Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
www.elfwood.com
draken zat, moet je wel bij lothorien kijken. Ik kan zelf abdoluut geen draken tekenen. Maar waarom een draak, ik een beetje standaard
|
![]() |
Maar waarom een draak, ik een beetje standaard[/B][/QUOTE] ik vind het gewoon heel erg mooi. en dat het zo standaart is ( dat heel veel mensen dat hebben als tatoeage) is misschien wel heel jammer, maar beter dan iets 'orgineels' ( totdat het 'in' komt want drie jaar geleden was een draak als tatoegae ook nog niet zo standaart als nu) dan wat ik minder mooi vind. en door die draak schattig te maken is het al een stuk orgineler dan bijv een chinese draak. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je misschien toch liever iets anders wilt (andere houding, andere vorm, andere weet-ik-veel-wat), dan zeg je het maar en probeer ik nog wel iets te maken. Heb toch niet zo veel te doen deze week. ^_^
|
![]() |
ik heb hem nu, me tattoo.
ik was dus met dat draakje van iniemienie naar de tattooshop gegaan en toen adviseerde die tattooman me dat ik beter een staand draakje kon doen omdat het anders te 'onduidelijk zou zijn'( dat je van 2 meter afstand niet zou kunnen zien dat het een draakje is) en toen haalde hij een paar plaatjes van draakjes. echt hele lieve draakjes!!! en toen heb ik deze genomen, ik vind hem wel lief en ben er heel blij ee. maar iig, bedankt voor jullie ideeen en tekeningen van draakjes. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |