Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat je gewoon niet weet hoe je met de gevoelens voor deze jongen om moet gaan.
Unblock hem op msn en als hij er eens is bied je je excuses aan. Leg hem uit dat je hem best leuk vind maar niet precies weet wat je daar mee aan moet. Ik denk wel dat hij het zal begrijpen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
tjeez, wat een puberaal gedrag. Als hij jou echt leuk vind boeit het hem echt niet hoe je haar zit hoor! (mijn exvreind maakte het ook niet uit toen ik voor het eerts naast hem wakker werd...)
En het komt op hem denk ik een beetje raar over als je de ene dag zegt, ik haat je en de volgende dag ik hou van je... Als je wilt weten wat hij van jou vind kun je dat toch op msn vragen, je durft ook te zeggen Iloveyou, dus dat aan hem vragen moet een eitje zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nu overdrijf ik die omschrijving misschien een beetje, maar mijn punt moet duidelijk zijn. Ik denk namelijk van niet. Zowel van jouw kant niet als van zijn kant niet. En naar mijn mening mag je alleen dan gooien met i love you's en i love you 2's. Dus als je nou tot de tijd dat je denkt dat je waarlijk verliefd bent van de breezers afblijft en zinnige dingen gaat doen dan is dat beter voor zowel jou als de rest van de mensheid. Laatst gewijzigd op 07-02-2004 om 21:00. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij zijn echte verliefde mensen niet zo uitbundig..
Niet dat ze superverlegen zijn maar je gaat toch niet meteen iemand oppakken rondsleuren e.d. als je die nog maar niet kent. Je denkt na bij alles en hoopt dat hij/zij het wel waardeert.. Misschien een beetje overdreven maar daar heeft de persoon hierboven voor gezorgd ![]() |
![]() |
|
Ik zou hem vertellen wat je voor hem voelt en uitleggen dat je onzeker bent en dus waarom je zo deed op msn.
Je zegt dat hij een goede vriend van je is maar je hem alleen maar op school ziet. Spreek een keer buiten schooltijd iets met hem af, dan zijn jullie met zn 2, dat is heel anders als op school met velen anderen.. een keertje naar de bios, of iets anders samen met hem. Dan gaat derest wel vanzelf als jullie elkaar beide leuk vinden.
|
sorry, ik scrolde omhoog om je leeftijd te checken,15... dan had ik een actie als zoiets zeggen als: 'ik haat je' op msn toch niet echt verwacht.
bovendien is het tegenstrijdig om daarna te gaan zeggen 'I love you' en vervolgens offline te gaan. het zou op mij niet serieus overkomen. maar die jongen komt ook niet serieus op mij over, en idd, zoals iemand zegt, een beetje als een player, dus dat is misschien een geluk bij een ongeluk, dat hij zich je 'ik haat je' actie niet zo zou aantrekken. goed, stuur hem een mailtje en vertel hem, wat je hier op het forum ook verteld hebt. xxx wen p.s. het is geen aanval oid!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|