Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik weet niet zo goed waar je het over hebt. weet wel dat er vorig jaar ook al een seizoen van dit programma is uitgezonden en die vond ik ook erg leuk. Altijd ruzies tussen de vrouwen en de mannen ![]() en in de eerste dagen moeten de vrouwen zich aan de bestaande regels houden. het tweede deel van hun verblijf mogen zíj bepalen wie wat in huis doet. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() En ik heb het nog nooit gezien, maar ga vanavond wel kijken denk ik ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
goh, ik snap wel waarom die twee asocialen met elkaar getrouwd zijn. ikheb echt medelijden met dat vrouwtje die nou voor al die 8 kinderen moet zorgen.
en dan dat mens aan de telefoon 'je moet d'r wat meer op d'r flikker geven' etc. ![]()
||
Citaat:
![]() ik walg daar echt van ![]() |
![]() |
|
Echt ziek dat wijf. Ze hoefde niks te doen in het huishouden ze gingen ook maar een dag werken en dan zeiken dat zij meer deed dan die arme Emma. Met 8 kinderen opgeschept en een eikel die haar helemaal niet wilde helpen Aub zeg
![]() Jah als ik zo uitzag zou ik me ook zorgen maken of mijn man mij nog aantrekkelijk zou vinden ![]() En ze ging ook nog vanuit dat ze hun huwelijk kapot ging maken jah kom oop zeg !
|
Die aso kerel sprak zichzelf ook de hele tijd tegen
![]() echt van die duidelijke klasse-verschillen, lage klasse: vrouw kookt, als de man kookt is ie een mietje ![]() fuck dit, fuck dat en ondertussen maar paffen bij die kindjes... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() als iemand uit het niets tegen mij zo schreeuwen en schelden en dan zelf zeiken dat ìk niet moet gaan schreeuwen tegen haar : lik me reet ![]() |
![]() |
|
wat een walgelijk zielig mens zeg, die lizzie...
en maar zeggen dat ze zich uit de naad werkt, terwijl ze gewoon de hele dag op dr reet zit ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Sorry maar als je het al niet breed hebt.. maak je toch geen 8 kinderen! ![]() Ik ga dit zeker vaker kijken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar het ergste vond ik nog wel dat die Aso-familie 15.000 euro meer kregen, dan die familie die veel werkt ![]() dat is echt lullig.. ik vind op zijn minst dat die aso-fuck-face-vent wel een baantje zou kunnen nemen, hij gaat immers ook naar de kroeg.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
zodat mensen in nl weten hoeveel het eigenlijk is.. ja dat met 8 kinderen is wel weer zo, maar het klinkt allemaal zo makkelijk en lui.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
in dat andere gezin kookt die vrouw nu ook en zijn de taken eerlijker verdeeld... de 2 gezinnen zien elkaar nu ook veel vaker. echt een happy end dus ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nu is er een onderzoek ingesteld of ze al dat geld wel nodig hebben. ha. ha.
|
Verwijderd
|
ik vind het heel kicken, ze zetten vaak van die vreselijk verschillende mensen tegen over elkaar. de vorige keer dat ik het zag was met zo'n rijk iemand die normaal thuis niks doet, 1 kind had en verder deed dr man alles en die ging ruilen met zo'n bijstandsmoeder, die alles deed in het huishouden (zei ze) en 8 kinderen had. wat heb ik gelachen
![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Omdat jullie verhalen zo ontzettend interessant zijn Verwijderd | 500 | 30-09-2007 22:49 | |
De Kantine |
Wetenschappelijke humor Swlabr | 56 | 14-08-2007 19:28 | |
Films, TV & Radio |
Jouw vrouw, mijn vrouw sammiej | 8 | 25-06-2007 16:31 | |
Films, TV & Radio |
Waar erger jij je aan? *** Sido *** | 77 | 08-02-2006 12:23 | |
Films, TV & Radio |
Outback Jack jet | 148 | 25-02-2005 11:19 |