Oud 07-12-2003, 13:32
druiveke
druiveke is offline
hey allemaal!
ik ben een 18 jarig meisje die een leuke 19jarige jonge leerde kennen.
Het was echt wonderbaarlijk hoe goed alles overeen stemde... We wonen amper enkele kilometers van mekaar af, hebben dezelfde muziek genre, kledij,...
We zijn 2maand samen (wel kort maarja..) alles gaat perfect, ik weet (ben er vrij zeker van ) dat hij me graag ziet. Telkens is hij super lief...Ik ben gewend dat we uitgaan met vriend en vriendin samen... Hij is dan enkele keren met mij en vrienden weggegaan en ik 1keer met hij en zijn vriendenband. elke keer kreeg ik te horen dat ik hem een zalige avond had gegeven ed.
maar verlede week zei hijplots.. zaterdags is voor men kamerade...
Ik begrijp helemaal niet waarom hij dat ineens zij. Ik ben helemaal niet het type dat de nacht aan haar vriend gaat plakken (ik weet hoe lastig het is voor de mensen die alleen zijn) en elke keer voordien zei hij me dat hij zich ZO goed geamuseerd had. Dat jongens nu aventoe alleen iets gaan drinken op cafe enz ok (dat doet hij ook 2a 3keer gedurende de gewone weekdagen) maar als hij en zijn vrienden en vriendinnen zaterdags uitgaan, waarom wilt hij me er plots niet meer bij?

Deze situatie doet me enorm pijn omdat ik gewoon ben met vriend en vriendin weg tegaan (het is absoluut niet leuk wanneer al die koppels er zijn en ik er dan alleen sta, ze hangen wel niet constant aan mekaar maar het is toch een ander gevoel.)

een goede vriendin vroeg me of ik en mijn vriend bij hun wouden gaan eten en daarna samen uitgaan. maar ja wat kan ik zeggen 'dat gaat niet hij wil bij zijn vrienden zijn'
ook met de planningen voor nieuwjaar, iedereen vraagt wat ik/wij gaan doen ik heb schrik voor zijn reactie als ik vraag wat hij wilt doen met neiuwjaar. als ik dan weer de reactie van 'zijn vrienden' krijg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2003, 13:42
Verwijderd
1 dag per week speciaal voor zijn vrienden, dat vind ik helemaal niet vreemd hoor...
Ik denk eigenlijk dat zijn vrienden aan hem gevraagd hebben of hij misschien gewoon weer wat vaker met hun uit wou gaan zonder jou - niet omdat ze jou niet mogen, maar omdat jij nu eenmaal (nog) geen vast onderdeel van hun groepje bent. Of misschien hebben ze het niet gevraagd, maar door laten schemeren ofzo. Dat jouw vriend daar dan mee instemt is heel normaal, want je gaat natuurlijk niet al je vrienden beledigen alleen om je vriendin nóg vaker te zien - jullie wonen niet ver van elkaar, dus op de andere dagen kan hij waarschijnlijk vaak zat naar jou toe.
En zo is 't toch lekker duidelijk...? Op zaterdag is-ie van z'n vrienden, de andere zes dagen van jou, punt . En je mag 'm vast soms wel een keertje lenen op zaterdag .

En ja, tegen die vriendin zeg je gewoon dat hij al uit gaat met zijn vrienden maar dat jij ook wel met haar mee kan zonder hem. Wat is daar mis mee?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 13:44
druiveke
druiveke is offline
mijn vriend zit tijdens de weekdagen ook ongeveer 3dagen bij zijn vrienden

en hoe kan ik dat nu?
allemaal koppeltjes en ik daar als enige 'ow ja mijn vriend doet zulke zaken niet'
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 14:01
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Het lijkt mij juist gezond als je allebei ook nog een leven naast je relatie hebt. Stel nou dat het uitgaat (het lijkt nu perfect maar dat hoeft niet zo altijd te blijven) val je anders helemaal in een diep gat. Bovendien zou hij zijn vrienden verwaarloosd hebben en die zitten dan ook niet meer op hem te wachten. Ik zou er als ik jou was gewoon eens met hem over praten en afspraken maken zodat hij bijv. om de week met zijn vrienden iets gaat doen en door de weeks het ook zo plant dat jij het er mee eens bent.

En dat je met andere koppeltjes zit tsjah het kan altijd erger jij hebt tenminste nog een vriend en er af en toe ook bij is, anderen zonder vriend hebben zelfs dat niet. Bovendien hou je als je dingen apart doet ook nog zaken om over te praten.

Het is maar net hoe je het bekijkt, als jij er het positieve van kan inzien dan zal je het een stuk minder erg vinden. Af en toe een avondje voor jezelf (waarop hij bij zijn vrienden zit die voor hem ook belangrijk zijn) kan geen kwaad, lekker tijd voor jezelf.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 15:41
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik snap niet waarom je zo zeurt
oh nee, je ziet je vriend 1 avond in de week niet, argh
ik zie mn vriend 5-6 avonden niet, soms nog meer dan dat...je weet niet wat problemen zijn, echt
Oud 07-12-2003, 16:08
Verwijderd
Heb je het er al met je vriend over gehad?

Misschien maak je je druk om niks.

Als hij één avond in de week met zijn vrienden uit wil, dan lijkt me dat niet zo heel vreemd. Misschien dat hij dat ook best eens op een andere avond wil doen als jullie op zaterdag samen iets hebben. Zoals met die uitnodiging van die vriendin, heb je toen überhaupt wel aan je vriend gevraagd of hij wilde of niet? Of heb je zelf alvast nee gezegd? Ik zou het er met hem over hebben als ik jou was, misschien ligt het heel anders dan jij nu allemaal denkt.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 16:09
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 07-12-2003 @ 16:41:
je weet niet wat problemen zijn, echt
'k denk dat je daar niet over kan oordelen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 07-12-2003 @ 17:09:
'k denk dat je daar niet over kan oordelen.
sorry maar de manier waarop het hier overkomt zou ik eerder muziekvlinder gelijkgeven.
Ik vind haar reactie nogal overdreven! Vraag eerst om uitleg bij je vriend, waarom hij precies alleen wil zijn met die vrienden.
Ik zie mijn vriendin ook maar 2/3 keer de week en soms offert één van ons toch nog één van die dagen op om met vrienden iets te doen. Lijkt me normaal
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 16:27
Verwijderd
Hmm, ja... in een relatie ben je met z'n tweeën, dat soort problemen doen zich dan dus voor (jij wil A, hij wil B, wat moet je nu doen?). Tja, wij kunnen je eigenlijk alleen maar zeggen dat jullie dit moeten bespreken.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 16:32
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
bedoelt ze wel écht dat ze het erg vindt dat ze hem 1 dag niet heeft?
Ik krijg het idee dat je het anders bedoelt maar ik kan niet opmaken wat je dan wél bedoelt, er staan wat rare fouten in je berichtje, wat bedoel je bijvoorbeeld met:
"omdat ik gewoon ben met vriend en vriendin weg tegaan (het is absoluut niet leuk wanneer al die koppels er zijn en ik er dan alleen sta, ze hangen wel niet constant aan mekaar maar het is toch een ander gevoel.)"

bedoel je dan met je vriend en verder nog 1 vriendin erbij? want eerder in je berichtje zei je dat je graag met een vriendengroep gaat, en bovendien zeg je dat jij het niet leuk zou vinden, maar je bent wel gewend om zelf te kleffen met je vriend terwijl je vriendin toekijkt? Daarom heb ik het idee dat je iets anders bedoelt.

Als je wél bedoelt dat je 1 dag in de week hem niet ziet en dat vreselijk vindt.. mja, een kleffer vriendje zoeken wil nog wel eens helpen nee, flauw.
Maar Ik zou het in ieder geval niet te zwaar opvatten als ik jou was, hij wil gewoon wat meer aandacht aan zijn vrienden geven. Wees blij dat hij dat doet, je wil toch geen relatie met iemand die al zijn vriendschappen verwaarloost als er 1 meisje tussenkomt? Hoeveel hij ook van je mag houden, het is ziek als hij dat zou doen imo.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Z schreef op 07-12-2003 @ 17:26:
sorry maar de manier waarop het hier overkomt zou ik eerder muziekvlinder gelijkgeven.
Ik vind haar reactie nogal overdreven! Vraag eerst om uitleg bij je vriend, waarom hij precies alleen wil zijn met die vrienden.
Ik zie mijn vriendin ook maar 2/3 keer de week en soms offert één van ons toch nog één van die dagen op om met vrienden iets te doen. Lijkt me normaal
Ik vind haar reactie ook wat overdreven, maar om nou aan de hand van twee posts de conclusie 'je weet niet wat problemen zijn' te trekken, dát vind ik nog meer overdreven.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 17:31
Last Resort
Last Resort is offline
vraag hem eerst eens om uitleg voordat je hier helemaal in paniek komt binnenstormen, misschien wel zo handig voordat je jezelf gek maakt met je 'probleem'
Oud 07-12-2003, 17:42
lonsdale-nl
lonsdale-nl is offline
Citaat:
druiveke schreef op 07-12-2003 @ 14:44:
mijn vriend zit tijdens de weekdagen ook ongeveer 3dagen bij zijn vrienden

en hoe kan ik dat nu?
allemaal koppeltjes en ik daar als enige 'ow ja mijn vriend doet zulke zaken niet'
neem van mij aan dat ie dat nodig heb, en geef hem die ruimte, ik heb het ook niet gedaan en daarom is het 2 keer uitgeweest en nu net weer na een jaar, omdat ie zich te opgesloten van en je krijgt er spijt van anders,

succes
Oud 07-12-2003, 17:59
Verwijderd
Wat een gezeik zeg, hoezo afhankelijk.
Doe eerst wat aan jezelf voordat je over je vriend gaat zeiken.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 18:28
Verwijderd
ik ken deze situatie, heb een relatie hierdoor uit zien gaan. begrijp nou dat hoeveel hij ook van je houdt, hij je niet altijd mee wil hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 18:42
Sithan
Sithan is offline
Misschien hebben zn vrienden te kennen gegeven dat ze wat meer persoonlijke aandacht wensen, ipv de aandacht op zaterdagavondjes te moeten delen door jouw aanwezigheid
Oud 07-12-2003, 19:08
Gothic
Gothic is offline
Mijn vriend gaat standaard zaterdag met zijn vrienden uit, prima toch, het is toch logisch dat hij met vrienden dingen wil doen... ik zou me alleen maar rot voelen als hij dan speciaal voor mij niet zou gaan, dan zou ik toch et gevoel hebben dat hij liever met z'n vrienden iets zou gaan doen. Je kan hem toch een andere dag zien?
Oud 07-12-2003, 20:23
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Ik denk niet dat jou vriend bedoeld heeft dat hij NOOIT meer iets wil doen met jou op zaterdag avond. Gewoon, wat vaker met zijn vrienden uit. En als jij hem vraagt over dat etentje weet ik haast wel zeker ( in hoeverre ik dat kan inschatten ) dat hij daar echt wel mee naar toe wil.
EN ik vind het heel gezond dat je vriend op zaterdag ook met ze vrienden uit wil. En dat is voor jou ook belangrijk. Ga op die avond dus niet thuis zitten kniezen, maar ga zelf ook met vrienden op stap. Hebben jullie de rest van de week weer lekker veel bij te kletsen.
Oud 07-12-2003, 21:25
Verwijderd
Ik vind je reactie niet bepaald overdreven eigenlijk
Ik kan me wel voorstellen dat je het gewoon niet zo goed begrijpt.. Dat het net lijkt alsof jij iets verkeerds hebt gedaan ofzo..

Ik bedoel, je bent een paar keer meegegaan en toen zei hij dat hij het echt heel erg leuk vond en doordeweeks ziet hij zijn vrienden ook nog heel vaak. Wanneer hij dan ineens zegt 'de zaterdag is voor mijn maten' kan ik me voorstellen dat dat wat vreemd overkomt. Ik bedoel, waarom wil hij die avond ineens voor zijn vrienden als het niet zo is dat hij hen weinig ziet of dat het vervelend was wanneer jij mee ging?

Probeer hem eens rustig uit te leggen dat je geen claim op hem wil leggen maar het gewoon niet helemaal begrijpt, of hij het misschien wat meer uit kan leggen.

Daarbij mag je ook opkomen voor wat jij graag wilt. Hij wil graag alleen met zijn vrienden uit, jij wil graag dat hij af en toe meegaat met jou omdat je dat leuk vind en jouw vrienden allemaal stelletjes wil. Kijk gewoon of jullie het niet per zaterdagavond kunnen bepalen.

Want ik heb inderdaad niet het idee dat je bedoelt dat je vind dat hij zijn vreinden niet mag zien en alle tijd bij jou moet zijn en dat je hem te weinig ziet. Maar gewoon, dat je bang bent dat je iets verkeerds gedaan hebt omdat je het niet helemaal begrijpt.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 07:39
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 07-12-2003 @ 16:41:
ik snap niet waarom je zo zeurt
oh nee, je ziet je vriend 1 avond in de week niet, argh
ik zie mn vriend 5-6 avonden niet, soms nog meer dan dat...je weet niet wat problemen zijn, echt
Jij hebt er toch zeker zelf voor gekozen om met een jongen te nemen die uren reizen ver weg woont?

En ik snap dat meisje wel een beetje, want eerst mocht ze wel gewoon mee uit, en nu ineens niet meer. Dan mag ze toch wel om raad vragen? Want misschien hebben meer meisjes dit meegemaakt en dan weet ze een beetje hoe het er voor staat. Maar het beste is natuurlijk om gewoon even aan je vriend te vragen wat hij nou wil en waarom je eerst dan wel mee mocht.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 08:51
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Danique schreef op 09-12-2003 @ 08:39:
Maar het beste is natuurlijk om gewoon even aan je vriend te vragen wat hij nou wil en waarom je eerst dan wel mee mocht.
Hij wil gewoon met zijn vrienden zijn, alleen. Als hij met zijn vriendin is, kan hij niet geheel zichzelf zijn, hij zal zich toch een beetje inhouden voor zijn vriendin, misschien wat minder drinken, misschien wat rustiger zijn, terwijl als zijn vriendin er niet bij is, hij kan doen wat hij wil, gewoon hij onder de jongens en als er een meisje bij is, is dat zoooooo anders...
Oud 09-12-2003, 09:39
naan
naan is offline
Citaat:
Gothic schreef op 09-12-2003 @ 09:51:
Hij wil gewoon met zijn vrienden zijn, alleen. Als hij met zijn vriendin is, kan hij niet geheel zichzelf zijn, hij zal zich toch een beetje inhouden voor zijn vriendin, misschien wat minder drinken, misschien wat rustiger zijn, terwijl als zijn vriendin er niet bij is, hij kan doen wat hij wil, gewoon hij onder de jongens en als er een meisje bij is, is dat zoooooo anders...
als dat zo is kan hij dat zelf ook wel uitleggen, ipv "zaterdag is voor mn vrienden"
tuurlijk moettie ook een eigen leven hebben maar hij zou ook wel beetje duidelijker kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 09:42
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Noé schreef op 07-12-2003 @ 18:59:
Wat een gezeik zeg, hoezo afhankelijk.
Doe eerst wat aan jezelf voordat je over je vriend gaat zeiken.
Jezus, kan je niet wat subtieler blijven? Ze vraagt zich gewoon af waarom hij ineens van gedacht is veranderd, dat kan toch. Lees haar verhaal wat beter voor je zo'n lullige antwoorden geeft.

En die laatste zin kan dan ook wel voor jezelf tellen.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 11:24
Verwijderd
Citaat:
fruitvliegje schreef op 09-12-2003 @ 10:42:
Jezus, kan je niet wat subtieler blijven? Ze vraagt zich gewoon af waarom hij ineens van gedacht is veranderd, dat kan toch. Lees haar verhaal wat beter voor je zo'n lullige antwoorden geeft.

En die laatste zin kan dan ook wel voor jezelf tellen.
Ik heb het verhaal gelezen darling, ik heb gewoon een pesthekel aan van die wijven die geen leven buiten hun vriend hebben.
En die laatste zin geldt niet voor mij, want ik heb geen vriend.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 07-12-2003 @ 22:25:
Ik vind je reactie niet bepaald overdreven eigenlijk
Ik kan me wel voorstellen dat je het gewoon niet zo goed begrijpt.. Dat het net lijkt alsof jij iets verkeerds hebt gedaan ofzo..

Ik bedoel, je bent een paar keer meegegaan en toen zei hij dat hij het echt heel erg leuk vond en doordeweeks ziet hij zijn vrienden ook nog heel vaak. Wanneer hij dan ineens zegt 'de zaterdag is voor mijn maten' kan ik me voorstellen dat dat wat vreemd overkomt. Ik bedoel, waarom wil hij die avond ineens voor zijn vrienden als het niet zo is dat hij hen weinig ziet of dat het vervelend was wanneer jij mee ging?

Probeer hem eens rustig uit te leggen dat je geen claim op hem wil leggen maar het gewoon niet helemaal begrijpt, of hij het misschien wat meer uit kan leggen.

Daarbij mag je ook opkomen voor wat jij graag wilt. Hij wil graag alleen met zijn vrienden uit, jij wil graag dat hij af en toe meegaat met jou omdat je dat leuk vind en jouw vrienden allemaal stelletjes wil. Kijk gewoon of jullie het niet per zaterdagavond kunnen bepalen.

Want ik heb inderdaad niet het idee dat je bedoelt dat je vind dat hij zijn vreinden niet mag zien en alle tijd bij jou moet zijn en dat je hem te weinig ziet. Maar gewoon, dat je bang bent dat je iets verkeerds gedaan hebt omdat je het niet helemaal begrijpt.
Mja, vind ik ook.

Verder begrijp ik haar post niet helemaal, maar ze zegt ook zoiets als dat ze hem er graag bij wil hebben als ze met haar vriendinnen uitgaat, omdat haar vriendinnen ook allemaal een vriendje meenemen. Anders zou zij er als enige zonder vriendje bij staan en moet ze zeggen "tsja.. mijn vriendje heeft hier geen zin in" (ofzo) en dat vindt ze dus niet leuk.

Maar gaan jullie dan nooit zonder vriendjes uit? Het lijkt me ook wel leuk om gewoon eens met vriendinnen af te spreken, je hoeft toch niet elke keer je vriendje mee te nemen?

Naja, blijkbaar is ze dat dus zo gewend, haar vriendinnen doen dat ook allemaal en ze denkt "waarom wil mijn vriendje dat nou niet?"

En uit haar verhaal maak ik op dat het niet alleen vrienden zijn, maar ook vriendinnen, met wie hij uitgaat.
"maar als hij en zijn vrienden en vriendinnen zaterdags uitgaan, waarom wilt hij me er plots niet meer bij?", zegt ze.
Het heeft dus niets met "jongens onder elkaar" te maken, het is gewoon een vriendengroep.

En wat Gothic zegt, dat haar vriend niet zichzelf kan zijn als zij erbij is.. nah.. ik vind dat wel raar. Ik ben overal wel ongeveer hetzelfde en als ik uitging en m'n vrienden (vriendje of vorige relaties) meenam dan was ik ook gewoon hetzelfde als altijd. Misschien dat ik dan weer te weinig rekening met hen hield, maargoed.
Maar wat jij zegt, dat het "zooooo anders" is enzo, daar kan ik me niets bij voorstellen. Ik heb altijd zo'n "je weet en kent alles van elkaar"-idee bij een relatie.

Maarjah dat neemt natuurlijk niet weg dat hij het leuk kan vinden om eens lekker een avondje met z'n vrienden op stap te gaan.
Ookal ben je het anders gewend omdat jouw vriendinnen wel aan hun vriendje vastgeplakt zitten, het is toch belangrijk om iemand z'n vrijheid te geven wat dit soort dingen betreft.
Tuurlijk kun je hem wel om uitleg vragen, dat zou ik ook doen.

Nou ja, ik maak maar een einde aan dit rare verhaal van me

xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2003, 12:47
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Noé schreef op 09-12-2003 @ 12:24:
Ik heb het verhaal gelezen darling, ik heb gewoon een pesthekel aan van die wijven die geen leven buiten hun vriend hebben.
En die laatste zin geldt niet voor mij, want ik heb geen vriend.
1. Wat weet jij van haar leven ? Vertelt ze heel haar leven hier? Ze zegt enkel dat ze het raar en jammer vind dat ze plots niet meer mee mag feesten met zijn vriend EN die zijn maten.
2. Als jij een pesthekel hebt aan "wijven" die anders zijn dan jij is dat jou probleem, je hoeft dat niet te uiten door te zeiken op die mensen.
3. Die laatste zin was dan ook bedoeld "Doe eerst wat aan jezelf voordat je over andere mensen gaat zeiken."
""
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 13:56
moenbase
moenbase is offline
misschien kun je daar eens over praten met em?
en dan wel zonder "wouden" en "zij" van "zeggen".
Oud 09-12-2003, 14:03
Verwijderd
Citaat:
fruitvliegje schreef op 09-12-2003 @ 13:47:
1. Wat weet jij van haar leven ? Vertelt ze heel haar leven hier? Ze zegt enkel dat ze het raar en jammer vind dat ze plots niet meer mee mag feesten met zijn vriend EN die zijn maten.
2. Als jij een pesthekel hebt aan "wijven" die anders zijn dan jij is dat jou probleem, je hoeft dat niet te uiten door te zeiken op die mensen.
3. Die laatste zin was dan ook bedoeld "Doe eerst wat aan jezelf voordat je over andere mensen gaat zeiken."
""
Anders ga je me even de les lezen. Jij weet ook niks van mijn leven, dus misschien ben ik wel zo perfect dat ik op andere mensen mag zeiken. Wijsneus!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 14:31
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Noé schreef op 09-12-2003 @ 15:03:
Anders ga je me even de les lezen. Jij weet ook niks van mijn leven, dus misschien ben ik wel zo perfect dat ik op andere mensen mag zeiken. Wijsneus!
ik spel niemand de les, dat zou jij ook beter niet doen.
Net zoals je zou kunnen stoppen met mensen beledigen gebaseerd op een paar zinnetjes die je leest.
slechtgehumeurd ofzo?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 14:35
Verwijderd
Citaat:
fruitvliegje schreef op 09-12-2003 @ 15:31:
ik spel niemand de les, dat zou jij ook beter niet doen.
Net zoals je zou kunnen stoppen met mensen beledigen gebaseerd op een paar zinnetjes die je leest.
slechtgehumeurd ofzo?
Ze opent dit topic om meningen van anderen te horen.
Moet ik dan met de massa meegaan inplaats van mijn eigen mening geven?
Dacht het niet.
En ik ben niet slecht gehumeurd, ik probeer niemand te beledigen, ik vind dit onderwerp alleen diep triest.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 14:38
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Noé schreef op 09-12-2003 @ 15:35:
Ze opent dit topic om meningen van anderen te horen.
Moet ik dan met de massa meegaan inplaats van mijn eigen mening geven?
Dacht het niet.
En ik ben niet slecht gehumeurd, ik probeer niemand te beledigen, ik vind dit onderwerp alleen diep triest.
je kan je mening geven, maar moet dat dan op zon manier...?
enfin, je doet wat je wil, maar ik gaf dan ook maar enkel mijn mening op jou manier van reageren.

We verneuken dit topic, dus stoppen er over?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 14:39
Verwijderd
Citaat:
fruitvliegje schreef op 09-12-2003 @ 15:38:
je kan je mening geven, maar moet dat dan op zon manier...?
Ik ben de onsubtielheid zelve.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 14:55
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 09-12-2003 @ 13:07:

En wat Gothic zegt, dat haar vriend niet zichzelf kan zijn als zij erbij is.. nah.. ik vind dat wel raar. Ik ben overal wel ongeveer hetzelfde en als ik uitging en m'n vrienden (vriendje of vorige relaties) meenam dan was ik ook gewoon hetzelfde als altijd. Misschien dat ik dan weer te weinig rekening met hen hield, maargoed.
Maar wat jij zegt, dat het "zooooo anders" is enzo, daar kan ik me niets bij voorstellen. Ik heb altijd zo'n "je weet en kent alles van elkaar"-idee bij een relatie.
Lieverd, jij bent een meisje en mijn verhaal ging over jongens... Je wilt toch niet ontkennen dat jongens onder elkaar niet anders zijn dan als bv een jongen zijn vriendin bij zich heeft?
Oud 09-12-2003, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 09-12-2003 @ 15:55:
Lieverd, jij bent een meisje en mijn verhaal ging over jongens... Je wilt toch niet ontkennen dat jongens onder elkaar niet anders zijn dan als bv een jongen zijn vriendin bij zich heeft?
Ik gaf een voorbeeld.. het ligt er trouwens maar net aan hoeveel rekening een jongen met zijn vriendin houdt en wat voor type het is. Ik heb ook weleens een jongen gezien die zich ontzettend uitsloverig, respectloos, enz gedroeg waar z'n vriendin bij was en ook tegenover z'n vriendin trouwens. Als ik haar was, was ik er totaal op afgeknapt, maar okee. Maar het lijkt mij nl wel bizar om een vriendje te hebben die in een vriendengroep gedrag vertoont dat ik niet zou mogen zien.
Het lijkt me gewoon wel logisch dat je in een relatie alle kanten van iemand kent.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 17:58
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Danique schreef op 09-12-2003 @ 08:39:
Jij hebt er toch zeker zelf voor gekozen om met een jongen te nemen die uren reizen ver weg woont?

En ik snap dat meisje wel een beetje, want eerst mocht ze wel gewoon mee uit, en nu ineens niet meer. Dan mag ze toch wel om raad vragen? Want misschien hebben meer meisjes dit meegemaakt en dan weet ze een beetje hoe het er voor staat. Maar het beste is natuurlijk om gewoon even aan je vriend te vragen wat hij nou wil en waarom je eerst dan wel mee mocht.
daar heb je volkomen gelijk in, ik heb idd gekozen om een vriend te nemen die 2 uur verder weg woont. maar dat neemt niet weg dat, zoals Noé zegt, het overdreven overkomt. Ze ziet hem vaak, maar hij houdt een avond voor zn vrienden. Ik vind dat ze hem niet kwalijk kan nemen om die beslissing...ik begrijp wel dat die jongen zijn vriendin er niet de hele tijd bij wilt hebben, dat zou mijn vriend ook nooit willen en ik hoef het ook niet dat hij met mijn vriendinnen en ik uitgaat. hoe erg is het nou om je vriend een avond in de week niet te zien omdat hij nostalgisch met zijn vrienden naar de kroeg wilt gaan om daar een biertje te drinken en over mannendingen te praten? ik vind haar reactie wat overdreven, dat het meteen een schande is dat hij dat wilt
Oud 09-12-2003, 18:37
Yousra
Yousra is offline
Ik zie het probleem niet. Je zegt dat je niet het type bent dat aan haar vried plakt, maar maakt je wel druk over het feit dat hij zaterdag alleen met vrienden wil zijn, wat overigens heel normaal is.
Oud 09-12-2003, 18:46
Baka²
Baka² is offline
ik vind 't wel logisch hoor, als je 1 dag in de week bij je vrienden wil zitten...
hoewel ik er niet standaard een bepaalde dag van zal maken...
bij mij lopen afspraken namelijk altijd anders...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 18:53
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Yousra schreef op 09-12-2003 @ 19:37:
Ik zie het probleem niet. Je zegt dat je niet het type bent dat aan haar vried plakt, maar maakt je wel druk over het feit dat hij zaterdag alleen met vrienden wil zijn, wat overigens heel normaal is.
ze maakt zich niet druk dat hij alleen met vrienden wil zijn,
ze vraagt zich alleen af waarom hij ineens van gedacht verandert, en zij niet meer met hen mee mag, terwijl ze dat ervoor wél deed, en hij het telkes zo leuk vond.

sjees, niemand lijkt het te snappen precies

(het is toch dat dat je bedoeld he, druiveke?)
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 19:01
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
waarom wilt hij me er plots niet meer bij?
Zo maak je een drama van niks natuurlijk. Ze zou het hem moeten vragen maar aangezien ze hier om raad vraagt: het draait waarschijnlijk niet om jou maar gewoon om de vrijheid van die knul. Misschien was hij het zat altijd maar dat koppeltjes gehang dus laat hem lekker alleen met z'n vrienden.
Oud 09-12-2003, 22:32
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Gothic schreef op 09-12-2003 @ 15:55:
'k zou ook niet zo snel m'n meisje meenemen naar andere jongentjes. maar ja, wie ben ik he
Oud 13-12-2003, 19:18
Tox
Tox is offline
ik denk dat hier maar 1 probleem is,
jij.

Het is juist goed dat hij ook een avond alleen met zijn vrienden is. Je hoeft niet altijd bij elkaar te zijn, je bent pas 18. Je kunt als het bevalt straks nog de rest van je leven bij hem zijn dus kvind je een beetje een aansteller.

Pff dit zijn nou echt de dingen waar ik niet tegen kan.
Oud 13-12-2003, 19:52
Orion16
Orion16 is offline
Hey Noé, ben het wel met jou eens.

Als ik die vriend was van druiveke (TS) zou ik het wel erg fijn vinden om ook nog aandacht te kunnen besteden aan mn vrienden enzo, en niet constant vastgeplakt te hoeven zitten aan mn vriendin, die ik sowieso al iedere dag zou zien (ik zou daar persoonlijk gek van worden hoor.. je moet bovendien toch ook een dagje voor jezelf kunnen hebben?)

TS: Gun hem die zaterdagavond gewoon met z'n vrienden, of wissel het af ofzo als je persé zaterdagavond uit wilt.

Bovendien heb je kans dat je vrienden kwijtraakt zo. Een vriend van me is ook zo'n plakgeval, z'n hele leven staat in het teken van dat mens, hij heeft zijn stage ook al vergald omdat-ie met haar zat te chatten de hele dag.. HMPF! En in z'n MSN-naam houdt-ie precies bij hoeveel dagen-ie met d'r heeft..
Daar wordt ik wel ns kriebelig van, hij heeft ook ruzie met zn beste vriend, zo houdt-ie echt niemand meer over. Als 't ooit uit raakt kan-ie beter krantjes gaan verkopen op Utrecht CS ofzo. Uitgaan doet-ie als het kan (ze woont 60km verderop) met zn vriendin, die gaat ook echt voor, blijkt maar weer eens. Ohja, hier in de buurt zit een goeie disco, en omdat die vriend voor mij ook weer ver weg woont moet-ie bij mij blijven slapen om er de komen. En wat denk je? Vraagt-ie of zn vriendin bij mij kan blijven slapen.. Hij zal heus niet alleen komen hoor..

En dan heb ik het ook nog niet gehad over wat-ie wel allemaal niet verbeld met dat mens per maand.

Laatst gewijzigd op 13-12-2003 om 19:56.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 13:26
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Tox schreef op 13-12-2003 @ 20:18:
ik denk dat hier maar 1 probleem is,
jij.

Het is juist goed dat hij ook een avond alleen met zijn vrienden is. Je hoeft niet altijd bij elkaar te zijn, je bent pas 18. Je kunt als het bevalt straks nog de rest van je leven bij hem zijn dus kvind je een beetje een aansteller.

Pff dit zijn nou echt de dingen waar ik niet tegen kan.
en ik kan hier echt niet tegen, grr. ik post even opnieuw:

"ze maakt zich niet druk dat hij alleen met vrienden wil zijn,
ze vraagt zich alleen af waarom hij ineens van gedacht verandert, en zij niet meer met hen mee mag, terwijl ze dat ervoor wél deed, en hij het telkes zo leuk vond."

ze vraagt zich af of ze iets verkeerd gedaan heeft, ze is niet ongerust omdat ze niet meer 7 dagen op 7 tegen haar vriend zou plakken, wat ze trouwens niet deed, ze ging uit met hem en zijn vrienden. Daarbij, over de rest van haar week weten we niets, wie weet ziet ze hem enkel in het weekeind ofzo (wss niet, maar dat weten we toch niet, want daar heeft ze amper iets over gezegd)
kvind dat jullie allemaal te snel jullie conclusies trekken.
't is niet omdat ze zich afvraagt of ze iets verkeerd gedaan heeft dat ze opeens niet meer mee mag, dat ze constant aan zijn benen plakt...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 21:51
Tox
Tox is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 14-12-2003 @ 14:26:
en ik kan hier echt niet tegen, grr. ik post even opnieuw:

"ze maakt zich niet druk dat hij alleen met vrienden wil zijn,
ze vraagt zich alleen af waarom hij ineens van gedacht verandert, en zij niet meer met hen mee mag, terwijl ze dat ervoor wél deed, en hij het telkes zo leuk vond."

ze vraagt zich af of ze iets verkeerd gedaan heeft, ze is niet ongerust omdat ze niet meer 7 dagen op 7 tegen haar vriend zou plakken, wat ze trouwens niet deed, ze ging uit met hem en zijn vrienden. Daarbij, over de rest van haar week weten we niets, wie weet ziet ze hem enkel in het weekeind ofzo (wss niet, maar dat weten we toch niet, want daar heeft ze amper iets over gezegd)
kvind dat jullie allemaal te snel jullie conclusies trekken.
't is niet omdat ze zich afvraagt of ze iets verkeerd gedaan heeft dat ze opeens niet meer mee mag, dat ze constant aan zijn benen plakt...
het is maar 1 dagje in de week, kijk en als ze denkt waarom hij ineens zijn gedachten veranderd, dan heb ik daar wel een antwoord op:

kijk in het begin is liefde echt super zo super dat je misschien je vrienden af en toe een beetje vergeet. Misschien hebben zijn vrienden hem hier wel attent opgemaakt en heeft ie besloten jou 1 dagje thuis te laten, betekent niet gelijk dat ie minder van je houdt.
Oud 15-12-2003, 06:34
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Tox schreef op 14-12-2003 @ 22:51:
het is maar 1 dagje in de week, kijk en als ze denkt waarom hij ineens zijn gedachten veranderd, dan heb ik daar wel een antwoord op:

kijk in het begin is liefde echt super zo super dat je misschien je vrienden af en toe een beetje vergeet. Misschien hebben zijn vrienden hem hier wel attent opgemaakt en heeft ie besloten jou 1 dagje thuis te laten, betekent niet gelijk dat ie minder van je houdt.
maarrrrr, hij vergeet zijn vrienden niet.
want:
1. Ze gingen SAMEN uit, dus met z'n vrienden erbij
2. Ze zegt dat hij al drie dagen in de week bij zijn vrienden zit, buiten die zaterdag.

Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 09:15
Stefanie
Stefanie is offline
Ik vind het een beetje raar als je van tevoren al afspreekt wanneer je naar je vrienden toe gaat. Je kun toch gewoon afspreken dat 1 dagje voor zijn vrienden is, maar niet persé de zaterdag. Stel nou dat hij heeft afgesproken met zijn vrienden aankomende zaterdag en jij wou net iets leuks met hem gaan doen, dan is het net alsof je je vriend ver van tevoren moet reserveren. Gelukkig gaat t bij ons niet zo.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 09:27
Verwijderd
Citaat:
xStefjuhx schreef op 15-12-2003 @ 10:15:
Ik vind het een beetje raar als je van tevoren al afspreekt wanneer je naar je vrienden toe gaat. Je kun toch gewoon afspreken dat 1 dagje voor zijn vrienden is, maar niet persé de zaterdag. Stel nou dat hij heeft afgesproken met zijn vrienden aankomende zaterdag en jij wou net iets leuks met hem gaan doen, dan is het net alsof je je vriend ver van tevoren moet reserveren. Gelukkig gaat t bij ons niet zo.
Aan de andere kant is het misschien juist wel handig als het een vaste dag is, dan valt er ook geen ruzie over te krijgen. Dan weet je gewoon dat hij die of die dag altijd weg is en dan hoef je op die dag dus niks te plannen.

Mijn vriend ging 'vroeger' ook altijd of vrijdag- of zaterdagavond kaarten of poolen of wat dan ook met zijn vrienden, dat wist ik. Soms ging en ga ik mee, soms niet. Nu is het wat minder, omdat iedereen het druk en/of een relatie heeft (die ze doordeweeks niet of weinig zien en dus in het weekend willen zien).
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 16:38
Fa Sai
Fa Sai is offline
Mensen moeten in het algemeen gewoon niet moeilijk doen, dat is tijds- en energieverspilling.
Die vriend moet niet zeiken dat zij er niet bij mag zijn zaterdag met z'n vrienden, en het meisje moet niet zeiken dat ze de hele tijd met hem wil zijn. Dat zou het leven van beide veel makkelijker maken.
En topicstartster, begrijp me niet verkeerd, ik wil niemand tegen me in het harnas jagen, en ik begrijp je probleem echt wel, ik heb niet precies hetzelfde gehad, maar wel dergelijke dingen.
En ik ben erachter gekomen dat gewoon niet moeilijk doen de beste manier is. relax enzo!
En ga met oud en nieuw lekker naar het buitenland ofzo (ik ga naar Londen 3 dagen ), dan is het probleem ook opgelost, en hoef je daar niet meer over na te denken.
-ik heb het niet zo op mensen die zich snel opgesloten en bedreigd voelen, vandaar deze reactie- dit is dus tegen je vriend bedoeld he
Oud 15-12-2003, 17:22
snoodaard
snoodaard is offline
Ik geloof dat je een probleem hebt. Je hebt een jongen met sociaal leven getroffen. Maar treur niet! Als jij jezelf nou gewoon ook op de zaterdagavond bezuipt dan lijkt het net alsof er helemaal geen zaterdag is . Probleem opgelost.
Oud 15-12-2003, 17:50
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 15-12-2003 @ 18:22:
Ik geloof dat je een probleem hebt. Je hebt een jongen met sociaal leven getroffen. Maar treur niet! Als jij jezelf nou gewoon ook op de zaterdagavond bezuipt dan lijkt het net alsof er helemaal geen zaterdag is . Probleem opgelost.
subtiel idd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten