Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Isabelle vonden mijn docenten een te simpel boek... maar goed
Ehhm, het welbekende 'De Passievrucht' - Karel Glastra van Loon(heb je mij weer) Ik vind het spannend, goed, makkelijk, wat dan ook. Gewoon geweldig Vals Licht - Joost Zwagerman Spannend absoluut en het meisje lijdt aan pseudologica fantastica, maar ook voordat dat bekend wordt is ze eigenlijk al hardstikke 'ziek' en 'gek' De Elementen - Harry Mulisch Nee, ik ben over het algemeen ook niet zo'n fan van die man, maar dit was wel een leuk dun en spannend boekje! geen ziektes alleen Het Behouden Huis - W F Hermans Ook dun trouwens, absoluut spannend. Over de chaos die er altijd is, maar dat mensen altijd opzoek willen naar orde en geborgenheid... En dan nog een boek waarvan ik niet weet of je het wel lezen mag, omdat het op het randje van de literatuur ligt: Het Verotte Leven van Floortje Bloem - Yvonne Keuls Het meisje is absoluut ziek, psychisch in elk geval. Het is echt zo'n doorlees boek, heb je zo uit, maar goed, weet dus niet of het wel mag.... Verder weet ik het eigenlijk ook niet zo goed..
|
Ik heb me er in ieder geval altijd prima mee kunnen vermaken.
Het boek heeft rond 1965 wel wat opschudding veroorzaakt omdat er verhandeld werd over 'neuken' en zaken van die strekking. Tegenwoordig zijn we gelukkig wat coulanter. Het is wel een echt 'jongensboek', dus misschien heeft dat ermee maken dat je het boek afgeraden werd. Ik zou zeggen; ik zou 't gewoon eens proberen. Andere tips: Remco Campert----------Liesje in Luiletterland Willem Elsschot----------Lijmen / Het been Nescio---------------------De Uitvreter WFHermans--------------Paranoia Anton Koolhaas---------De geluiden van de eerste dag Deze boeken hebben zo ongeveer allemaal verschillende genres en stijlen. Dus dat moet toch wel voldoende zijn zo..... Groente
||
Citaat:
'Isabelle' en 'het gouden ei' mogen bij ons wel.. ![]() ![]() 'De passievrucht' heb ik ook gelezen.. maar vond het juist niet zo bijzonder.. beetje saai eigenlijk. Terwijl iedereen het zo goed vindt. Heb verder niet echt tips voor je.. denk dat jij een andere smaak hebt. |
![]() |
||
Citaat:
Als het voor mij bedoeld was: ik had nog geen verhalen over het boek gehoord. Hoorde ik pas later. Maar tis idd zo dat het dan zowat alleen maar kan tegenvallen. Of je moet het boek zó ontzettend bijzonder vinden. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Goed boek Russische geschiedenis? Foromoi | 2 | 25-10-2009 10:53 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[Boekverslag] Goed boek? JackDaniels | 5 | 07-11-2006 17:17 | |
Verhalen & Gedichten |
goed boek? emmi | 3 | 12-05-2003 22:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Een goed boek Albert | 16 | 01-04-2003 13:48 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Weet iemand een normaal boek te lezen voor engels??? female007 | 13 | 17-02-2002 12:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Een Goed Boek Woodstock | 19 | 26-10-2001 00:32 |