![]() |
||
Citaat:
misschien kun je voortaan eerst nadenken voor je zo kortzichtig reageert, want nu ben jij ook kwetsend. ![]() |
![]() |
|
als je arm slaapt of been o.i.d is dat alleen door dat je verkeerd gelegen hebt.
de bloed toevoer is ff nouwer geworden waardoor het gaat tintelen (,meen ik) het zal vast niets zijn, maar misschien kan je het het best vragen aan een arts
||
Citaat:
Laten we er verder maar over ophouden, nogmaals, het spijt me echt, maar t was niet zo maar een botte opmerking. (Wil je nog iets kwijt, pm me dan maar, dan gaan we neit nog verder offtopic). En, zoals ik in mijn vorige post al zei, een dokter vind niet gauw iets vreemd hoor.. Ga er gewoon even lang, leg uit wat je hebt, en kijk wat hij er van zegt. Waarschijnlijk een hele opluchting als je er bent geweest (en daarmee bedoel ik niet dat je je aanstelt en er niks uitkomt, maar ik bedoel, wat er dan ook uitkomt, het weten is altijd fijner)
|
/me geeft sublime een schouderklopje
Niet zoveel zorgen maken, kans is klein dat er iets verschrikkelijks mis is en als er iets verschrikkelijks mis is dan zijn het juist zorgen die niet helpen ![]() Gewoon naar laten kijken en niet te veel over denken is het beste (maar niet verwaarlozen uiteraard!). Ach you get the picture. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Nooit ongesteld Tesca | 8 | 07-09-2007 22:40 |