Oud 29-02-2004, 21:56
hansjuh
hansjuh is offline
Ik ben op zoek naar een Zuid-Afrikaanse film van Leon Schuster, Panic Mechanic. Deze film is niet erg gangbaar hier. Maar wel ontzettend goed voor diegene die er wel eens geweest zijn.

Wie weet een goede winkel waar ze echt een groot aanbod hebben van buitenlandse films?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2004, 07:17
Verwijderd
Zo niet-gangbaar dat IMDB 'm niet eens heeft
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 15:16
hansjuh
hansjuh is offline
Inderdaad zelfs daar kennen ze die film niet, wel een andere film van diezelfde persoon.

Maar wil eigenlijk ook gewoon weten waar ergens een goede (echte) winkel is voor films, dus eentje met een groot aanbod. Waar kan ik dan het beste gaan kijken?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 15:32
ganralph
ganralph is offline
hij is niet per se onbekend, maar hij is Zuid-Afrikaans en er is gewoon niemand die zich de moeite heeft genomen de film toe te voegen aan de imdb (kun je ook zelf insturen)

niw, ik zie dat je niet echt in de buurt woont, maar je zou in Amsterdam kunnen kijken bij de cultvideotheek aan de Amstel. daar hebben ze veel, niet-gangbaar spul en ze kunnen ook bestellen. je kunt er trouwens ook kopen.

andere optie is via internet, en als je geen creditcard oid hebt, kun je wellicht in een speciaalzaak voor Afrikaanse muziek (in de grote steden wel te vinden) vragen of zij hem kunnen bestellen.
Oud 01-03-2004, 16:01
hansjuh
hansjuh is offline
Ja dat is hem!

5 jaar geleden ofzo heb ik hem gezien en ook op video gehad, echt een geweldige film. Maar ik heb 'm niet meer. En over twee weken gaat een vriendin van me die kant op en ik wil haar deze film kado geven, maar dan moet ik 'm wel kunnen kopen. Op http://www.kalahari.net (zuid afrikaans) hebben ze 'm wel maar dat duurt veel te lang en de bezorgkosten zijn belachelijk hoog. (10€ voor de video, 23€ voor het versturen)

Misschien ga ik dan wel eens bij die zaak in Amsterdam langs, ik moet daar toch vrijdag in de buurt zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 16:11
ganralph
ganralph is offline
als ze je daar niet kunnen helpen, vind je bijvoorbeeld op de Kinkerstraat enkele Afrikaanse muziekwinkels. Als zij regelmatig bestellen bij Zuid-Afrikaanse leveranciers, zou het moeten kunnen dat ze de film ook bestellen (of misschien zelfs op voorraad hebben).

succes!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten