Oud 23-01-2004, 15:25
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Hey,

doet iemand hier ook staatsexamen in VWO oude stijl? Weet iemand hoe ik aan die boeken kan komen? Of heeft iemand hier nog boeken over die ik misschien kan overkopen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2004, 18:33
Prudentulo
Prudentulo is offline
Ej, ik doe staatsexamen vwo oude stijl. Ik heb geen boeken voor je maar die kan je meestal wel in de boekenwinkel kopen.. Welke vakken ga je doen?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 18:48
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ik doe nieuwe stijl, heb in 2002 Nederlands en Engels oude stijl gedaan.

Als je daar iets over wil weten, vraag me maar.

Voor Engels heb ik een boek met oefenexamens te koop liggen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 15:29
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
ik ga doen:

Nederlands
Engels
Frans
Wiskunde A1
Maatschappijler
Geschiedenis
Aardijskunde

Pret pakket

Hebben jullie nog tips ?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 17:00
Verwijderd
Van de IB-G krijg je van die informatie-pakketjes, daarin staat alle stof. Voor aardrijskunde en geschiedenis kan je modules bestellen (zijn elk jaar anders) en voor de andere vakken zijn de samengevat-bundels erg handig. Daarbij de examenbundels, ook heel fijn.

Ik heb vorig jaar staatsexamen VWO gedaan (ook oude stijl) 7 vakken (Nederlands, Engels, Wiskunde A, Geschiedenis, Aardrijskunde, Economische Wetenschappen 1 en Recht, Biologie) en daarvan heb ik er 5 gehaald. Voor geschiedenis had ik een 5 en voor aardrijskunde een 4, echt afschuwelijk. Maar dat kwam telkens door de mondelingen, klapte ik dicht (vond het ook super oninteressante vakken).
Bereid je voor voor je mondelingen, dan matsen ze je wel. Als je echt geen zak weet, dan krijg je ook gewoon een 4.

(Voor de boeken: zoek eens op www.vandijk.nl en www.bol.com. En verder bij de Slegte, die hebben vaak ook wel iets.)
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 17:18
INViCTuS
INViCTuS is offline
Als iemand het staatsexamen heeft afgelegt zal diegene mij dan kunnen vertellen of dat moeilijk is?! En hoe dat precies in z'n werk treedt met alle voorwaarden en eisen eromheen?!
Of kan ik dat ergens vinden.
Mag ook in een PM

BVD
Oud 24-01-2004, 17:30
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
INViCTuS schreef op 24-01-2004 @ 18:18:
Als iemand het staatsexamen heeft afgelegt zal diegene mij dan kunnen vertellen of dat moeilijk is?! En hoe dat precies in z'n werk treedt met alle voorwaarden en eisen eromheen?!
Of kan ik dat ergens vinden.
Mag ook in een PM

BVD
Makkelijk.

Zie: http://www.ib-groep.nl/studiepunt/sh...04623&sid=3319

Aanmelden voor 31 december, je kan dus pas in 2005 weer examen doen als je je nog niet hebt aangemeld.
Je moet dezelfde vakken als op school doen.

Als je met de bovenstaande link nog vragen hebt, vraag maar.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 14:19
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 24-01-2004 @ 18:00:
Van de IB-G krijg je van die informatie-pakketjes, daarin staat alle stof. Voor aardrijskunde en geschiedenis kan je modules bestellen (zijn elk jaar anders) en voor de andere vakken zijn de samengevat-bundels erg handig. Daarbij de examenbundels, ook heel fijn.

Ik heb vorig jaar staatsexamen VWO gedaan (ook oude stijl) 7 vakken (Nederlands, Engels, Wiskunde A, Geschiedenis, Aardrijskunde, Economische Wetenschappen 1 en Recht, Biologie) en daarvan heb ik er 5 gehaald. Voor geschiedenis had ik een 5 en voor aardrijskunde een 4, echt afschuwelijk. Maar dat kwam telkens door de mondelingen, klapte ik dicht (vond het ook super oninteressante vakken).
Bereid je voor voor je mondelingen, dan matsen ze je wel. Als je echt geen zak weet, dan krijg je ook gewoon een 4.

(Voor de boeken: zoek eens op www.vandijk.nl en www.bol.com. En verder bij de Slegte, die hebben vaak ook wel iets.)
Ik heb van ib-groep een cd rom gekregen met ongeveer 30 paginas voor elk vak.. is dat dan gewoon alles wat ik moet leren en bedoel ej at met informatie pakketjes ?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 14:25
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 23-01-2004 @ 19:48:
Ik doe nieuwe stijl, heb in 2002 Nederlands en Engels oude stijl gedaan.

Als je daar iets over wil weten, vraag me maar.

Voor Engels heb ik een boek met oefenexamens te koop liggen.
ah jammer, engels ben ik goed genoeg in, heb je heel misschien ook ergens frans liggen ?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten