![]() |
|
![]() |
Hallo! Ik had twee moedervlekken in mijngezicht, op den duur was ik daar wel flauw van en heb ik ze weg latenhalen. Nee dat gebeurde niet onder narcose maar met een verdoving en ja, die verdoving deed fucking zeer maar daarna voel je er niets meer van! Ligt eraan waar je ze hebt dan, maar plekken zoals bij de mond kunnen lastig zijn! En nu zie je dr al haast niets meer van, van de zomer goed in de zon en niemand zal meer weten dat ik ze ooit gehad heb!
![]()
||
Citaat:
Ik vond het niet zo heel lang duren, hoe lang het precies allemaal duurde weet ik niet maar toch zeker een half uur (allevier).
||
Citaat:
![]() De huisarst deed het gewoon op zo'n speciaal bedje dat hij ook gebruikt voor gewone onderzoeken. En ik heb wel gekeken ja! vond ik reuze interessant ![]() Maar als je niet wilt kijken blijf je natuurlijk gewoon liggen, want ik had wel pijn in mn net van het kijken. (je ligt gewoon op je rug.. kijk dan maar eens 10 minuten naar je buik zonder hoofdsteun. ![]() succes! |
![]() |
|
Ik had een hele dikke op mn buik, met een doorsnee van anderhalve centimeter. Heb m afgelopen november weg laten halen, maar heb nu een drie centimeter lang opvallend paars litteken... Ben ik dus ook niet zo blij mee. De ingreep ze+f is een fluitje van een cent, maar toen de hechtingen eruit gingen deed het echt verschrikkelijk veel pijn.
||
Citaat:
Ik lag op een tafel/bed/iets ongeveer 2 meter lang waarbij het hoofdeinde iets omhoog stond. Ook lag er zo'n rol papier op die elke keer als de tafel gebruikt is doorgeschoven wordt, dit zal voor de hygiëne zijn. |
![]() |
|
De ingreep valt echt reuze mee.
De verdoving voelde ik nauwelijks.(maar ik ben qua naalden wel wat gewend) Het weghalen voelde ik dankzij de verdoving helemaal niets van. Ook van het weghalen van de hechtingen voelde ik niets van, dat had ik zelf wel kunnen doen.. gewoon 2 draadjes doorknippen en eruit halen.. zo kan ik ook wel huisarts spelen. ![]() |
![]() |
|
Moedervlekken kun je ook weg laten laseren. Dat heeft tenminste een klasgenoot gedaan, die had een hele grote naast d'r neus.
Maar waar zitten ze dan???
|
![]() |
stelt allemaal niks voor, je maakt een afspraak bij de dokter en die doet je verdoven op de plek waar ze zitten en dan snijdt hij ze weg en hecht ze dicht. binnen een half uur ben je weer buiten en een week later mag je de hechtingen eruit laten halen en je bent er van af. Als je pech hebt heb je een duidelijk litteken en als de zon erop schijnt zie je er minder van.
|
Ik heb ook twee moedervlekken weg laten halen (bij de dermatholoog)
Eentje zat naast mijn neus, die is in twee keer weg'gebrand', dat doet geen pijn het reukt alleen wel heel vies(met een plaatselijke verdoving). En ik had er 1 op mijn sleutelbeen, die is gewoon eraf geschraapt met een soort lepelte. Dat was verdooft met een soort spuitbus met koud-iets erin. maar je ik er wel twee lelijke moedervlekken van. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb nog niet zo lang geleden een tamelijk grote moedervlek in mijn nek laten weghalen. Werd gewoon verdoofd bij de huisarts. Heb er niet echt een litteken aan overgehouden. Een heel klein verschil van huidskleur, maar dat trekt langzaam bij. Mijn moeder had twee hele grote op haar wang, die zijn ook weggehaald, bij een cosmetisch chirurg, omdat die daar net even beter in zijn, omdat zij er ook voor zorgen dat het er mooi uitziet zegmaar. Anders zou je daar eens moeten informeren?
|
![]() |
|
Verwijderd
|
wegbranden stinkt idd erg.. en ik vind persoonlijk dat het gesneden mooier wordt, minder litteken vorming bij mij.
Ik zou ook eerder naar een dermatholoog gaan of een plastisch chirurg.. ik liet er 2 weghalen bij de huisarts en daar heb ik veel grotere littekens aan over gehouden. bij de andere veel minder. Littekens trekken geleidelijk weg.. 1 van mij is in 1 zomer weg getrokken.. andere pas na 4 jaar. maar ik heb er nooit spijt van gehad.. als ik moet kiezen tussen een litteken of en groter moedervlek kies ik toch voor het eerste! |
![]() |
|
Verwijderd
|
bedoelen jullie met moedervlekken van die grote platte bruine 'schijven' of van die ... mja hoe zal ik ze noemen... van die bruine bolletjes, propjes, dotjes... van die dikke ronde bolle dingen
![]() m'n vriend heeft er zo ongeveer een miljoen denk ik en hij wil er minstens vier weg hebben, omdat hij zich er erg aan stoort (zelf vind ik ze wel lief ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Moedervlekken Verwijderd | 19 | 04-06-2009 16:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
moedervlek meisjke | 8 | 30-06-2006 10:41 | |
Lichaam & Gezondheid |