Advertentie | |
|
![]() |
|
ja ik wil wel een tattoo. weet nog niet wat, maar als de juiste persoon de juiste tattoo heeft kan dat best elegant staan.
heb zelf al wel wat dingetje's gemaakt, en verder ideeen enzo, maar ik denk niet dat ik goed genoeg kan tekenen om er echt iets van te maken. st: vraag het aan iemand die goed kan tekenen? |
![]() |
|
![]() |
Ow ok
![]() ![]() Maar heb je niet iets dat je in verband brengt met je moeder, een tekentje ofzo? Als ik iets voor mijn moeder zou moeten zetten zou het een maantje zijn afgeleid van Little Nutbrown Hare, weet niet of iemanddat boekje kent? (kheb zelf een klein blauw sterretje met zwartrandje adt voor mij een aantal speciale betekenissen heeft ![]()
|
Ik heb 2 Tatoeages, allebei Tribal, allebei op verzoek ontworpen door de tatoeeerder op basis van een schets die ik gemaakt heb. De eerste staat van mijn linkerheup tot mijn linkerborst (in mijn zij dus). De tweede van mijn rechterheup over mijn zij naar mijn ruggegraat dan helemaal over mijn ruggegraat naar mijn linkerschouder.
Voor foto's zie fotoboek Ik ben echt erg blij met mijn tatoo's en zou ze echt niet meer willen missen. Ik moet wel zeggen dat ik het heel belangrijk vind dat ze makkelijk te verbergen zijn onder mijn kleding. met een t-shirt aan zie je er echt niets van. Daarentegen kan ik ze als ik dat wil ook heel goed laten zien wat ik vaak doe als ik uit ben ofzo.
Laatst gewijzigd op 25-01-2004 om 11:48. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik ken het boekje niet..mijn moeder heeft zelf ook een tattoo, arabisch is het is kei mooi en de betekenis is rafael, de r is van men pa de f van mij naam en de l van men broertje en het betekent in het nederlands geluk.. dat vind ik egt super zoiets ik zou nooit een tattoo nemen zonder betekenis ![]() heb je een foto van dat strerretjes ik heb nml ookiets met sterretjes ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kijk hier ook eens
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=722070 ![]() Een tattoo met en dan iets met je moeder... , god, ik praat niet eens met mijn eigen moeder ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Het grote piercing en tattoo topic, #17 Verwijderd | 500 | 17-03-2006 18:50 | |
Lifestyle |
Het grote piercing en tattoo topic #16 suusch | 500 | 17-01-2006 17:22 | |
Lifestyle |