Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Je kunt dus ook in een psychiatrische inrichting komen door glaasje draaien als het fout gaat. Je zult de eerste niet zijn.
Wat ik vaak lees is dat mensen niets in de gaten hebben, niet het gevoel hebben dat er iets aan de hand is. Pas als de geest zoveel invloed op ze heeft, dat ze zich er niet voor kunnen afsluiten, dan laat de geest zien wat hij wil: bang maken. Dan kunnen mensen moeilijk in slaap komen 's nachts, hebben het gevoel dat er 'iemand' bij ze is, enzovoorts. De tekst in de volgende linken komt op mij erg echt over: Voor een voorbeeld hoe het kan worden zie http://www.whiteshadow.nl/phpbb2/viewtopic.php?t=1916 Zij was alleen in het paranormale geinteresseerd, maar bij glaasje draaien stel je je ook open hiervoor. In http://www.whiteshadow.nl/phpbb2/viewtopic.php?t=813 en http://www.whiteshadow.nl/phpbb2/vie...?p=28961#28961 zie je dat het negatieve effekt ook later kan komen. Dit verhaal http://www.whiteshadow.nl/phpbb2/vie...?p=21579#21579 gaat over sleep paralysis, dit zijn typisch ervaringen die heel veel hebben van wat geesten mensen aan kunnen doen. Je kunt glaasje draaien misschien ook vergelijken met als meisjes op het internet gaan chatten met onbekende mannen, en ze gelijk je gevoel laten zien, je email adres, IP-adres en de stad, straat en huisnummer waar je woont. Alleen, met glaasje draaien kun je dat niet voelen. Je hebt geen idee van de behoeftes van zo'n geest, het enige wat je ziet zijn die letters. Omgaan met geesten is niet voor niets een "paranormale gave". Als je die niet hebt, is het niet veilig, om met geesten om te gaan. De risico's worden meestal achteraf pas gevoeld. Als je het doet heb je geen idee dat je gevaar loopt. Het kan zelfs heel mooi lijken. |
![]() |
|
Mag ik jullie heel erg bedanken!
Goed ik ben eigenlijk alleen nog maar nieuwschieriger geworden, zeker na het lezen van de links naar whiteshadow. Toch heb ik besloten naar de mensen te luisteren die glaasje draaien afraden, mede ook door whiteshadow. Maar die nieuwschierigheid is alleen maar erg groot geworden en dat is zo vervelend. Heel erg bedankt nogmaals allemaal!
|
Glaasjes draaien is lomp laat het achterwege, als geesten jouw iets willen vertellen zoeken ze toch op de ene of andere manier contact met jouw. ( bijvoorbeeld tempatuurwisselingen, plotselingen wind enz.) Waarom het lomp is is hiervoor al uitgelegd maar een vriendin van mij die was echt doorgedraaid. Dus laat het achter wege. kan het nie vaakt genoeg zeggen. Doe het niet ook nie met ervaren mensen.
|
![]() |
Vraag me toch af of het niet gewoon een kracht is die uit ons zelf komt bij het geesten oproepen.
![]() Alleen het feit dat ik eraan ging beginnen was al spannend genoeg, maar goed, we begonnen.Iemand moest het medium zijn en alleen diegene mocht de vragen stellen. Je kon wel de vragen aan hem doorspelen, ook vragen waar diegene het antwoord niet van wist. Ik kan mij nog goed herrineren dat we allemaal zeer geconcentreerd waren en vol adraline. Het glas ging inderdaad bewegen bij de eerste vraag, een soort energieveld die de vingers en het glas dezelfde richting op liet geleiden. Op een gegeven moment haalde iedereen zijn vinger iets van het glas af en toch bleef het glas bewegen. ![]() Ik ben op een gegeven moment naar buiten gegaan om ff af te koelen en zag een bepaald energieveld, wat leek op onweer, boven het huisje terwijl hun daarbinnen nog bezig waren met oproepen. ![]() Dit terwijl het een heldere nacht was. Later heb ik het nog een paar keer gedaan maar heb het uiteindelijk helemaal los gelaten. TIP: Wees zeer voorzichtig als je eraan gaat beginnen. Of je er nu in gelooft of niet, je kan jezelf misschien ook helemaal gek maken na zo'n ervaring. Stel geen vragen over wanneer jezelf dood gaat of iemand anders dood gaat. Dit kan zeer gevaarlijk zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Fantasie verhaal met zijn allen schrijven!! Ilsuuuh | 29 | 17-03-2006 15:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 25-02-2006 22:17 | |
Verhalen & Gedichten |
[ verhaal ] -Melody- | 290 | 15-08-2004 14:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Adventures??? Ieke | 0 | 18-02-2004 21:37 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Psychologie |
Perfecte zelfmoordactie, Glaasje draaien? Verwijderd | 8 | 26-04-2002 21:11 |