Citaat:
Jupiter schreef op 06-01-2004 @ 17:28:
En buschaffeurs en tramconducteurs weten het vast wel waar het ligt. Lijkt me logisch dat je met het openbaar vervoer daar naar toe gaat ipv lopen. Ik bedoel als ik daar ooit eens naar toe moet, dan ga ik dat gewoon aan een info punt vragen of in de bus/tram zelf. Dus zo moeilijk zal het toch niet zijn?
|
Ik heb het zeer zware vermoeden dat in Rotterdam ook lang niet alle buschauffeurs/tramconducteurs dat weten... Bij een infopunt zullen ze je iig kunnen vertellen hoe je er kunt komen (bus/metro/tram) en waar je uit moet stappen, denk ik. Hoe je dan verder moet lopen ed, dat zul je dan daar verder uit moeten zoeken.
Zelf kijk ik altijd eerst op 9292ov.nl en print daar ook een kaartje uit. Dan hoef je ook niet te vertrouwen op de kennis van buschauffeurs/tramconducteurs en mensen die er rondlopen ed, daar heb ik nl niet echt altijd vertrouwen in, plus dat als niemand het weet, je er met een kaartje ook komt.
Volgens mij hebben veel universiteiten ook wel een routebeschrijvingkje op hun site staan of niet? (Veel hbo-scholen wel iig, dus wie weet.

)