Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Iemand stelt zich open als energiekanaal. De energie gaat dan via de gever vanuit de handen over naar de ontvangende. De energie komt niet van de gever zelf, maar van de kosmos. Zo kun je iemand 'verschonen', via symbolen en energie kunnen ze iemand helen van een ziekte. Ik weet niet of het overal zo is, maar ik geloof dat er 3 graden zijn, de 1e werk je zonder symbolen, de 2e met en bij de 3e kun je 'Master' worden en andere personen inwijden in de reiki. Ik denk dat Jezus zelf een persoon was die mensen heelde met Reiki. Reiki is een ontzettend oude geneesmethode en de meest natuurlijke ook. Eigelijk lijkt het er al een beetje op als je bv. je knie gestoten hebt en pijn hebt, en dan je hand erover wrijft. Dit doen veel moeders bij hun kinderen, automatisch energie vanuit hun handen doorgeven, al is het onbewust. Zelf ga ik binnenkort met reiki 1 beginnen ook ![]()
||
![]() |
Citaat:
mijn moeder heeft nix aan reiki gedaan maar kon het al van zichzelf ze legt een hand op de plek waar het pijn doet en de pijn gaat weg zelf zegt ze dat ze die energie kwijt moet. ja het helpt wel. xxx smilegirl |
![]() |
||
Citaat:
|
Reiki, is staat voor universele levensenergie.
Ki staan voor het zelfde. Alleen is Reiki om iemand te genezen. Ki haal je op, uit de chakra's. En Reiki haal je uit de kosmos. Dus uit het heelal. De gever brengt de energie uit de kosmos over naar de ontvanger, degene dus die ziek is, of pijn heeft, of een energieblokkering heeft, de gever geeft zijn eigen energie niet door, en zal dus ook niet moe worden of uitgeput raken door het doorgeven van KI. Reiki is het allermakkelijkste wat je kan trainen. Je hebt indd 3 graden. 1e is gewoon de handposities. 2e voorwerpen benaderen en met symbolen werken. 3e Reiki meester, met de laatste graad kan je iemand inwijden tot de Reiki, alleen Reiki meesters kunnen het Reiki-kanaal openen van mensen. Doordat door jaren heen, wij niet beheersen over ki, is de kanaal dichtgeslibt, een reiki meester kan het openen, en ons de reiki beheersen. Door onze hand op een zieke punt/plek, of pijnlijke punt/plek te leggen, voelen wij trillingen, hoe harder de trilling hoe sterker de pijn of ziekte. Doordat de hand de ki in iemand anders lichaam kan geleiden, leiden de reiki-meesters de energie naar de zieke plek of pijnlijke plek om het te verzachten, of om de plek te openen, van de energie blokkering, of als een chakra is afgesloten. In principe is een reiki meester een zogenaamde genezer, je kunt hem ook zien als een wonderbaarlijke DOKTER. JEzus was indd ook zo iemand, daardoor wouden mensen in de tijd dat jezus nog leefde graag aangeraakt worden door jezus, omdat jezus een soort reiki meester was, die energie kon verplaatsen in andermans lichaam, om die plek te helen. Daarom kennen wij jezus nog als Redder des Engels. Ook kan je met reiki jezelf helen, door energie te absorberen uit de kosmos, en jezelf op te laden. Door reiki te beoefenen kan je je zelf sterker maken, uithoudingsvermogen verhogen, en zelfs jonger maken. Reiki kan je niet alleen toepassen op mensen, je kan het zelfs toepassen op dieren of planten, tevens kan je edelstenen, o.a. de bergkristal opladen, waardoor je met de aanraking met de kristal bij iemand kan genezen. Ik hoop dat ik je wat wijzer heb gtemaakt in de kunst van Reiki. Groetjes Louis
||
Citaat:
Hehe, eindelijk iemand met verstand ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Je moet er alleen in geloven, en dan werkt het ![]() Groetjes Louis
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |