Het is nu twee weken uit met mijn vriendin waar ik 16 maanden iets mee gehad heb. We waren voor die tijd al goede vrienden.
We hebben echt een geweldige tijd gehad samen en we dachten allebei dat het niet meer stuk kon. We zagen elkaar bijna iedere dag al was het maar heel eventjes. We konden ook allebei niet zonder elkaar. maar de laaste maand van onze relatie werd alles zo normaal. We deden geen leuke dingen samen maar hingen elke keer samen voor de tv. Ik had het te druk om haar echt aandacht te geven en heb haar te weinig liefde gegeven de laaste tijd ookal was ik smoorverliefd. Ik hou echt ziels veel van haar. Ze heeft echt alles wat ik zoek in een vrouw. Maar zij heeft het dus uitgemaakt omdat ze daar de kleine dingetjes die er niet meer waren niet meer aanwezig waren in onze relatie. en dat heeft haar liefde doen verminderen. We gaan nog wel om met elkaar als vrienden en dan kan ik ook echt mijn gevoelens opzij zeten en hebben we weer echt lol samen. Maar als ik dan met uitgaan of op school kijk naar andere meisjes zie ik hoe perfect ze eigenlijk niet was. Ik heb gewoon nog geen meisje gezien wat zo knap was als haar en daarbij niet arrogant is. En ook niet zo lief. En op die momenten ga ik me echt klote voelen omdat ik gewoon geen meisje kan vinden die ook maar een beetje aan haar kan tippen. Het aller liefst zou ik haar nu terug willen maar zij zegt dat dat er voorlopig nog niet inzit. En zij heeft het wel leuk. De jongens staan nu voor haar in de rij. En ik gun het haar ook. maar dan wel een die erg goed voor haar is. Maar ik wil haar aan de andere kant ook zelf weer. Ze is echt geweldig. wat moet ik nu. Ik weet het echt zelf even niet. hoe krijg ik haar terug, want dat is echt wat mijn aller grootste wens is. Heeft er iemand tips. En ik weet er is geen hand vol maar een land vol maar ik heb er nog geen een gezien die in de buurt komt. Wat moet ik nou.