Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik kijk em nou hier : http://www.mtv.com/onair/spankinnewm...te/index.jhtml
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind GC coole band, ben dan ook vanuit belgië naar nederland gegaan om hun show niet te missen (en ook omdat er een belgische band speelde die ik beke persoonlijk ken)! ze hadden namelijk hun tour in belgië afgelast
![]() Het nummer hold on is voor mij een heel emotioneel nummer omdat ik een broer verloren heb door zelfmoord (bijna 2 jaar geleden). Het is ook zo dat de gebroeders Joel en Benji dit nummer geschreven hebben naar aanleiding van zelf een broer verloren te hebben door zelfmoord. Ik vind niet dat sommige mensen het recht hebben om hierover commentaar te geven als ze er niet kunnen over meespreken! Wou ik even vermelden... Greetz XsarahX
|
ik vind het zelf maar een beetje dubbel, makkelijk scoren met zon clip.
Natuurlijk is zelfmoord niet de oplossing, en de alto kindjes hebben allemaal probleempjes enzo. Kijk ze zullen het vast goed bedoeld hebben, maar smeer het er niet te dik op.
||
Citaat:
het is heel mooi en makkelijk ingespeeld. Wie weet wat voor intenties achter zo'n clip zitten. Dan kan ik het wel weer heel kritisch bekijken, maar de vorige clip en hun imago in acht nemende, heb ik zo mijn twijfels.
|
Verwijderd
|
If you'd like more information, call
1-800-SUICIDE or log on to www.afsp.org or www.hopeline.com. ![]() clip niet gezien, nummer niet gehoord. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Om het nou 'makkelijk scoren' te noemen vind ik te makkelijk gezegd, zoals XsarahX zei, die broers hebben een familielid verloren door zelfmoord, en ze proberen met hun ervaring wat mee te helpen. |
![]() |
||
Citaat:
een paar verwende jochies die er ooit over gelezen hebben?
|
![]() |
als ik ergens een hekel aan heb is het good charlotte....
Een stel idiote nichten die vinden dat ze punk zijn ofzow? Hmmz..ik denk dat ze met hun hele image en alles erom heen een totaal verkeer beeld geven van wat punk nou eigenlijk is.. maar goed....veel verder dan een paar centen zal deze band toch niet komen... |
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |
Muziek |