Als hij een aanmerkelijk grotere sexdrive zou hebben dan ik, dan nouja, dan heeft hij pech gehad. Ik heb genoeg zin voor 1 keer per dag en regelmatig ook wel 2 keer (ik heb er alleen niet altijd genoeg tíjd voor), en daar moet hij dan toch wel genoegen mee nemen.
Als jij wil dat je vriendin je aftrekt of pijpt en je wilt niet dat ze denkt dat ze 'moet' neuken, dan zou je dat natuurlijk lief kunnen vragen. Gewoon een 'liefje, ik zou het wel fijn vinden als je me zou aftrekken/pijpen' (niet aan de eettafel... maar als je bijvoorbeeld op bed zit te zoenen), kan toch moeilijk verkeerd vallen. En als ze daar ook geen zin in heeft en jij moet echt pér se een orgasme, dan heb je zelf ook nog handen

. Om het te willen, is natuurlijk niet erg.
Maar hoe weinig heeft ze dan zin in seks? En dat zij iets heeft van 'oh help, hij wil weer', waar ligt dat dan aan? Kan je haar wel tot een orgasme brengen? Gebruikt ze misschien de pil of andere hormonale medicatie (zoals bijvoorbeeld antidepressieva)? Heeft ze een nare ervaring met seks? Is ze vaak erg moe? Misschien (lijkt me onwaarschijnlijk) in de overgang? Het kan moeilijk dat ze er 'zomaar' bijna nooit zin in heeft, zoiets heeft doorgaans wel een reden.