Advertentie | |
|
![]() |
|
haha...
trieste actie.. slecht nederlands.. beter lees je eerst de readme van outlook, dan was je dit niet overkomen ![]() het kan ook zo ingesteld worden dat je de mail niet van de server delete, maar daar is het nu te laat voor
||
![]() |
Citaat:
oeps.... ![]() maar gvd die klootzak had t verdiend!!!! wat moet ik nu doen dan? ik heb al zijn mailtjes verwijderd! het waren dr wel 28! en nu als hij inlogt (wat hij aan ze ongelezen mailtjes te zien) al 2 maanden niet heeft gedaan, kan hij er dan even goed achterkomen dat er mailtjes verwijderd zijn? ik bedoel, die gozer was al 2 maandne niet in ze outlook geweest, al die ongelezen mailtjes. Dus zou hij er dan achter kunnen komen dat er iemand in geweest is.....en ook dat ik het ben geweest... ![]()
|
![]() |
en dan no een vraagje.
stel dat ik mijn account naam en alle gegevens zou veranderen. En hij zou zeg maar erachter proberen te komen van wie dit komt, dan krijgt hij toch díe gegevens te zien, en niet mijn echte gegevens?
||
Citaat:
|
![]() |
oke ik ben weer een beetje relax, ik snap dat mensen dit een domme actie vinden, maar geloof me, als je wist waarom ik dit zou doen zou je hem dit ook echt aan willen doen.
goed, buiten dat, waar t mij omgaat is als hij straks inlogt op zijn account, dan ziet hij dus geen mailtjes meer staan. Niet vreemd voor hem, want ze waren allemaal ongelezen, hijs er al bijna 2 maanden niet ingeweest. Dus dat valt hem niet op. Hij zal dat dus niet raar vinden, alle verzonden/verwijderde etc berichten heb ik weggehaald, dus ook daar zal hij niks verdachts zien. Maaar dan.....zijn naam heb ik veranderd, als afzender> ken ik nu nog snel even inloggen en dat weer goedmaken zodat dit niet opvalt. als ik dat doe, en hij logt in, is er niks vreemds voor hem aan de hand..... of wel? ik snap dat jullie dit stom vinden, maar wees zo aardig om antwoord te geven. Want geloof me, ik ben niet zon bitch die in ieders mail gaat zitten lezen, helmaal niet, maar oh echt deze klootzak heeft t totaal verdiend
|
Hij heeft 't verdiend dat jij ze mail leest?
![]() weet je wat je gewoon moet doen, zijn inlog-gegevens wissen en vergeten en 't lekker houden voor wat 't is... wat je vraagt kan niet en ik zie ook niet wat je er mee wil bereiken...
||
![]() |
Citaat:
geloof me, als hij dit jouw vriendin/vriend/moeder/vader wie dan ook had aangedaan, zou je diegene zelfs helpen om in zijn acount te komen. maar daar wil ik t hier niet over hebben, daar is dit topic niet voor bedoeld, wil alleen aangeven dat ik niet zomaar in iemands mail gaat zitten lezen. en natuurlijk, ik ga nu niet meer in ze mail, ik kijk wel uit, maar waar t mij omgaat, en ik hoop dat iemand nu even duidelijk antwoord kan geven, is of hij er uberhaupt achter kan komen dát er iemand anders in zijn account is geweest. zonder dat hij dus naar zijn ISP stapt. dat doe je namelijk alleen als je vermoedens hebt. maar ik laat alles voor wat t is, maar nu de vraag. kan hij er, op dit moment (nu niks veranderd is aan zijn mail, behalve dan ze mailtjes verwijderd maar dat merkt hij niet want hijs er heeele tijd niet opgeweest) kan hij erachter komen dat er iemand ánders in ze mail geweest is? zonder dat hij dus naar ze isp stapt. tis namelijk iemand dat als hij ies ou vermoedne zoiets zou hebben van 'oh zal wel' en zich er verder niet druk om zou maken. maar wie kan mij even serieus antwoord geven, dat ik in zijn mail geweest ben, en dat t fout is, weet ik nu wel, maar daar wil ik t niet over hebben. bedankt.
|
Verwijderd
|
Ik weet anders toch zeker dat ik het niet zou doen, tenzij het om een moord gaat om bewijzen, maar dat lijkt me erg sterk..
Of ben je vriend van Murat... Hij ziet niet dat de mails verwijderd zijn, maar als hij een mail al had gelezen en hij staat er ineens niet meer in, dan zal hij wel gaan bedenken hoe dat kan.. En veredr vind ik dat je maar je eigen boontjes moet doppen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
oke hij ziet dus niet dat de mails verwijderd zijn, en de 'al gelezen berichten' die kon ik niet zien, alleen ongelezen dus. ik hoop gewoon dat hij niks merkt.
|
Verwijderd
|
Ik vind het belachelijk. Dit soort dingen doe je niet en is inderdaad gewoon verboden. Ook al doet hij je nog 'zoveel pijn', dan is dit gewoon te idioot voor woorden.
Ook al verdiend hij het, wat ik betwijfel, dan nog niet. NOOIT. Ik vind het echt een ontzettend zwakke actie en ik hoop dat hij erachter komt wat jij hem geflikt hebt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en daar wil ik t helemaal niet over hebben, jullie weten niet wat hij mij heeft aangedaan. en ik snap best dat als je niet weet wat hij gedaan heeft, je makkelijk dingen kunt zeggen als 'dat doe je toch nietf, ik zou dit nooit doen, en wat triest' maar geloof me, die woorden zijn op zijn gedrag van toepassing, zeker niet dat van mij, wat niet wegneemt dat t misschien stom is wat ik gedaan heb.
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
zeg nou maar gewoon waar dit allemaal op slaat, al zou t zo zijn dat iemand dat kon zien. Dat boeit mij weinig, het is zijn mail, zijn foto's, niet de mijne. dus.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als de politie er geen zaak van wil maken en het dus te min is voor hun, dan kun je flink op zijn muil slaan (door vrienden?). En weet hij meteen van wie de actie kwam, nu ben je achterbaks bezig en daarbij verlaag je jezelf aardig. Als iemand dit bij mij zou kunnen flikken, dan waren er voor mij geen grenzen meer. Ik heb namelijk veel vertrouwd spul in de box staan. Het zal wel niet om verkrachting/inbraak of zulk soort shit gaan, anders was je wel naar de politie gestap neem ik aan. |
![]() |
|
Het spijt me ten zeerste, maar deze gat dicht.
Ten eerste wil je iets dat van de wet niet mag. Dat heeft er verder niets mee te maken of wat de ander jou heeft aangedaan nou zo vriendelijk is. Je formulering wijst té duidelijk naar iets illegaals om hem open te laten. Bovendien gaat dit al lang nergens meer over. Misschien moet je de volgende keer je vraag zo formuleren dat het niet per definitie illegaal is.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|