Oud 09-01-2004, 00:25
Pucca
Pucca is offline
Hoi, ik heb een vraagje over het herkansen van een blokboek. Ik moet dit blokboek vast en zeker herkansen hoe gaat dat in zn werk? Ik hoor verschillende verhalen zoals:
-Je moet het hele blokboek opnieuw doen in de zomer vakantie
-Je krijgt in de zomer vakantie een opdracht en als je die goed maakt heb je dat blokboek alsnog gehaald

Wat is t nou?

Oja en nog wat over de casus toets, hoe zit dat als je die niet haalt? wanneer moet je die inhalen dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2004, 18:19
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
'De' Eindhovense school?

Daar hebben we veel aan.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 20:23
Pucca
Pucca is offline
hun eerdere naam was het grafisch lyceum
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 17:51
Verwijderd
vriendje (ufke) zit op de eindhovese school, maar ik doe ook PGO.

Als je je blokboek niet hebt gehaald, moet je in het nieuwe blok een opdracht maken, en als je die voldoende hebt afgesloten heb je je blok gehaald.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 21:32
Pucca
Pucca is offline
ohh dus in principe hoef je niet het hele blokboek over nieuw te doen?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 12:02
Verwijderd
Blokboek hoeft niet helemaal opnieuw, alleen de taken die je onvoldoende had.
Als je meerdere taken onvoldoende hebt mag je niet meedoen aan de casustoetsen. Je moet aan de docenten waar de taken van waren vragen wat je vervangingstaken zijn. Maak je deze voldoende mag je alsnog meedoen aan de casustoetsen waardoor je je blok alsnog kunt halen. Je maakt je casustoetsen dan trouwens niet tegelijk met de rest, je maakt ze in het begin van het nieuwe blok, tegelijk met de herkansingen van de normale casustoetsen. Als je een casustoets onvoeldoende hebt krijg je hier geen herkansing voor, deze zou je dus wel hebben als je alle taken van je blokboek voldoende had gehad en de casustoetsen in de normale tijd kon maken aan het eind van het blok.

Hopelijk is dit duidelijk, mail anders maar als er dingen onduidelijk zijn. En anders weet je tutor het waarschijnlijk wel.
Welke richting doe je trouwens?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 15:16
Pucca
Pucca is offline
Ojee Ik heb nu 1 taak onvoldoende, en er volgen er vast nog meer. Dus dan mag ik niet mee doen aan de casustoets en als ik um later niet haal moet ik dus van school af?!
Ga nog maar eens een gesprek aanvragen met mn tutor
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 08:44
Verwijderd
Als je het vorige blokboek voldoende had is er niets aan de hand. Als je 2 blokboeken onvoldoende hebt moet je van school af.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten