Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar het zou wel de dader het meest dwarszitten helaas
|
![]() |
lijkt me wel verstandig, ook om de kiezers even de tijd te geven om te kijken hoe alles nu is en hoe de verhoudingen liggen
en ook om de partijen tijd te gunnen om zich ff een houding te geven en speciaal LPF en Leefbaar NL natuurlijk
|
NEE! Je weet het niet! De dader kan niets anders dan dit voor ogen gehad hebben, tenzij hij/zij gek was.
Dit is het enige voorspelbare resultaat op de moord op Pim Fortuyn: Een ruk naar rechts. Het lijkt mij daarom logisch dat dit ook de bedoeling van de moord was.
|
![]() |
NEE, het moet niet uitegesteld worden want dan LAAT JE DE DADER WINNEN .
aan de andere kant moet de LPF WEL DE KANS KRIJGEN VERDER TE GAAN en dus dat IEDEREEN NOG OP DE LPF KAN STEMMEN. de MEDIA IS DE SCHULDIGE !!!!!!! zij hebben pim afgeschildert als een monster met extreem rechtse ideeen, maar LUISTER eens goed en je hoort iets heel anders uit de mond van pim....... DE DADER REALISEERT ZICH NIET DAT HIJ HET GELUK HEEFT IN EEN DEMOCRATIE TE LEVEN......IDIOOT JE HEBT HET VOOR NEDERLAND VERPEST ! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
verkiezingen niet uitstellen. In de eerste plaats omdat we al met een demissionair kabinet zitten.
In de tweede plaats moet je de moordenaar niet zo latebn winnen In de derde plaats omdat het uitstel van verkiezingen vele maanden kan duren (omdat zo'n verkiezingsgedoe opzetten best veel tijd kost In de vierde plaats duren de verkiezingen nog 9 dagen. Genoeg om Fortuyn te herdenken. Mocht je dat willen.
|
Absoluut niet!
We moeten ons zo weinig mogelijk negatief laten beïnvloeden door deze afschuwelijke aanslag. Als blijkt dat het zo makkelijk is om zoiets belangrijks als verkiezingen te dwarsbomen, zal dat alleen maar vaker gebeuren...
||
Citaat:
zal pim blij mee zijn ![]() en ik ben niet voor uitstel, waarom zou je? PvdA wil toch ook geen uitstel omdat een opa die pvda stemt overleden is, of omdat melkert zo slecht overkomt op de kiezer
||
Citaat:
daar schiet nou werkelijk helemaal niemand wat mee op
|
![]() |
|
Verwijderd
|
uitstellen. De verkiezingsuitslag zou niet eerlijk zijn omdat veel mensen uit emotie verkeerd kunnen stemmen. Het is beter om dit eerst ff te laten bezinken, want we moeten niet vergeten dat deze verkiezingen vier jaar lang grote invloed hebben op Nederland!!Bovendien is het ook wel zo respectvol voor de nabestaanden en vrienden van Pim, en kan de partij LPF(waar ik overigens fel tegen ben) orde op zaken stellen. De democratie wordt idd even aan de kant gezet, maar niet weggegooid!!
|
![]() |
||
Citaat:
Zoals iemand al eerder zei: "Ik stem op Fortuyn of ik stem NIET!"
|
Uitstellen. Om de simpele reden dat er nu toch geen campagne kan worden gevoerd. Debat is nu niet mogelijk. Het gaat nu niet over de inhoud, maar slechts over zijn dood. Niemand schiet er iets mee op om nu verkiezingen te houden.
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het onzin om de verkiezingen uit te stellen omdat er iemand dood gaat, er zal ongetwijfeld wel eens iemand anders die op een verkiesbaare plaats stond dood zijn gegaan.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Uit respect zou ik zeggen: ja.
Het zou alleen niet slim zijn, want dan krijgen de paarse partijen de kans zich te hergroeperen en zich te herstellen van de "schade" die ze hebben opgelopen door de campagne van Fortuyn. En een Paars III is nou niet bepaald iets waar we op zitten te wachten. Het beste eerbetoon zou nog zijn dat we gewoon met z'n allen gaan stemmen op 15 mei...op lijst 15, nummer 1 ![]() |
![]() |
|
ben het met himdoll, joostje , orion eens:
niet uitstellen. de regering moet (MAG!) niet toegeven aan intimidatie dan is er namelijk een precedent waarin het landsbestuur toegeeft aan geweld en voor je het weet hebben we hier een vette maffia-scene . ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb hier nog niemand over de JSF gehoord (of ik moet verkeerd hebben gelezen). Als de verkiezingen uit worden gesteld, dan wordt de *nieuwe* deadline overschreden en we krijgen geen tweede uitstel van de Amerikanen. Dan is onze kans op meedoen met de JSF verkeken. Vanuit dat oogpunt zeg ik: Uitstel mag, mits het demissionaire kabinet toch een besluit neemt.
Je ziet nu ook precies wie er op LPF ging stemmen vanwege Pim Fortuyn en wie vanwege de hele partij. Het nadeel is echter dat er nog steeds op hem gestemd kan worden (hij is niet meer uit de computer te halen). Waarschijnlijk zullen veel mensen dat nu doen, waardoor je een compleet vertekend beeld krijgt van de keuze van het Nederlandse volk. Mijn conclusie vanuit dit oogpunt is dus: Uitstel mag en de campagnes mogen doorgaan, na een tijdje stilte weliswaar. |
![]() |
|
![]() |
Ik zet hier ff neer wat ik ook bij de 't topic "lijst pim fortuyn" heb gezet:
Ik zal het volgende ook aankaarten bij de Lijst Pim Fortuyn: De ene wil de verkiezingen uitstellen, de andere niet. De ene wil LPF mee laten doen, de andere niet. De ene wil een nationale regering, de ander niet. etc. De huidige politiek moet de mogelijkheden duidelijk op papier zetten en dan DE KIEZER LATEN BESLISSEN D.M.V. EEN REFENDUM. Dat is wat Pim gewild zou hebben! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Ik zeg niet dat de verkiezingen twee maanden moeten worden uitgesteld, 1 a 2 weken zal voldoende moeten zijn. Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En dit schreef waaromniet? niet, dat was ik! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar goed. Wat dacht je van de naam: Leefbaar Pim Fortuyn. Veranderen? De partij staat afaik. gewoon achter de mening van Fortuyn het was meer zijn partij dan dat hij een onderdeel van de partij was zoals dat bij andere politieke partijen het geval is. Waar staat die partij nu nog voor? De leider is er niet meer. Is het nu niet een chaotisch zooitje in die partij? Bovendien krijg je nu emotionele/zwevende kiezers die stemmen op LPF uit medelij. Hoe langer je wacht, des te minder dat er zijn en des te minder de uitslag van de verkiezingen een vertekend beeld geeft. Graag uitstellen dus.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
Maar, als er een referendum gehouden zou worden, dan moeten de verkiezingen wel uitgesteld worden. Het kost weken om zo'n referendum op poten te zetten.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Van Baalen polste leger over coup' Verwijderd | 33 | 14-12-2009 23:58 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Generaal Pardon Politiker | 389 | 15-12-2006 21:00 | |