Advertentie | |
|
![]() |
|
Ze heeft haar heupen best ver naar voren geduwd. En doordat het hemdje zo vlak is ziet het er een beetje vaag uit...
Als ik jou was zou ik de vlecht wat meer achter laten beginnen en er een oor bij tekenen, want nu begint hij vlak boven waar het oor zou moeten zijn. En owja, er zit een witte vlek tussen de vlecht en 't hemdje. ![]() |
![]() |
|
De ogen zijn nogal, tsja...zwart... En hoe langer ik naar haar hand kijk, hoe minder hij lijkt te kloppen.
Haar vriendje is wel wat kleiner dan zij hè? ![]() Zijn linkerbeen is dunner dan zijn rechter terwijl die volgens mij juist ietsjes dikker hoort te zijn omdat ie een paar pixels ( ![]() ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() tnx iig ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
heeeej,
Ik vind het erg leuk om naar te kijken, en de aanpassingen zijn echt een verbetering ![]() En wat betreft haar vriendje, die heeft een beetje een rare houding, en zijn bovenlichaam is een beetje kort t.a.v. zijn benen. En hetzelfde als bij het meisje zijn de ogen iets te donker. Maar het haar, en vooral de kleren van het meisje zijn echt supergoed gelukt! Dit vind ik zeker wel bruikbaar meteriaal voor een site.... |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|