. maar dan wel een die erg goed voor haar is. Maar ik wil haar aan de andere kant ook zelf weer. Ze is echt geweldig. wat moet ik nu. Ik weet het echt zelf even niet. hoe krijg ik haar terug, want dat is echt wat mijn aller grootste wens is. Heeft er iemand tips. En ik weet er is geen hand vol maar een land vol maar ik heb er nog geen een gezien die in de buurt komt. Wat moet ik nou.
Oud 15-12-2003, 19:00
Wave
Wave is offline
Je zegt zelf dat ze jou niet terug wil......dan zal ej je daar bij neer moeten leggen en toch een keer verder gaan met je leven....het zal wel voorlopig moeilijk blijven maar het wordt vast vanzlef minder....en probeer niet iederen met haar te vergelijken....
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 19:01
WB_Oud
WB_Oud is offline
Ik herken dit, van slechts... een halve week geleden. En ik weet ook niet wat ik moet, verder kan ik er helaas niet op ingaan. Ik heb geen oplossing voor zowel jou als mij.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 12:30
oldt3
oldt3 is offline
mja vergelijken,kan wel een tijdje aanslepen ze,zeker na 16 maand.Ik was na 2 maand nog bezig ermee.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 17:48
Lexieke
Lexieke is offline
i know that feeling.... net een relatie van 5 jaar achter de rug en dan hoor je van iedereen "geen bang er lopen er nog zoveel rond blah blah blah" en als je dan wat rondkijkt... dan weet ik het allemaal niet meer... hoop doet leven?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 19:02
The0
The0 is offline
Citaat:
Lexieke schreef op 16-12-2003 @ 18:48:
i know that feeling.... net een relatie van 5 jaar achter de rug en dan hoor je van iedereen "geen bang er lopen er nog zoveel rond blah blah blah" en als je dan wat rondkijkt... dan weet ik het allemaal niet meer... hoop doet leven?
hoop doet leven. Denk je eens in hoe sommige mensen op het forum zich niet moeten voelen. Jij HEBT een relatie achter de rug van 5 jaar, zij kunnen hier alleen van dromen.

Klinkt misschien raar, maar die mensen hebben wel gelijk. The sea is full of fish
Oud 16-12-2003, 20:40
Last Resort
Last Resort is offline
ik ken de situatie, maar ben opgehouden me er druk over te maken. Ik heb wel wat beters te doen, ben eerst met mn eigen leven bezig. Dan kom je vanzelf weles wat tegen.
Oud 16-12-2003, 21:03
Lexieke
Lexieke is offline
Citaat:
The0 schreef op 16-12-2003 @ 20:02:
hoop doet leven. Denk je eens in hoe sommige mensen op het forum zich niet moeten voelen. Jij HEBT een relatie achter de rug van 5 jaar, zij kunnen hier alleen van dromen.

Klinkt misschien raar, maar die mensen hebben wel gelijk. The sea is full of fish
lol ok nog niet zo bekeken, maar iig wel een beter manier om het te bekijken tnx
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 17:38
WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
The0 schreef op 16-12-2003 @ 20:02:
Jammer alleen dat ik niet van vis hou, alleen van haar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten