Oud 27-01-2004, 19:40
sublime
sublime is offline
ik heb af en toe nogal hypochondrische neigingen, maar nu zit het zo dat ik geregeld zomaar een 'slapend' gevoel in mn arm heb (je weet wel, als je arm slaapt omdat je verkeerd gelegen hebt ofzo).. ook mn been voelt soms nogal uhm raar..

nu vroeg ik me af of dit aan mn doorbloeding kan liggen, hoe ik daar achter kom, wat ik er aan kan doen en of jullie denken dat het heel idioot is om hiermee bij de dokter te komen...

(ik ben zelf bang dat t een tumor is die mn aderen dicht drukt, maar ik weet zelf ook dat dat waarschijnlij voor mn hypochondrische gedachten zijn... maar toch... ik wil geen kanker )
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 19:45
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
sublime schreef op 27-01-2004 @ 20:40:
maar toch... ik wil geen kanker
Dat vind ik een vervelende, irriterende, kwetsende opmerking.

Verder heb ik niet echt een nuttige bijdrage voor je, behalve dan, maak een afspaak met je dokter.. bijna niks komt idioot over.. (behalve dan als je een halve minuut binnen bent over een tumor beginnen.. gewoon je klachten uitleggen, verder niks).
Oud 27-01-2004, 19:48
sublime
sublime is offline
Citaat:
Konijn schreef op 27-01-2004 @ 20:45:
Dat vind ik een vervelende, irriterende, kwetsend opmerking.
I beg your pardon??? zoals ik zeg, ik heb last van hypochondrie. en mijn vader, mn opa en een achterneef zijn doodgegaan aan kanker. ik ben nergens zo bang voor als voor kanker.

misschien kun je voortaan eerst nadenken voor je zo kortzichtig reageert, want nu ben jij ook kwetsend.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 19:50
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Meisjes, meisjes.....

Ik snap je wel. Je gevoel dat je het niet wil, dat je bang bent. Ik denk dat als iemand met verstand (je dokter bijvoorbeeld) er naar kijkt, je wel gerustgesteld bent (voor een deel iig).
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 19:54
rare kwast
rare kwast is offline
als je arm slaapt of been o.i.d is dat alleen door dat je verkeerd gelegen hebt.
de bloed toevoer is ff nouwer geworden waardoor het gaat tintelen (,meen ik)
het zal vast niets zijn, maar misschien kan je het het best vragen aan een arts
Oud 27-01-2004, 20:06
Maarten
Maarten is offline
Hoe goed je aderen ook zijn, als je ze bekneld dan komt er geen bloed meer door ja
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 20:11
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
sublime schreef op 27-01-2004 @ 20:48:
I beg your pardon??? zoals ik zeg, ik heb last van hypochondrie. en mijn vader, mn opa en een achterneef zijn doodgegaan aan kanker. ik ben nergens zo bang voor als voor kanker.

misschien kun je voortaan eerst nadenken voor je zo kortzichtig reageert, want nu ben jij ook kwetsend.
Het spijt me hoor, ik wist natuurlijk niet van je familie. Maar ik reageerde zeker niet kortzichtig. Ook ik ben vrienden (jonge mensen) kwijtgeraakt aan kanker, en niemand wěl kanker, maar je kunt dat nu eenmaal niet zelf bepalen, mijn vrienden die er aan zijn overleden en wiens leven er geheel door wordt bepaald WILDEN dat toch ook niet?

Laten we er verder maar over ophouden, nogmaals, het spijt me echt, maar t was niet zo maar een botte opmerking.
(Wil je nog iets kwijt, pm me dan maar, dan gaan we neit nog verder offtopic).

En, zoals ik in mijn vorige post al zei, een dokter vind niet gauw iets vreemd hoor.. Ga er gewoon even lang, leg uit wat je hebt, en kijk wat hij er van zegt. Waarschijnlijk een hele opluchting als je er bent geweest (en daarmee bedoel ik niet dat je je aanstelt en er niks uitkomt, maar ik bedoel, wat er dan ook uitkomt, het weten is altijd fijner)
Oud 27-01-2004, 20:12
Verwijderd
De kans dat het een tumor is, is nagenoeg nul, dus daar zou ik me geen zorgen over maken. Maar je moet wel even naar je arts gaan, die kan je geruststellen en er even goed naar kijken.

@konijn: gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 20:15
Konijn
Konijn is offline
En ik wou niet meer offtopic gaan, maar toch maar even: dankjewel
Oud 27-01-2004, 20:30
sublime
sublime is offline
mja het probleem is dus dat ik dat gevoel niet alleen heb als ik raar gelegen heb ofzo... daarom vind ik t ook zo raar..

maar kzal dan ind maar langs de dokter gaan.. thanks voor de reacties iig...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 20:46
Maarten
Maarten is offline
Volgens mij vervorm je onbewust de realiteit en ga je dingen zo zien zoals je ze wil zien.

Maar ik ben benieuwd of ik ongelijk heb, ik hoop dat ik gelijk heb want dat betekent dat je gezond bent en er niks mis is
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 20:52
sublime
sublime is offline
ik hoop ook dat je gelijk hebt

(maar mn arm doet nog steeds raar )
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 21:46
Maarten
Maarten is offline
/me geeft sublime een schouderklopje

Niet zoveel zorgen maken, kans is klein dat er iets verschrikkelijks mis is en als er iets verschrikkelijks mis is dan zijn het juist zorgen die niet helpen

Gewoon naar laten kijken en niet te veel over denken is het beste (maar niet verwaarlozen uiteraard!). Ach you get the picture.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten