![]() |
|
![]() |
het word al wat minder geloof ik.. naja ben ook nog niet zo heel lang wakker dan..
heb nu gewoon af en toe ineens een hele erge steek/kramp in mn buik (duurt maar even) en dan is het weer over. Ik moet straks nog eten dus kijk even of het dan wel weer erger word. (weet maar nooit)
|
![]() |
heb zelf bilnde darm onsteking gehad en weet hoe het voetleen stekend pijn aan de rechter kant je navel en op die plaats moet je dan ook een harde plek voelen net zoals jij beschrijft. en als je er opdrukt doet het heel veel pijn een soort van mes steek ik zou er mee naar de dokter gaan.
als je te lang wacht kan het alleen maar erger worden en zal het ook andere delen van je buik infecteren. mar ik ben geen dokter dit is mij toende tijd gezegd ik heb er vrij lang mee rond gelopen en toen is de onsteking alleen maar erger geworden. |
![]() |
||
Citaat:
Maar als je een blinde darm ontsteking hebt moet je er toch juist heel snel bij zijn?!!? Ik dacht namelijk dat zodra je die verhoogde temperatuur hebt dat je echt binnen 24 uur geopereerd moet worden omdat het anders heel slecht met je kan aflopen....
|
![]() |
Mensen.
Met alle respect, lul niet over dingen waar je geen verstand van hebt. ![]() Als dit een blindedarmontsteking was, zou ze er niet al dagen last van hebben. En dan zou het ook niet wat minder worden, nu. Wat het wel is? Geen idee. Heb je enig idee hoeveel organen daar zitten? Om te weten wat het is, moet je goed onderzocht worden, en dat moet een arts doen. |
![]() |
||
Citaat:
Sorry Fleet, ik deed het toch ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Je blindedarm kan zo ernstig gaan ontsteken en vollopen met pus en zo dattie springt. Het pus loop dan door je hele buik heen en je bent nog verder van huis.
Toen ik voor mijn hernia in het ziekenhuis lag lag er een vrouw naast me die zoiets had gehad, ik was met een weekje weg, zij lag er al 2 of 3 weken of zo.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Buikpijn op onregelmatige momenten SC | 22 | 17-02-2016 13:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Buikpijn Verwijderd | 5 | 04-06-2012 14:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
buikpijn tijdens/na het avondeten marrel | 8 | 11-06-2004 13:20 | |