Oud 07-02-2004, 11:00
Debje
Debje is offline
Een goede vriend van mij...die ik overigens alleen op school zie...
Ben ik verliefd op geworden...
Een tijdje geleden zei hij tegen mij ook (op msn) dat ik mooi was, dat hij van me houd, dat ik schattig was en blablabla...
Afgelopen woensdag, was de hele school vroeg vrij, iedereen ging bijna naar huis maar ik, hij en nog een goede vriend van ons bleven op het achterschoolplein rondhangen...
Ik was echt heel erg druk die dag, en zei gewoon alles wat in me opkwam, ik was dus niet echt mezelf...
Ik heb toen tegen hem gezegd dat ik best eens met hem wou zoenen en ik deed heel uitdagend tegen hem (iets wat ik daarvoor nooit gedurfd had)...
Hij keek wel naar me op een manier dat hij mij ook wel wil...
Op die middag zei ik ook zoiets van: moet je niet naar je vriendin?
Toen zei hij: dan moet ik naar jou toegaan...
Ik weet dat hij nog meer meisjes leuk vindt...
Maar zij vinden hem niet echt leuk... (Ik ken die meisjes)
Een goede vriendin van me, heeft ooit 2 dagen met hem gehad ( ) maar ze hebben nooit gezoend of iets anders...
Hij zit nog steeds aan haar, haar omhelzen en optillen en haar aandacht trekken...
Dat doet hij bij mij ook heel erg...
Maar toch merk ik dat hij het meer bij haar doet...
Zij kent hem overigens veel langer en zit bij hem in de klas...
Maar toch kan ik er niet zo goed tegen...
Gisteren negeerde hij me een beetje, ik ben niet zo zeker van mezelf en ik dacht, het zal wel aan mijn haar liggen... (Het zat niet echt)
Ik zei dus ook maar niks tegen hem...
Maar toch vroeg hij op wie ik wachte ofzo...
Meer zei hij niet, maar het was waarschijnlijk niet naar bedoeld... (Ik trek het me altijd erger aan dan het is, zeggen mensen)
Gisteravond was ik daar een beetje boos over...
Toen zei ik op msn: ik haat je...
Daarna heb ik hem geblokkeerd...
Wat moet ik nu doen, ik ben niet zo ervaren met dit soort dingen...

Laatst gewijzigd op 07-02-2004 om 11:02.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2004, 11:10
miekmuis
miekmuis is offline
Ik vind je reactie om hem te blokkeren en zeggen dat je hem haat vreselijk kinderachtig en ik snap ook niet helemaal waarom je dat nou in godsnaam zou zeggen.

Maargoed dat heb je nou eenmaal gedaan. Unblock hem en zeg hem dat je toen je dat zei vreselijk chagerijnig en onzeker was en dat je het niet meende. Verder kun je hem misschien eens vertellen dat je verliefd op hem bent en hem vragen of het wederzijds is.
Oud 07-02-2004, 11:33
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 07-02-2004 @ 12:10:
Ik vind je reactie om hem te blokkeren en zeggen dat je hem haat vreselijk kinderachtig en ik snap ook niet helemaal waarom je dat nou in godsnaam zou zeggen.

Maargoed dat heb je nou eenmaal gedaan. Unblock hem en zeg hem dat je toen je dat zei vreselijk chagerijnig en onzeker was en dat je het niet meende. Verder kun je hem misschien eens vertellen dat je verliefd op hem bent en hem vragen of het wederzijds is.
kan ik niets aan toevoegen

Misschien kan je dat meteen doen.. Op msn ofzo? Dan is het ook wat minder eng.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 11:49
The0
The0 is offline
Ik denk dat je gewoon niet weet hoe je met de gevoelens voor deze jongen om moet gaan.

Unblock hem op msn en als hij er eens is bied je je excuses aan. Leg hem uit dat je hem best leuk vind maar niet precies weet wat je daar mee aan moet. Ik denk wel dat hij het zal begrijpen.
Oud 07-02-2004, 12:27
Debje
Debje is offline
Ik heb hem geunblocked...
Eens kijken wat ik vanavond ga zeggen...
Oud 07-02-2004, 14:41
Verwijderd
Citaat:
The0 schreef op 07-02-2004 @ 12:49:
Ik denk wel dat hij het zal begrijpen.
Ohja? Op mij komt 'ie anders over als een hersenloos playertje. Hoewel de TS ook al niet te veel credits krijgt.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 14:41
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Debje schreef op 07-02-2004 @ 13:27:
Ik heb hem geunblocked...
Eens kijken wat ik vanavond ga zeggen...
Ik zou er maar wel goed over nadenken wat je zegt. Want als je hem echt leuk vindt, moet je zoiets als wat je hebt gedaan niet te vaak doen. Dan weet die jongen ook niet echt waar hij aan toe is. Gewoon duidelijk zijn, en zeker via MSN lijkt me dat niet al te moeilijk toch....
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 16:27
Debje
Debje is offline
ik heb gezegd, i love you , toen moest ik offline gaan
Oud 07-02-2004, 16:31
snoopy
snoopy is offline
wat zei ie terug dan?

ow ja... als ie je echt leuk vindt, dan verandert dat niet ineens als je haar niet goed zit, hoor
Oud 07-02-2004, 16:48
Luna
Luna is offline
tjeez, wat een puberaal gedrag. Als hij jou echt leuk vind boeit het hem echt niet hoe je haar zit hoor! (mijn exvreind maakte het ook niet uit toen ik voor het eerts naast hem wakker werd...)
En het komt op hem denk ik een beetje raar over als je de ene dag zegt, ik haat je en de volgende dag ik hou van je...
Als je wilt weten wat hij van jou vind kun je dat toch op msn vragen, je durft ook te zeggen Iloveyou, dus dat aan hem vragen moet een eitje zijn.
Oud 07-02-2004, 18:32
Verwijderd
Ze lijden gewoon allebei aan een zwaar geval van breezeritis. Dát is hun ware probleem, niet hetgeen waarover in de openingpost wordt gebazeld.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 19:23
Debje
Debje is offline
hij zei i love you 2
maar ik ben erg onzeker, vandaar dat over me haar..
Oud 07-02-2004, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Debje schreef op 07-02-2004 @ 20:23:
hij zei i love you 2
maar ik ben erg onzeker, vandaar dat over me haar..
Mag ik je vragen of datgene wat je voor hem voelt echte liefde is? Ware liefde, liefde die bold, italic, en underlined tegelijk is, Liefde met een hoofdletter? Mis je hem elk moment van de dag? Zou je je nier aan 'm doneren als hij dat nodig heeft? Zou je met een mitrailleur door de straten lopen, iedereen afknallend, om daarna jezelf af te maken, als hij onder een auto komt? Enkel omdat je gek wordt van verdriet? Doet de gedachte aan het feit dat je hem zou kunnen kwijtraken je hartslag met drie keer versnellen en de tranen in je ogen prikken? En vertrouw je er volledig op dat hij hetzelfde voor jou voelt, zodat je niet voor jaloers kreng hoeft te spelen als hij naar een ander kijkt? Denk je eigenlijk uberháupt dat hij bovenstaande voor jou voelt?

En nu overdrijf ik die omschrijving misschien een beetje, maar mijn punt moet duidelijk zijn. Ik denk namelijk van niet. Zowel van jouw kant niet als van zijn kant niet.

En naar mijn mening mag je alleen dan gooien met i love you's en i love you 2's. Dus als je nou tot de tijd dat je denkt dat je waarlijk verliefd bent van de breezers afblijft en zinnige dingen gaat doen dan is dat beter voor zowel jou als de rest van de mensheid.

Laatst gewijzigd op 07-02-2004 om 21:00.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 22:56
Verwijderd
Volgens mij zijn echte verliefde mensen niet zo uitbundig..

Niet dat ze superverlegen zijn maar je gaat toch niet meteen iemand oppakken rondsleuren e.d. als je die nog maar niet kent.

Je denkt na bij alles en hoopt dat hij/zij het wel waardeert..
Misschien een beetje overdreven maar daar heeft de persoon hierboven voor gezorgd
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 22:59
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Unblock hem, leg het hem uit en hou op om mensen van dingen te beschuldigen terwijl het je eigen onzekerheid is.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 14:50
Verwijderd
Ja, maarja, i love you zegt waarschijnlijk niet zo heel veel. Ik zou gewoon zeggen dat je hem echt leuk vind en dat je verliefd op m bent.. Dat werkt veel beter en dan weet je meteen waar je aan toe bent.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 17:17
Liss
Liss is offline
Ik zou hem vertellen wat je voor hem voelt en uitleggen dat je onzeker bent en dus waarom je zo deed op msn.
Je zegt dat hij een goede vriend van je is maar je hem alleen maar op school ziet. Spreek een keer buiten schooltijd iets met hem af, dan zijn jullie met zn 2, dat is heel anders als op school met velen anderen.. een keertje naar de bios, of iets anders samen met hem. Dan gaat derest wel vanzelf als jullie elkaar beide leuk vinden.
Oud 08-02-2004, 18:56
Fantôme
Fantôme is offline
sorry, ik scrolde omhoog om je leeftijd te checken,15... dan had ik een actie als zoiets zeggen als: 'ik haat je' op msn toch niet echt verwacht.
bovendien is het tegenstrijdig om daarna te gaan zeggen 'I love you' en vervolgens offline te gaan. het zou op mij niet serieus overkomen.

maar die jongen komt ook niet serieus op mij over, en idd, zoals iemand zegt, een beetje als een player, dus dat is misschien een geluk bij een ongeluk, dat hij zich je 'ik haat je' actie niet zo zou aantrekken.

goed, stuur hem een mailtje en vertel hem, wat je hier op het forum ook verteld hebt.

xxx wen

p.s. het is geen aanval oid!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten