Oud 14-05-2002, 20:41
'n klein vlindertje
'n klein vlindertje is offline
Ik heb al ongeveer 'n week last van koppijn en ik had tot vandaag geen idee waar dat vandaan zou kunnen komen.
Ik ben nu voor m'n eindexamen aan 't leren en heb de afgelopen week 'n aantal keer Red Bull gedronken, iets wat ik anders eigenlijk noooooit drink, en zeker niet zoveel.

Nu is mijn vraag: Kan mijn koppijn daardoor veroorzaakt zijn?Dat ik het niet gewend ben ofzo?Ik drink ook nooooi cola (nee ik ben niet raar ) en ook geen koffie.

Iemand enig idee?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 20:45
Verwijderd
red bull is natuurlijk wel een zeer oppeppend drankje en als je niets heel intensiefs doet maar je drinkt het wel veel is het natuurlijk minder goed.
zelf vind ik trouwens dat het erg ruikt naar alle ijzers enzo die erin zitten, en alle bouwstoffen en vitaminen.

Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 22:12.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 20:49
Verwijderd
zal vastwel kunnen denk ik
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 21:00
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Kan zeker!! Dat spul staat stijf van de oppep-middelen en als je dat niet gewend bent/gevoelig voor bent, kun je daar hoofdpijn/hartkloppingen/onrustig gevoel etc van krijgen.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 08:45
lakyie
lakyie is offline
In redbull zit enorm veel cafaïne. Vandaar dat het je een oppepper geeft. Als je hier niet aan gewend bent, kan dat best hoofd veroorzaken dus.
Tip: geen redbull drinken, maar regelmatig ontspannen (sporten, muziek maken oid) tijdens het leren. Werkt veel beter, is nog gezond ook trouwens...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 09:28
Sciza
Sciza is offline
Als je geen caffeïne gewend bent om te drinken, en ineens heel veel drinkt, kan je hoofdpijn krijgen.
Ik drink ook geen cola/koffie of iets dergelijks, maar laatst had ik ineens zin in koffie. Ik had op een dag toen vier koppen zwarte, sterke koffie opgedronken en een koppijn dat ik de volgende dag had!

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten