Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
bedoelt ze wel écht dat ze het erg vindt dat ze hem 1 dag niet heeft?
Ik krijg het idee dat je het anders bedoelt maar ik kan niet opmaken wat je dan wél bedoelt, er staan wat rare fouten in je berichtje, wat bedoel je bijvoorbeeld met: "omdat ik gewoon ben met vriend en vriendin weg tegaan (het is absoluut niet leuk wanneer al die koppels er zijn en ik er dan alleen sta, ze hangen wel niet constant aan mekaar maar het is toch een ander gevoel.)" bedoel je dan met je vriend en verder nog 1 vriendin erbij? want eerder in je berichtje zei je dat je graag met een vriendengroep gaat, en bovendien zeg je dat jij het niet leuk zou vinden, maar je bent wel gewend om zelf te kleffen met je vriend terwijl je vriendin toekijkt? ![]() Als je wél bedoelt dat je 1 dag in de week hem niet ziet en dat vreselijk vindt.. mja, een kleffer vriendje zoeken wil nog wel eens helpen ![]() ![]() Maar Ik zou het in ieder geval niet te zwaar opvatten als ik jou was, hij wil gewoon wat meer aandacht aan zijn vrienden geven. Wees blij dat hij dat doet, je wil toch geen relatie met iemand die al zijn vriendschappen verwaarloost als er 1 meisje tussenkomt? Hoeveel hij ook van je mag houden, het is ziek als hij dat zou doen imo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
succes
|
![]() |
Misschien hebben zn vrienden te kennen gegeven dat ze wat meer persoonlijke aandacht wensen, ipv de aandacht op zaterdagavondjes te moeten delen door jouw aanwezigheid
![]()
|
Mijn vriend gaat standaard zaterdag met zijn vrienden uit, prima toch, het is toch logisch dat hij met vrienden dingen wil doen... ik zou me alleen maar rot voelen als hij dan speciaal voor mij niet zou gaan, dan zou ik toch et gevoel hebben dat hij liever met z'n vrienden iets zou gaan doen. Je kan hem toch een andere dag zien?
|
Ik denk niet dat jou vriend bedoeld heeft dat hij NOOIT meer iets wil doen met jou op zaterdag avond. Gewoon, wat vaker met zijn vrienden uit. En als jij hem vraagt over dat etentje weet ik haast wel zeker ( in hoeverre ik dat kan inschatten ) dat hij daar echt wel mee naar toe wil.
EN ik vind het heel gezond dat je vriend op zaterdag ook met ze vrienden uit wil. En dat is voor jou ook belangrijk. Ga op die avond dus niet thuis zitten kniezen, maar ga zelf ook met vrienden op stap. Hebben jullie de rest van de week weer lekker veel bij te kletsen. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind je reactie niet bepaald overdreven eigenlijk
Ik kan me wel voorstellen dat je het gewoon niet zo goed begrijpt.. Dat het net lijkt alsof jij iets verkeerds hebt gedaan ofzo.. Ik bedoel, je bent een paar keer meegegaan en toen zei hij dat hij het echt heel erg leuk vond en doordeweeks ziet hij zijn vrienden ook nog heel vaak. Wanneer hij dan ineens zegt 'de zaterdag is voor mijn maten' kan ik me voorstellen dat dat wat vreemd overkomt. Ik bedoel, waarom wil hij die avond ineens voor zijn vrienden als het niet zo is dat hij hen weinig ziet of dat het vervelend was wanneer jij mee ging? Probeer hem eens rustig uit te leggen dat je geen claim op hem wil leggen maar het gewoon niet helemaal begrijpt, of hij het misschien wat meer uit kan leggen. Daarbij mag je ook opkomen voor wat jij graag wilt. Hij wil graag alleen met zijn vrienden uit, jij wil graag dat hij af en toe meegaat met jou omdat je dat leuk vind en jouw vrienden allemaal stelletjes wil. Kijk gewoon of jullie het niet per zaterdagavond kunnen bepalen. Want ik heb inderdaad niet het idee dat je bedoelt dat je vind dat hij zijn vreinden niet mag zien en alle tijd bij jou moet zijn en dat je hem te weinig ziet. Maar gewoon, dat je bang bent dat je iets verkeerds gedaan hebt omdat je het niet helemaal begrijpt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik snap dat meisje wel een beetje, want eerst mocht ze wel gewoon mee uit, en nu ineens niet meer. Dan mag ze toch wel om raad vragen? Want misschien hebben meer meisjes dit meegemaakt en dan weet ze een beetje hoe het er voor staat. Maar het beste is natuurlijk om gewoon even aan je vriend te vragen wat hij nou wil en waarom je eerst dan wel mee mocht. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
tuurlijk moettie ook een eigen leven hebben maar hij zou ook wel beetje duidelijker kunnen zijn. |
![]() |
||
Citaat:
En die laatste zin kan dan ook wel voor jezelf tellen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En die laatste zin geldt niet voor mij, want ik heb geen vriend. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder begrijp ik haar post niet helemaal, maar ze zegt ook zoiets als dat ze hem er graag bij wil hebben als ze met haar vriendinnen uitgaat, omdat haar vriendinnen ook allemaal een vriendje meenemen. Anders zou zij er als enige zonder vriendje bij staan en moet ze zeggen "tsja.. mijn vriendje heeft hier geen zin in" (ofzo) en dat vindt ze dus niet leuk. Maar gaan jullie dan nooit zonder vriendjes uit? Het lijkt me ook wel leuk om gewoon eens met vriendinnen af te spreken, je hoeft toch niet elke keer je vriendje mee te nemen? Naja, blijkbaar is ze dat dus zo gewend, haar vriendinnen doen dat ook allemaal en ze denkt "waarom wil mijn vriendje dat nou niet?" En uit haar verhaal maak ik op dat het niet alleen vrienden zijn, maar ook vriendinnen, met wie hij uitgaat. "maar als hij en zijn vrienden en vriendinnen zaterdags uitgaan, waarom wilt hij me er plots niet meer bij?", zegt ze. Het heeft dus niets met "jongens onder elkaar" te maken, het is gewoon een vriendengroep. En wat Gothic zegt, dat haar vriend niet zichzelf kan zijn als zij erbij is.. nah.. ik vind dat wel raar. Ik ben overal wel ongeveer hetzelfde en als ik uitging en m'n vrienden (vriendje of vorige relaties) meenam dan was ik ook gewoon hetzelfde als altijd. Misschien dat ik dan weer te weinig rekening met hen hield, maargoed. ![]() Maar wat jij zegt, dat het "zooooo anders" is enzo, daar kan ik me niets bij voorstellen. Ik heb altijd zo'n "je weet en kent alles van elkaar"-idee bij een relatie. Maarjah dat neemt natuurlijk niet weg dat hij het leuk kan vinden om eens lekker een avondje met z'n vrienden op stap te gaan. Ookal ben je het anders gewend omdat jouw vriendinnen wel aan hun vriendje vastgeplakt zitten, het is toch belangrijk om iemand z'n vrijheid te geven wat dit soort dingen betreft. ![]() Tuurlijk kun je hem wel om uitleg vragen, dat zou ik ook doen. ![]() Nou ja, ik maak maar een einde aan dit rare verhaal van me ![]() xx |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
2. Als jij een pesthekel hebt aan "wijven" die anders zijn dan jij is dat jou probleem, je hoeft dat niet te uiten door te zeiken op die mensen. 3. Die laatste zin was dan ook bedoeld "Doe eerst wat aan jezelf voordat je over andere mensen gaat zeiken." " ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Net zoals je zou kunnen stoppen met mensen beledigen gebaseerd op een paar zinnetjes die je leest. slechtgehumeurd ofzo? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Moet ik dan met de massa meegaan inplaats van mijn eigen mening geven? Dacht het niet. En ik ben niet slecht gehumeurd, ik probeer niemand te beledigen, ik vind dit onderwerp alleen diep triest. |
![]() |
||
Citaat:
enfin, je doet wat je wil, maar ik gaf dan ook maar enkel mijn mening op jou manier van reageren. We verneuken dit topic, dus stoppen er over? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het lijkt me gewoon wel logisch dat je in een relatie alle kanten van iemand kent. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik zie het probleem niet. Je zegt dat je niet het type bent dat aan haar vried plakt, maar maakt je wel druk over het feit dat hij zaterdag alleen met vrienden wil zijn, wat overigens heel normaal is.
||
Citaat:
ze vraagt zich alleen af waarom hij ineens van gedacht verandert, en zij niet meer met hen mee mag, terwijl ze dat ervoor wél deed, en hij het telkes zo leuk vond. sjees, niemand lijkt het te snappen precies ![]() (het is toch dat dat je bedoeld he, druiveke?) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
ik denk dat hier maar 1 probleem is,
jij. Het is juist goed dat hij ook een avond alleen met zijn vrienden is. Je hoeft niet altijd bij elkaar te zijn, je bent pas 18. Je kunt als het bevalt straks nog de rest van je leven bij hem zijn dus kvind je een beetje een aansteller. Pff dit zijn nou echt de dingen waar ik niet tegen kan.
|
Hey Noé, ben het wel met jou eens.
![]() Als ik die vriend was van druiveke (TS) zou ik het wel erg fijn vinden om ook nog aandacht te kunnen besteden aan mn vrienden enzo, en niet constant vastgeplakt te hoeven zitten aan mn vriendin, die ik sowieso al iedere dag zou zien (ik zou daar persoonlijk gek van worden hoor.. je moet bovendien toch ook een dagje voor jezelf kunnen hebben?) TS: Gun hem die zaterdagavond gewoon met z'n vrienden, of wissel het af ofzo als je persé zaterdagavond uit wilt. Bovendien heb je kans dat je vrienden kwijtraakt zo. ![]() ![]() Daar wordt ik wel ns kriebelig van, hij heeft ook ruzie met zn beste vriend, zo houdt-ie echt niemand meer over. Als 't ooit uit raakt kan-ie beter krantjes gaan verkopen op Utrecht CS ofzo. Uitgaan doet-ie als het kan (ze woont 60km verderop) met zn vriendin, die gaat ook echt voor, blijkt maar weer eens. Ohja, hier in de buurt zit een goeie disco, en omdat die vriend voor mij ook weer ver weg woont moet-ie bij mij blijven slapen om er de komen. En wat denk je? Vraagt-ie of zn vriendin bij mij kan blijven slapen.. ![]() En dan heb ik het ook nog niet gehad over wat-ie wel allemaal niet verbeld met dat mens per maand. Laatst gewijzigd op 13-12-2003 om 19:56. |
![]() |
||
Citaat:
"ze maakt zich niet druk dat hij alleen met vrienden wil zijn, ze vraagt zich alleen af waarom hij ineens van gedacht verandert, en zij niet meer met hen mee mag, terwijl ze dat ervoor wél deed, en hij het telkes zo leuk vond." ze vraagt zich af of ze iets verkeerd gedaan heeft, ze is niet ongerust omdat ze niet meer 7 dagen op 7 tegen haar vriend zou plakken, wat ze trouwens niet deed, ze ging uit met hem en zijn vrienden. Daarbij, over de rest van haar week weten we niets, wie weet ziet ze hem enkel in het weekeind ofzo (wss niet, maar dat weten we toch niet, want daar heeft ze amper iets over gezegd) kvind dat jullie allemaal te snel jullie conclusies trekken. 't is niet omdat ze zich afvraagt of ze iets verkeerd gedaan heeft dat ze opeens niet meer mee mag, dat ze constant aan zijn benen plakt... |
![]() |
||
Citaat:
kijk in het begin is liefde echt super zo super dat je misschien je vrienden af en toe een beetje vergeet. Misschien hebben zijn vrienden hem hier wel attent opgemaakt en heeft ie besloten jou 1 dagje thuis te laten, betekent niet gelijk dat ie minder van je houdt.
||
Citaat:
want: 1. Ze gingen SAMEN uit, dus met z'n vrienden erbij 2. Ze zegt dat hij al drie dagen in de week bij zijn vrienden zit, buiten die zaterdag. ![]() |
![]() |
|
Ik vind het een beetje raar als je van tevoren al afspreekt wanneer je naar je vrienden toe gaat. Je kun toch gewoon afspreken dat 1 dagje voor zijn vrienden is, maar niet persé de zaterdag. Stel nou dat hij heeft afgesproken met zijn vrienden aankomende zaterdag en jij wou net iets leuks met hem gaan doen, dan is het net alsof je je vriend ver van tevoren moet reserveren. Gelukkig gaat t bij ons niet zo.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn vriend ging 'vroeger' ook altijd of vrijdag- of zaterdagavond kaarten of poolen of wat dan ook met zijn vrienden, dat wist ik. Soms ging en ga ik mee, soms niet. Nu is het wat minder, omdat iedereen het druk en/of een relatie heeft (die ze doordeweeks niet of weinig zien en dus in het weekend willen zien). |
![]() |
|
![]() |
Mensen moeten in het algemeen gewoon niet moeilijk doen, dat is tijds- en energieverspilling.
Die vriend moet niet zeiken dat zij er niet bij mag zijn zaterdag met z'n vrienden, en het meisje moet niet zeiken dat ze de hele tijd met hem wil zijn. Dat zou het leven van beide veel makkelijker maken. En topicstartster, begrijp me niet verkeerd, ik wil niemand tegen me in het harnas jagen, en ik begrijp je probleem echt wel, ik heb niet precies hetzelfde gehad, maar wel dergelijke dingen. En ik ben erachter gekomen dat gewoon niet moeilijk doen de beste manier is. relax enzo! En ga met oud en nieuw lekker naar het buitenland ofzo (ik ga naar Londen 3 dagen ![]() ![]() -ik heb het niet zo op mensen die zich snel opgesloten en bedreigd voelen, vandaar deze reactie- ![]()
|
Ik geloof dat je een probleem hebt. Je hebt een jongen met sociaal leven getroffen. Maar treur niet! Als jij jezelf nou gewoon ook op de zaterdagavond bezuipt dan lijkt het net alsof er helemaal geen zaterdag is
![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|