Hallo,
dit is gebeurt, en?? kent iemand dit???
Voor de duidelijk wie wie is, ik(irma) is gewoon de ik, Lieske goede vriendin, ben met haar die avond naar de film geweest, de peli is een kroeg waar allemaal bekende mensen van ons komen, Maarten is mijn broer, frank is mijn ex, Aaldert is ook een goede vriend heeft altijd goed advies en weet ook alles van mij net zo als lieske
Ik heb vanacht gedroomt, of nou niet echt gedroomt, meer nagedacht, dan lig ik wakker in mijn bed, dan gaan mijn gedachtes dingen bedenken die niet zo zijn. Maar op dat moment lijken ze net echt. ik noem die gedachtes maar ff dromen, is iets makkelijker voor me.
Ik droomde dat ik met Frank en Maarten naar huis fietste na de peli (dat was gister ook zo), Frank en ik kregen ruzie. Geen idee waarom, maar ik kreeg in ieder geval een goede rake klap in mijn gezicht. Daarna ben ik niet meer met hun mee gereden. Mijn ouders dachten dat ik al thuis was ofzo, en was een beetje aan het rond rijden. Ik had mijn rugzak bij met van alles er in. Allemaal belangrijke dingen, dingen die voor mij ontzettend waardevol zijn. Ik werd langzaam ontzettend bang, ik ging ergens op een bankje zitten, zitten bang zijn, zitten trillen, zitten huilen. Ik belde jou op, het was al ergens rond 3 uur, jij was nog wakker en er waren nog een stuk of 4 mensen bij jou thuis
L: Hallo
I: Ben je druk bezig?
L: Ja
I: Stoor ik nu?
L: Ja
I: Dan bel ik wel ff iemand anders
L: ok doei
I: Doeig
Ik klonk noga bang, maar jij was er niet echt met je hoofd bij ofzo. Je gaat daarna terug de kamer in, Aaldert was er ook. En opeens bedacht je waarom Irma zo laat nog beld. Ik ondertussen bedacht zelfmoord te plegen, weet niet waarom, ik had ook mijn mesje bij, 2 steken in mijn arm, geen belangrijke aders geraakt ofzo, niks ernstig op dat moment. Jij belt mij op mijn mobiel, om te vragen wat er is, want je bedacht dat ik waarschiijnlijk niet zomaar belde. Ik zei dat je maar moest komen ofzo. Ik zat ondertussen bergens bij jou flat ofzo, ik wou in ieder geval niet mee naarje kamer, want dan moesten de mensen die daar waren me zo zien, en dat wou ik niet. Jij haalt me toch over, omdat je niet wilde dat ik er zo bij bleef zitten. En volgens jou moest mijn arm nodig in het verband. Binnen had iemand mijn arm verbonden, ik mocht salmiakballen van af het balkon naar beneden gooien, ik had er maar een paar gepakt, toen jij nog meer ging halen sprong ik. Ik liet een briefje achter op je balkon waar op stond wie je moest bedanken van mij, iedereen die aardig/begripvol/steunvol waren geweest.
Toen je mij kwam halen na jou telefoontje, heb ik eerst tientallekeren zitten bedenken hoe ik er bij zou zitten, zou ik gewoon lang uit op de grond liggen, of helemaal opgekropen en net doen of ik er niet ben, net doen of ik er niet was, of alle aandacht trekken, schreeuwen roepen gillen.