Oud 03-07-2013, 10:32
Djenz
Djenz is offline
Beste scholieren,
met mijn afstudeeronderzoek wil ik festival de Nederlandse Dansdagen helpen om hun website te verbeteren. In een kleine enquete vraag ik onder andere naar redenen om festivalwebsites (in het algemeen) te bezoeken. Jullie hoeven de website of het festival dus niet te kennen. Mijn doelgroep zijn jongeren tussen de 18 en 35 dus vul de enquete alleen in als je 18 jaar of ouder bent.

De enquete is via https://docs.google.com/forms/d/1K9A...OMbBo/viewform te bereiken. Alvast bedankt voor het invullen!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2013, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Beste scholieren,
en
Citaat:
Mijn doelgroep zijn jongeren tussen de 18 en 35 dus vul de enquete alleen in als je 18 jaar of ouder bent.
spreken elkaar nogal tegen, vind je niet?

In ieder geval hoort de enquête dan niet hier. Dit gaat naar Vrije Tijd.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 10:54
Djenz
Djenz is offline
Citaat:
en

spreken elkaar nogal tegen, vind je niet?

In ieder geval hoort de enquête dan niet hier. Dit gaat naar Vrije Tijd.
Ik weet dat het merendeel van de leden hier nog geen 18 jaar is. Toch vond ik het de moeite waard om de enquete hier te plaatsen. Ik heb nog een aantal respondenten nodig en de enquete heb ik al verspreid via kanalen waar meer 18+'ers te vinden zijn..
Ben dus blij met elke respondent die ik via deze site regel, dus vul hem in als je ouder bent dan 18! heel erg bedankt!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 11:24
Verwijderd
Daar ging het niet om (overigens denk ik dat het merendeel van de actieve leden ouder dan 18 jaar is), maar het is een beetje stom om mensen te gaan adresseren die je niet nodig hebt.

Ik heb hem voor je ingevuld overigens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten