Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Adobe Illustrator en Macromedia Flash zijn progs waarmee je zulke dingen kan tekenen. Vereist wel wat 'skillz' trouwens... Maar dat is bij alles zo. En @ TS: Schaduw is leuk gedaan, leuke stijl. Maar ja, wat je zelf al zegt, beetje statische houding. geef'r een leuk kattenpakje aan, en zet d'r in een ass-whooping positie, en je hebt al een interressante plaatje ![]() Maar je kan op zich wel vectoren moet ik zeggen... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
maar toch...
Vectors... komen er altijd wat strakker uit. Vectors zijn ook te vergroten zonder kwaliteitsverlies. vector gaat altijd in vlakjes, en niet zozeer in puntjes... Vector heeft een heel ander gevoel en heel andere uitstraling dan een gewone tekening. Of dat nu potlood is of wacom...
||
Citaat:
![]()
|
bedankt voor alle kritiek en complimenten
![]() deze dame was vooral bedoeld om eens de verhoudingen mooi te krijgen, het volgende project wordt een interessantere houding. Trouwens: dit gaat niet uit de losse pols, ik maak wel degelijk eerst een ruwe lijntekening en gebruik die als een hulpje in illustrator. De detailering en schaduwwerking doe ik wel uit de losschen polsch.
|
dit is hem dus!!!
ik vind hem mooi, ik ben het alleen met N eens dat haar lichaam niet echt klopt veel te grote borsten vergeleken met haar te dunne benen en armen. een beetje onrealistisch allemaal, tenzij je wou dat ze er uit zou zien alsof ze een trouwe fan is van teveel plastische chirurgie en fitnessen ![]() en die handen ja en niet dat dit van belang is maar ze heeft een erg foute kledingsmaak ![]()
Laatst gewijzigd op 25-01-2004 om 12:09. |
![]() |
|
Verwijderd
|
beetje grote handen of niet? maar verder vind ik hem echt mooi.. ik begrijp alleen niet waarmee jullie je tekening inkleuren. ik heb namelijk het programma painter classic van corel en daar kan ik het echt niet zo mooi mee krijgen als hier op artistiek allemaal gepost wordt. hoe doen jullie dit?? ik heb trouwens wel een wacom dus aan de muis kan het niet liggen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind hem goed alleen haar handen bevallen me niet.
Het lichaam vind ik trouwens wel kloppen qua proporties, haar borsten zijn misschien een beetje groot/rond maar dat vind ik wel passen. Misschien loopt haar bovenlichaam een beetje te recht. Denk aan de zandloper. Laatst gewijzigd op 28-01-2004 om 17:48. |
![]() |
||
Citaat:
danke. ![]() de volgende krijgt een skipak aan.. ![]() ![]() maar goed als mensen zich er aan storen, dan kan ik hem best aanpassen
|
Verwijderd
|
ehh, bovenlichaam lijkt te veel op een mannenlichaam, borsten zitten ook helemaal fout. De houding is niet echt vrouwelijk. Nek is denk ik wat te breedt en dr bovenbenen wat de lang of massief en de bovenarmen hebben een rare deuk er in. En ze kijkt zo boos
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Is het een vliegtuig? Nee... Het is... ...een omgebouwde man?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|