Oud 26-01-2004, 13:49
Spaanse Vlieg
Spaanse Vlieg is offline
Dames, girlzz...

Als je vriend/man méér seksdrive heeft dan jij hebt, wat doe je om de lat in evenwicht te houden? Of dat de oversekste bastard sterft aan een acute zakontsteking?

SV
Oud 26-01-2004, 13:51
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Als ik echt niet wil, heeft hij dat te accepteren, klaar. Dan zeg ik het, en als hij door zou blíjven gaan, zeg ik dat ik me niet laat dwingen.

Maar af en toe een beetje water bij de wijn doen kan ook geen kwaad. Als jij nóóit zin hebt, en de arme stakker elk uur wel wil, dan lijkt mij dat daar wel een middenweg in te vinden valt.

Ik vind een man met een bovengemiddelde sexdrive overigens geen enkel probleem.. Eigenlijk wel een uitdaging.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 14:00
Spaanse Vlieg
Spaanse Vlieg is offline
OK, je voelt hem komen. Mijn ritme en dat van m'n vriendin liggen erg ver uit elkaar. Maar zij heeft zoiets van "help, hij wil weer...". Is het verkeerd om gewoon een trek- of pijpbeurt te willen, niet af te dwingen, zonder dat ze schrik moet hebben dat het weer een geneuk van jewelste wordt? En hoe breng je dat dat netjes aan de vrouw?
Oud 26-01-2004, 14:07
Verwijderd
Als hij een aanmerkelijk grotere sexdrive zou hebben dan ik, dan nouja, dan heeft hij pech gehad. Ik heb genoeg zin voor 1 keer per dag en regelmatig ook wel 2 keer (ik heb er alleen niet altijd genoeg tíjd voor), en daar moet hij dan toch wel genoegen mee nemen.

Als jij wil dat je vriendin je aftrekt of pijpt en je wilt niet dat ze denkt dat ze 'moet' neuken, dan zou je dat natuurlijk lief kunnen vragen. Gewoon een 'liefje, ik zou het wel fijn vinden als je me zou aftrekken/pijpen' (niet aan de eettafel... maar als je bijvoorbeeld op bed zit te zoenen), kan toch moeilijk verkeerd vallen. En als ze daar ook geen zin in heeft en jij moet echt pér se een orgasme, dan heb je zelf ook nog handen . Om het te willen, is natuurlijk niet erg.

Maar hoe weinig heeft ze dan zin in seks? En dat zij iets heeft van 'oh help, hij wil weer', waar ligt dat dan aan? Kan je haar wel tot een orgasme brengen? Gebruikt ze misschien de pil of andere hormonale medicatie (zoals bijvoorbeeld antidepressieva)? Heeft ze een nare ervaring met seks? Is ze vaak erg moe? Misschien (lijkt me onwaarschijnlijk) in de overgang? Het kan moeilijk dat ze er 'zomaar' bijna nooit zin in heeft, zoiets heeft doorgaans wel een reden.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 14:37
juno
juno is offline
Iedereeen maakt de fout om alles of niets te willen. Sex is all the way en anders doen jullie net zo lief helemaal niets?

Domdom. Zij heeft waarschijnlijk best zin in wat aandacht, lichamelijk contact, maar wil niet iedere keer die hele toestand met opgewonden worden, en erop erin erover, en misschien zelf helemaal niet klaar kunnen komen, omdat ze eigenlijk geen zin heeft en een beetje gespannen is of gewoon ronduit baalt van jouw aandringen.

Dus zij wijst je al af als je tegen haar aan komt liggen. Als ze dat eens niet doet, omdat ze wel even wil knuffelen, of het zielig voor jou vindt, ben jij helemaal blij, en ga je door tot je of alles krijgt wat je wilt, of zij je weer afwijst. Domdom. Zo wil zij steeds minder vaak knuffelen, en ben jij er extra op gebrand om sex te krijgen als ze wel wat toeschietelijker is.

Maak afspraken. Jullie moeten weten waar je aan toe bent. Knuffelen betekent niet proberen om haar toch zo ver te krijgen. Het is niet de bedoeling dat ze op haar hoede gaat zijn voor die hand. Want daar wordt ze alleen maar kwaad van. Jij voelt die wrevel, en bent beledigd. Dat werkt niet. Dus geef haar die garantie, dat je niet gaat zeuren om sex.

Dus: knuffel is knuffel. Als ze zelf meer wil, prima, maar laat haar het initiatief nemen. Vaak hebben meisjes wat meer tijd nodig om opgewonden te raken, en wil jij gewoon te vlug. Geef haar tijd, en je krijgt wat je wilt, alleen niet binnen drie minuten, het kan een kwartiertje duren.

Maar: het is ook niet nodig dat jij je behoefte aan sex moet uitzetten bij haar. Zij hoeft niet, maar jij mag wel. Als zij je wil vasthouden, mag jij daar best opgewonden van raken. Misschien wil zij je aftrekken of afzuigen, en misschien heeft ze liever dat jij dat bij jezelf doet. Dwing haar nergens toe. Wie weet raakt ze zelf wel opgewarmd als jij daar zo ligt te spelen met jezelf. En zo niet, dan laat je het daarbij, jullie knuffelen nog wat na en gaan slapen.

Maar dat laatste kan ze best voor je overhebben, dat is een kleine moeite.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 14:53
*Madel*
*Madel* is offline
Gheghe...jah...ik kan er niet echt mee zitten als mijn vriend veel zin heeft in seks want meestal heb ik dat zelf ook wel Je moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat de ander ook wel eens geen zin kan hebben, dus dan moet je je beetje aanpassen en je maar even inhouden denk ik
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 16:23
ieniemienie
ieniemienie is offline
soms heb ik geen zin in sex. In zo'n geval maak ik dat duidelijk aan mijn vriend. Maar geen zin wil niet zeggen dat ik niet wil strelen en gestreeld wil worden. En ik wil hem dan ook wel een plezier doen. Als we eenmaal bezig zijn komt de zin vanzelf wel.
En zo niet, nou dan doen we t niet.
Oud 26-01-2004, 17:15
AngelLena
AngelLena is offline
Geen problemen mee. Meestal als hij echt op knappen staat sta ik dat ook wel. En mocht ik eens een keer iets minder zin hebben en hij iets meer dan zijn er 2 mogelijkheden: of ik heb helemaal geen zin en daar blijft het bij, of ik heb een beetje zin en we passen het hand en/of mondwerk op elkaar toe en laten de rest achterwege. Kan soms ook heerlijk zijn.
Oud 26-01-2004, 17:32
Nonna
Nonna is offline
Ik heb ook niet altijd zin nee...

Maar mijn lief heeft twee handen ... en ik vind het vaak wel grappig te zien hoe hij het oudste handwerk ter wereld beoefent.

Als hij erg lief kijkt wil ik dan soms wel een handje helpen...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 17:41
Verwijderd
Als ik echt geen zin heb.. dan heeft hij maar pech hoor, maar als ik niet zo heel veel zin heb, is dat toch heel snel omgeslagen als we bezig zijn. Maar hij heeft het maar te accepteren als ik niet wil. Als ik een keer zin heb en hij niet, nou dan evengoed ook niet.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 17:56
Verwijderd
ik help mezelf! hoe jammerlijk ook, ik kan haar niks dwingen. Zij vind het niet erg en ik kan dr nie mee zitten
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 17:56
damaetas
damaetas is offline
hij accepteert het als ik echt niet wil en ik probeer om em niet meer op te geilen zonder dat ik daarna seks wil.
Oud 26-01-2004, 18:06
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 26-01-2004 @ 15:07:
Het kan moeilijk dat ze er 'zomaar' bijna nooit zin in heeft, zoiets heeft doorgaans wel een reden.
dat heet trijodothironine. wordt afgescheiden door de schildklier en bij sommige mensen is dat al wat meer dan bij andere mensen.

wat voor sommige mensen 'bijna nooit' is, is voor andere mensen al wel genoeg.
Oud 26-01-2004, 18:26
Jorryt
Jorryt is offline
Citaat:
damaetas schreef op 26-01-2004 @ 19:06:
dat heet trijodothironine. wordt afgescheiden door de schildklier en bij sommige mensen is dat al wat meer dan bij andere mensen.
Nou valt het dubbeltje .... een van mijn vroegere vriendinnetjes is pas aan d'r schildklier geopereerd..... ze wou of nooit of bijna nooit....
Oud 26-01-2004, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Goes15 schreef op 26-01-2004 @ 18:56:
ik help mezelf! hoe jammerlijk ook, ik kan haar niks dwingen. Zij vind het niet erg en ik kan dr nie mee zitten
dat doet mn vriend dan weer niet.. misschien dat t me zelfs zou opwinden ook nog.. maarja, dat zullen we niet weten
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten