hoe het komt weet ik ook niet, maar mijn vertrouwen is gewoon helemaal weg.
Hij gaat regelmatig met vrienden uit. Die vrienden ken ik ook, en eentje daarvan vertrouw ik dus niet. Als ze dan zonder mij zijn gaat mijn vriend vaak nogal kinderachtig doen (dit hoor ik dan van vriendinnen die wel langer mogen blijven en er dan ook bij zijn)Ze gaan spullen van anderen slopen of fietsen jatten enzo. Terwijl hij tegen mij zegt: ik ben te moe, ik ga echt naar huis als ik jou heb thuisgebracht. Dit doet hij dus niet, en blijft de hele nacht met die groep jongens (soms ook nog meisjes) rondhangen. Nou dit vind ik al erg, ik weet niet eens waarom.
Maar aan het begin van de avond (als ik er dus nog bij ben) loopt hij vaak de hele avond te zeuren dat hij overal pijn heeft en heel erg moe is enzo. Maar als ik eenmaal weg ben heeft hij weer vollop energie. Ik heb het al eens tegen hem gezegd en ben boos geworden en toen moest hij huilen en heeft hij beloofd dat hij zoiets nooit meer zal doen. Maar ik hoorde dus van 2 vriendinnen dat hij het dus gewoon nog steeds doet. Ik weet niet waar ik hem nu wel in kan vertrouwen.
We zijn 8 maanden samen en ik wil het voor zoiets niet uitmaken, maar weet iemand misschien hoe ik hem kan duidelijk maken dat ik kapot ga aan wat hij doet zodat hij ermee stopt. Ik wordt er namelijk heel erg onzeker door. Het lijkt net of hij met mij geen lol kan hebben zoals met zijn vrienden, terwijl dat wel zo is.