![]() |
|
Beste lezer,
We hebben ongeveer 1/2 jaar een abonement op kabel internet van @home (315 Kilobit/sec). Alles liep goed totdat ongeveer 3 weken terug voor de kerstvakantie onze downloadsnelheid inmens laag werd. In de eerste week zat het rond de 20 KByte/sec (38 is max bij basis) en dit werd steeds lager. Nu is de downloadsnelhied zover gedaalt dat www.Mordax.nl zegt dat het nog maar 5KByte.sec is. Dat is dus ongeveer even snel als een normale modem. Terwijl we kabel hebben?! huh? Ik dacht eerst aan spyware zoals dialers, cookies, of wat dan ook dat hievoor misschien voor zou kunnen zorgen. Na Ad-aware te heben gebruikt is mijn downloadsnelheid nog steeds niet veranderd. Dan maar eens de virusscanner> he! 5 virussen waaronder iets van downloader.trojan maar deze heb ik verwijderd!!! Nog steeds lage BitRate! Kan iemand me helpen om mijn probleem op te lossen? Ligt het aan software op mijn pc? Virus? adds? Of ligt het bij @home Groetjes Pieter |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je kan 'ns navraag doen bij @home of er storingen zijn Verder kan je voor spyware ook nog "Spyware Search&Destroy" gebruiken (google voor link) proberen Ik denk toch dat het aan @home ligt (download-limit overschreden mss?) EDIT: [mierenneuk]315 kbit == 39,375 kilobyte/sec (technisch gesproken) ipv 38[/mierenneuk]
Laatst gewijzigd op 13-01-2004 om 21:41. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|